Loading...
nl

Ze zijn elke dag achter het huis

Beschermengel
Beschermengel nov 15 '09
Ik heb het even zo gedaan Helma, wat bedoel je met het blad ligt er weer?

Helma
Helma nov 15 '09
Dank, Beschermengel, voor de moeite! Dat blad: gisteren een paar uur zakken gevuld met blad, de bladeren van de eikebomen. Alles was bruin van het blad: vannacht heeft het flink gewaaid dus 'het blad ligt er weer'! laugh
Zaterdag ga ik pas weer verder, als het gras weer onzichtbaar is. Het zou mooi zijn als het eventjes flink vriest, en daarna waait, dan zijn alle bomen kaal in een paar dagen tijd.
Maar meestal ben ik tot ver in januari bezig om het blad weg te werken. Komt goed, is goed voor mijn conditie.

Mijn dochter S heeft wel eens iets waargenomen, maar zij was toen ook gelijk bang. Ze was alleen, en zag reflectie van iets, en er knipperde een lamp in huis. Toen ik thuis kwam, was ze wat overstuur. Ik zeg haar steeds dat ze niet bang hoeft te zijn, omdat ik dat ook niet ben, maar het stelt haar niet altijd voldoende gerust.
Beschermengel
Beschermengel nov 15 '09

Oh oke ik snap het nu, ik dacht dat het te maken had met wat je steeds zag.

Ja ik kan me best voorstellen dat je dochter het een beetje eng vind, maar gewoon vol blijven houden dat het eigenlijk niets engs is!

Ja die blaadjes frown..je blijft vegen!

Ik heb de foto ook bekeken maar zie niet echt iets ...wel in het midden volgens mij de weerkaatsing van je ruit door de foto genomen ...het viel wel gelijk op. Misschien dat je s'avonds eens een foto zou kunnen nemen ..heel vaak zie je dan orbs...als ze er zijn natuurlijk! smile

Ik maak s'avonds ook wel eens foto's en zie dan verschillende orbs in mijn tuin. ( soms he)
Pegasus
Pegasus nov 15 '09
Of het is inderdaad een spiegeling van het glas of ik zie een gedaante bij de achterste poot van het zitje.... Dan vier tegels naar links en vanaf dat punt 4 tegels naar achter.

Het staat voor de verticale blauwe lijnen aan de rechterzijde.

Spiegeling?
Faith1988
Faith1988 nov 15 '09
Hey,

Ik denk niet dat je bang moet zijn (zolang ze je niks doen) het zijn ook gewoon mensen geweest. Het zou zo kunnen zijn dat het contact met je probeert te leggen. Zeg anders dat ze weg moeten gaan ze zijn hier niet meer welkom, jullie willen ze daar nier hebben. Kijk eens of dat werkt.
Helma
Helma nov 16 '09
Ja, ik schreef al dat het weerspiegeling is, ik zal nog eens een foto maken als ik buiten sta binnenkort.
En bang ben ik niet, het is ook geen enorm issue, maar gewoon het waarnemen van een feit.
Het gekke is bij mijn dochter, als ik het benoem of er over praat, gaat ze er helemaal in op: als ik het weer laat rusten ontglipt het aan haar aandacht.
Iemand zei haar laatst dat ze enorm spiritueel is, en nu denkt ze dat ze er iets mee moet en daar wordt ik een beetje moe van. Voor haar geldt hetzelfde als voor mezelf, het komt op je pad of het komt niet op je pad.
Maar bang zijn we niet echt hoor.
Ik zal de foto nog eens goed gekijken.
Helma
Helma nov 16 '09
Beschermengel, kan dat ook met een digitale camera of mobiel? Deze foto is genomen met mijn mobiel...
En hoe zien die orbs er dan uit bij jou?
admin
admin nov 16 '09
@ pegasus: ja zoiets dacht ik ook te zien, maar voor mij lijken de lijnen tot daar door te lopen.

@Helma: hoe oud is je dochter?
Orbs zijn van die ronde bollen die je vaak op foto's ziet.
Helma
Helma nov 16 '09
Ze is veertien jaar geworden in september. Ik heb wel eens het gegeven van orbs gevolgd, maar dat leken me vaak vochtvlekken in of op het toestel...
Ik zal eens kijken. Ik ben behoorlijk nuchter - of aards - in die dingen, en de bedoeling van de foto was eigenlijk gewoon om mijn tuin te laten zien, en niet zozeer of jullie iets zouden ontdekken.
Beschermengel
Beschermengel nov 16 '09


Quote:
Beschermengel, kan dat ook met een digitale camera of mobiel? Deze foto is genomen met mijn mobiel...
En hoe zien die orbs er dan uit bij jou?
_________________________


Ik doe het met een digitale camera, ik zal strakjes er een plaatsen hier...ik had toen die avond een stuk of 6 foto's gemaakt van die grote ster die toen elke avond in mijn tuin hoog boven de bomen stond, maar op 1 foto zijn duidelijk 2 orbs te zien en is geen regendrup of zo.
Ik heb er nog meer maar die staan niet op mijn pc.
Beschermengel
Beschermengel nov 16 '09

Deze foto bedoel ik, dus de serie van 6 foto's achter elkaar gemaakt staan alleen bij deze de orbs.
Zelfs de kleuren erbij vindt ik apart, die zie je bij de andere foto's ook niet allemaal, wel bij 1 foto maar dan zonders orbs.

Helma
Helma nov 16 '09
Tjonge, dat is apart! Die 'rookpluim' rechts is ook iets bijzonders. Wat denk je zelf dat de orbs zijn? Wie kent de definitie van orbs?

Dit is wat Wikipedia er over zegt:

Mogelijke verklaringen
Er zijn twee verschillende denkwijzen omtrent het ontstaan van orbs op foto's.

De eerste denkwijze
De eerste denkwijze bekijkt het als een heel duidelijk gevolg van een flits reactie op stofdeeltjes, insecten of vochtdruppels in de lucht die voor de camera komen. Het zijn dus natuurlijke oorzaken die voor de vertekening van de foto zorgen. Dit verschijnsel komt vooral voor bij camera's met ingebouwde flitser, doordat de flitser dicht bij de lens zit.

Een tweede denkwijze
De tweede denkwijze is totaal tegenovergesteld; de "orbs" zijn een paranormaal verschijnsel en niet van natuurlijke oorzaak. Sommigen beweren dat orbs enkel op een bepaalde plek verschijnen, of aangetrokken worden door menselijke activiteiten (zeker als deze activiteiten rond kinderen draaien). Op publieke plaatsen, overal waar mensen foto's kunnen nemen zouden dus orbs verschijnen. De mening is al fel verzwakt dat men enkel orb-foto's kan nemen in verlaten huizen (spookhuizen), toch zijn er strekkingen die beweren dat "orbs" eigenlijk toestellen zijn van vreemde wezens die het menselijk gedrag observeren.

Natuurlijke orbs
Komen het meeste voor bij het gebruik van een digitale camera met een ingebouwde flits.
Terwijl fotografen met archieven vol rapporteren dat zo occasioneel orbs te zien zijn in hun foto's behaald zijn door het gebruik van een camera.
De stijging van orb foto's kan wellicht gelinkt worden door de toename in gebruik van digitale foto toestellen en de stijging van het aantal foto's dat getrokken wordt.
Grootte speelt ook een rol; kleine toestellen hebben een veel kleinere afstand tussen lens en ingebouwde flits, wat de reflectiehoek verkleint in de lens.

Natuurlijke oorzaken
Vaste orbs: droge deeltjes materie, zoals stof, pollen,insecten
Vloeibare orbs: druppels vloeistof, meestal regen
Vreemd materiaal op de lens van de camera
Vreemd materiaal in de lens van de camera
vreemd materiaal in het lichaam van de camera

Sinds ik er hier veel over sprak de afgelopen dagen, gebeurde er juist niks: maar zojuist viel ik zowat van mijn stoel: ik zag weer reflectie van iets of iemand in de pc en ik draaide me om en zag duidelijk een donker gekleed of zwart persoon! Het was een fractie van een seconde, maar ik zag toch echt duidelijk iemand. Ik keek nog eens goed de tuin rond, want ik dacht aan mijn dochter of de buurman, maar er is echt niks te zien.

Ik ga er wat mee doen. Morgen ben ik vrij. Ik wil even bedenken hoe ik hier mee aan de slag ga.
Beschermengel
Beschermengel nov 16 '09

Quote:
Tjonge, dat is apart! Die 'rookpluim' rechts is ook iets bijzonders. Wat denk je zelf dat de orbs zijn? Wie kent de definitie van orbs?

En links zie je het ook, alleen iets minder....ik denk dat orbs zielen zijn of in ieder geval entiteiten die in de buurt zijn, of een kijkje komen nemen.


Quote:
Sinds ik er hier veel over sprak de afgelopen dagen, gebeurde er juist niks: maar zojuist viel ik zowat van mijn stoel: ik zag weer reflectie van iets of iemand in de pc en ik draaide me om en zag duidelijk een donker gekleed of zwart persoon! Het was een fractie van een seconde, maar ik zag toch echt duidelijk iemand. Ik keek nog eens goed de tuin rond, want ik dacht aan mijn dochter of de buurman, maar er is echt niks te zien.

Ik ga er wat mee doen. Morgen ben ik vrij. Ik wil even bedenken hoe ik hier mee aan de slag ga.


Zoals je het beschrijft is er inderdaad toch iets of iemand in je bijzijn...vraag wat hij komt doen, en let op de gedachte's die binnen komen. Je kunt ook zeggen dat hij hier niet thuis hoort en naar het licht wil gaan. Visualiseer een lichtpoort en visualiseer dat hij er door heen gaat naar het licht. ( zo doe ik het meestal)
Als je het eng vind ( is niet eng hoor ze kunnen niets doen) wil ik het ook wel proberen of misschien Hans.

Hans waar ben je!! smile
Helma
Helma nov 16 '09
Misschien is het goed dat ik het eerst zelf probeer, maar ik zou jullie graag - Beschermengel en Hans - achter de hand hebben voor als ik er niet uitkom. Hans, als jij nog tips hebt, dan graag!
admin
admin nov 16 '09
Ik ben er hoor smile

Als ik lees wat je beschrijft, Helma, dan lees ik exact de manier zoals ik mijn gids/grootvader zie: een donkere gestalte die zomaar zich laat zien en dan weer verdwijnt. Meestal zie ik hem alleen vanuit mijn ooghoeken of soms slechts vanuit gevoel.

Ik denk dat hier een van je gidsen zich laat zien.

Welk gevoel heb je als je deze gestalte ziet? Ben je bang, of voel je je op je gemak?
Helma
Helma nov 16 '09
Tot nog toe voelde ik me altijd op mijn gemak: ze horen bij het leven.

Maar vanmiddag was het zo overduidelijk te zien, op precies dezelfde manier zoals jij beschrijft, en niet eerder was het zo duidelijk als vandaag. Daarom schrok ik, maar ik was niet bang.

Eigenlijk voel ik niet zoveel, gek genoeg.
sentinel
sentinel nov 16 '09
probeer nog maar eens een foto te maken een paar achter elkaar

om dan eens te kijken
Helma
Helma nov 16 '09
Zal ik doen, misschien ook wel een keertje 's avonds...
admin
admin nov 17 '09
Kan het niet een waarschuwing zijn ? evt afkomstig van je gids?
Helma
Helma nov 17 '09
Dat is best mogelijk, maar ik krijg niet dat gevoel in die richting...
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki