Lieverds, die energie is er vele langer dan die ene minuut hoor.
Ze komt van de Cosmos! Van het Goddelijke.. en die energie blijft hier nog heel lang.
De wave is onze uidrukking van dankbaarheid, en dat mag je op elke moment van de dag doen!!
Morgen om 9:09 ben ik 2 appartementen bekijken in 1 gebouw. Dezelfde straat waar ik woonde en mijn ex nog woont. Het is niet direct aan de weg dus ik heb geen inkijk wel super handig voor de kinderen en met mijn werk voor de haven straks! Wish me luck! Ik zal proberen toch even stiekem mee te waven
Ik doe niets anders dan duimen voor je ... hopelijk horen we gauw wat, en inderdaad de tijd kwam wel uit zo met je afspraak!!!
Ja, nu lukte het dus wel! Maf, misschien werd het internet net op dat moment verbroken. Gebeurd hier nog wel eens maar kreeg ook dat berichtje van de beveiliging. Maar goed; leuk zo'n filmpje
Vanmorgen 09.09.09 om 09:09 am zat ik in de auto voor het appartement waar ik ging kijken. Kon dus, welliswaar zonder kaarsje gewoon meedoen.
Voelde de energie stromen vooral bij mijn hoofd. Heel apart!
Volgens mij zijn er meer mensen wakker en actief hiermee, want ik voel de energie gewoon enorm opbouwen. Merken jullie dit ook?
Ja, ik voel me vandaag blij en als je me vraagt waarom, zeg ik ... ach zomaar!!!
Maar ik voel inderdaad een energie, maar dan wel positieve energie!!! Negatieve energie komt mijn aura niet in