Loading...
nl

09-09-09 09:09

admin
admin sep 9 '09
Lieverds, die energie is er vele langer dan die ene minuut hoor.
Ze komt van de Cosmos! Van het Goddelijke.. en die energie blijft hier nog heel lang.
De wave is onze uidrukking van dankbaarheid, en dat mag je op elke moment van de dag doen!!

gringrin
Emuca
Emuca sep 9 '09
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ZQK34RCGDPG7.mpg

Tadaaaaa smile

Haha... let niet op de zooi (H)
Beschermengel
Beschermengel sep 9 '09


Leuk zeg! ......ik was aan de telefoon om 9.09 .....maar 2 minuten erna toch even licht gestuurd!
admin
admin sep 9 '09
Grappig filmpje, AoD!

Ik was er met mijn gedachten niet bij, bij het tijdstip.
Vanavond herkansing? wink
admin
admin sep 9 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Morgen om 9:09 ben ik 2 appartementen bekijken in 1 gebouw. Dezelfde straat waar ik woonde en mijn ex nog woont. Het is niet direct aan de weg dus ik heb geen inkijk smilewel super handig voor de kinderen en met mijn werk voor de haven straks! Wish me luck! Ik zal proberen toch even stiekem mee te waven smile



Ik doe niets anders dan duimen voor je ... hopelijk horen we gauw wat, en inderdaad de tijd kwam wel uit zo met je afspraak!!!

Liefs,
M
admin
admin sep 9 '09
Origineel bericht van: Hans
Grappig filmpje, AoD!

Ik was er met mijn gedachten niet bij, bij het tijdstip.
Vanavond herkansing? wink


Inderdaad leuk filmpje, AoD!! Grappig.

En ikke ... ikke lag nog in dromenland, dus doe vanavond met je mee, Hans smile

Liefs,
M
Maryssa
Maryssa sep 9 '09
Hahaha yep ik lag ook nog lekker te slapen dus ik sluit me bij de golf van vanavond aan smile
Emuca
Emuca sep 9 '09
Ik doe vanavond gewoon weer mee! laugh
gast
gast sep 9 '09
Ik kon het filmpje niet bekijken want mijn beveiliging sloot internet acuut af.
Emuca
Emuca sep 9 '09
Dat is raar... doet hij dat ook bij bijv. youtube? Want het filmpje is gewoon veilig.
gast
gast sep 9 '09
You tube geeft geen problemen. Ik zal het nog eens proberen.
gast
gast sep 9 '09
Ja, nu lukte het dus wel! Maf, misschien werd het internet net op dat moment verbroken. Gebeurd hier nog wel eens maar kreeg ook dat berichtje van de beveiliging. Maar goed; leuk zo'n filmpje smile
Islandlady
Islandlady sep 9 '09
Vanmorgen 09.09.09 om 09:09 am zat ik in de auto voor het appartement waar ik ging kijken. Kon dus, welliswaar zonder kaarsje gewoon meedoen.
Voelde de energie stromen vooral bij mijn hoofd. Heel apart!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 9 '09
Volgens mij zijn er meer mensen wakker en actief hiermee, want ik voel de energie gewoon enorm opbouwen. Merken jullie dit ook?
Emuca
Emuca sep 9 '09
Ik weet niet of ik het merk. Ik heb wel een gek gevoel in mijn hoofd.
Maris1976
Maris1976 sep 9 '09
Heb nu een kaarsje aan. Gezellig
Erytrix
Erytrix sep 9 '09
Origineel bericht van: NiMS
Volgens mij zijn er meer mensen wakker en actief hiermee, want ik voel de energie gewoon enorm opbouwen. Merken jullie dit ook?


Ik voel ff helemaal geen energie...
maar wow dat er zo vele mee hebben gedaan / mee doen dat voelt wel groots!

Ery
Emuca
Emuca sep 9 '09
Ik heb er 3 aan. Paars, rood en blauw <3.
admin
admin sep 9 '09
Origineel bericht van: NiMS
Volgens mij zijn er meer mensen wakker en actief hiermee, want ik voel de energie gewoon enorm opbouwen. Merken jullie dit ook?


Ja, ik voel me vandaag blij smileen als je me vraagt waarom, zeg ik ... ach zomaar!!!
Maar ik voel inderdaad een energie, maar dan wel positieve energie!!! Negatieve energie komt mijn aura niet in wink

Liefs,
M
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 9 '09
Nee geen negatieve energie te bespeuren. Ik denk dat we nu wel opvallen hierboven. De aarde is verlicht als een kerstboom wink.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki