Loading...
nl

Wat ik denk over de engelmens

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar sep 11 '09
Hallo?? Ben je bezig verantwoording naar Julien af te leggen??!
Delen:
admin
admin sep 11 '09
ik heet geen hallo, maar Bellefleur, Hemelwandelaar.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar sep 11 '09
Ik weet heel goed dat jij Bellefleur heet. Ik verbaaste me alleen maar en dacht dat jij begreep dat ik jou aansprak. Excuus als ik in aanspraak onduidelijk was. Verschil tussen beleeftheid tussen Nederlands en Vlaams he?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar sep 11 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Ik weet heel goed dat jij Bellefleur heet. Ik verbaaste me alleen maar en dacht dat jij begreep dat ik jou aansprak. Excuus als ik in aanspraak onduidelijk was. Verschil tussen beleeftheid tussen Nederlands en Vlaams he?


Hoe dan ook in welke aanspraak, ga je in verontschuldiging?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar sep 11 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Ik weet heel goed dat jij Bellefleur heet. Ik verbaaste me alleen maar en dacht dat jij begreep dat ik jou aansprak. Excuus als ik in aanspraak onduidelijk was. Verschil tussen beleeftheid tussen Nederlands en Vlaams he?


Hoe dan ook in welke aanspraak, ga je in verontschuldiging?


Voordat het jou begrijpelijk steekt, ik bedoel richting Julien?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 11 '09
Ben je nu met jezelf in gesprek Hemelwandelaar?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar sep 11 '09
Origineel bericht van: NiMS
Ben je nu met jezelf in gesprek Hemelwandelaar?


Nee hoor, ik dacht dat te zijn met iedereen, het forum.

Stel je mijn aanwezigheid wel op prijs dan?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 11 '09
Ja wat leuk dat je er weer bent! Ik probeerde alleen de quotes te volgen die je hier neerzette en met mijn beperkte capaciteit begreep ik er niets van laugh. Maar hoe is het ermee? Heb je de weg naar Merudi weer eens gevonden?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar sep 11 '09
Nee, ik ben begaan met zuiverheid.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 11 '09
"Kijken waar het vuurtje brand" is dat jouw idee van zuiverheid?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar sep 11 '09
Nee hoor. Ik heb m veel directer. Jij wil geen persoonlijke fotolezingen doen toch? Het moet op het net. Prima. Wat je er niet bij zei is dat je mijn persoonlijke fotolezing wel deed. En daar ben ik nog steeds blij mee. Hans en jij hebben die toen mogen doen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 11 '09
Ik vind het geen probleem om je foto inclusief lezing op Internet te zetten hoor. Maar ik heb dit uit respect voor jou niet gedaan. De enige reden dat ik dit voor je gedaan heb is om jou verder te helpen. Het feit dat je dit nu gebruikt tegen mij, zegt heel veel meer over jou dan over mezelf.

Maar die spiegel is voor jou, want wat ik toen in je foto hebt gelezen, komt hier erg duidelijk naar voren.

Hoezo zuiverheid?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar sep 11 '09
Ho, ho, jij draait m om Julien! Ik wilde persee niet mijn foto op internet. Ik vertouwde het toe aan jou en Hans. Niets meer en niets minder. Goede fotolezers waren toen bij Merudi weg. Remember?

En nog steeds, ik ben slecht vindbaar behalve bij linkedin.com mocht je dat willen zeggen...
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 11 '09
Nee dat wilde ik niet zeggen. Je gaat volledig heen over het feit dat je met de fotolezing opmerking mij probeert onderuit te halen. Ik zeg juist net dat ik uit respect voor jou het niet openbaar heb gedaan (omdat jij jouw foto niet op inet wilde hebben). Dus waarom vind je het nu zo nodig om dat hier in dit topic naar voren te brengen?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar sep 11 '09
Nou, dat is heel simpel. Een tijdje geleden op het forum was iemand die persoonlijk zijn/haar foto wilde laten lezen. Dat was tegen de regels zij je. Ik heb toen niets gezegd, maar vond het niet eerlijk. Zonder klagen heb jij toen mijn foto gelezen en mij via een pb toegestuurd. Daar is geen twijfel aan mogelijk lijkt mij.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 11 '09
Ik vroeg naar je intentie om dat hier in het topic over de poll over de engelmens neer te zetten.

Maar aangezien je niet ontkent dat je het enkel doet om mij hier ten opzichte van iedereen publiekelijk verwijten te maken, getuigd dit niet van erg veel zuiverheid en respect.

Ik heb dus ook geen zin om me door jou hier te laten afschilderen terwijl ik met de beste intenties jou een plezier heb gedaan door jouw foto te lezen.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar sep 11 '09
Lieve Julien.

Je doet jezelf te kort.

Ik draag je een goed hart toe. Dat weet en heb jij ook gezien. Jij moet zelf doen waar jij je goed bij voelt. Ik distangeer me omdat ik vind dat jij niet open staat voor anderen. Naar mij mening bereidt je een eigen stokpaardje. En alles omtrent dat stokpaardje veranderd. En hoe meer je die kunt volgen, hoe gelukkiger hulpbehoevenden zijn.!

MSS ben jij of ik er wel 1 van dit jaar. Wie zal het zeggen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 11 '09
Ik had ook niet verwacht dat je ervoor uit zou komen. En dat je je ervan distantieert verbaasd me dan ook niets. Dat is tenslotte een vast patroon bij je.

Je speelt het persoonlijk op mij af en omkleedt het met mooie en lieve woordjes in hoop dat het dan nog goed klinkt? Ik vind dat je een bijzondere manier hebt om mij een goed hart toe te dragen. Je zit mij daadwerkelijk publiekelijk onderuit te halen en je denkt dat je je er dan vanaf kan maken door je er maar van te distantiëren? Als je er nou gewoon voor was uitgekomen had dat van meer zuiverheid getoond dan de manier waarop je dat nu doet.

Ik hoef geen stokpaardjes te berijden die ik zelf heb opgeleid en gevormd. Het zadel is vrij voor een ieder die zin heeft in een ritje.
Lena
Lena sep 12 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Lieve Julien.

Je doet jezelf te kort.

Ik draag je een goed hart toe. Dat weet en heb jij ook gezien. Jij moet zelf doen waar jij je goed bij voelt. Ik distangeer me omdat ik vind dat jij niet open staat voor anderen. Naar mij mening bereidt je een eigen stokpaardje. En alles omtrent dat stokpaardje veranderd. En hoe meer je die kunt volgen, hoe gelukkiger hulpbehoevenden zijn.!

MSS ben jij of ik er wel 1 van dit jaar. Wie zal het zeggen?


anders nog een bezoekje afleggen aan ons jackhalzen cafe? tis daar zo gezellig op zijn tijd wink
admin
admin sep 12 '09
Nee ik bemoei me er niet mee, maar is wel moeilijk..

Leuk je weer eens te lezen Hemelwandelaar
Pagina's: 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki