Loading...
nl

Féileacán

admin
admin okt 25 '07
Och Nims, ik ga nog steeds regelmatig op mijn gezicht hoor :)
Ik zie mezelf meer als een moeder die het goede met haar kinderen voor heeft, maar die net als velen ook nog heel veel moet leren en nog steeds steken laat vallen ook al bedoel ik het nog zo goed.

Liesanne, ikke een boek schrijven? lol, nee dat was als grapje bedoelt. Wél ben ik van plan om een BOS te gaan maken (book of shadows). Maar dat is niet iets dat je naar een uitgever brengt maar lekker in de familie houdt en hopelijk van generatie op generatie mag worden doorgegeven.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 25 '07
Charmed fan? :).
es
es okt 25 '07
Mooi Karin,

zo wil ik het ook graag doen, maar er donderen hier ook nog heel wat steken naar beneden!
Maar ik ben wel blij met mensen zoals jullie waar je dingen aan kan toetsen/spiegelen.

esther
Thomas A
Thomas A okt 25 '07
Kinderen op zoek naar de essentie Liesanne.
admin
admin okt 26 '07
Het BOS is geen uitvinding van charmed hoor Nims
Het bestaat al wat langer, noem het maar en soort van dagboek waar je al je ervaringen en vindseltjes in opschrijft.

Het lijkt me overigens wel cool om (eventjes dan hé :)) zulke gaves te hebben :P

Zo is het Es , soms doen we het hardstikke goed en soms gaat het mis, en ik heb zeker veel opgestoken door hier te lezen. Van de ervaringen en inzichten van anderen kun je veel leren.
Zolang je maar wel dicht bij je eigen gevoel blijft.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 26 '07
Oops :$ik heb er ook helemaal geen verstand van. Ik vond charmed alleen een top serie. Echt jammer dat het gestopt is.
admin
admin okt 26 '07
:P
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki