Loading...
nl

Jorine's Beach-life kaarten

Cialara
Cialara aug 12 '09
Het leven op het strand heeft vele metaforen voor het echte leven. Zo zijn er veel activiteiten op het strand, in de lucht en op de zee, die mij aan allerlei dingen doen denken...
En nadat ik een week op het strand had gezeten in de zomer van 2009, had ik zo enorm veel inspiratie opgedaan dat ik zelf een setje orakel kaarten heb gemaakt met dus als thema Beach Life.

Ik kan een kaartje voor je leggen in het algemeen, of op een vraag die je graag beantwoord wil hebben.
Het zijn min of meer symbolische kaarten en je moet er zelf mee aan de slag wat de kaart voor jou kan betekenen, al wil ik je daar natuurlijk wel bij helpen.

Ook vind ik het fijn om een reactie te krijgen als ik de kaart voor je heb gelegd. Iedere reactie is welkom, ook als de kaart je niet aanspreekt.
Delen:
Beschermengel
Beschermengel aug 12 '09

Wat leuk dat je zoveel inspiratie hebt opgedaan op het strand...als ze klaar zijn wil ik wel de 1e zijn smile
Zal best wel veel werk zijn om ze zelf te maken.....lijkt me heel erg leuk om te doen smile
Cialara
Cialara aug 12 '09
Oh, leuk dat je dat graag wil Beschermengel! Ik heb al heel veel ideeën, maar moet het nog even uitwerken. Denk een klein weekje voordat ik de eerste kan leggen smile
Beschermengel
Beschermengel aug 12 '09

Leuk ... smiledat is best wel snel, nou ik wacht vol verwachting op mijn legging.....er zullen er wel meer volgen denk ik laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 12 '09
Ik ben er erg benieuwd naar smile. Is het mogelijk om ze ook online te zetten zodat we ze zelf ook kunnen gebruiken?
Cialara
Cialara aug 12 '09
Ik heb nog maar net mijn gedachten aan het papier toevertrouwd en het al weer geordend op de pc. Hoop ze volgende week een beeeeetje klaar te hebben.

Hoe bedoel je online te zetten NiMS?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 12 '09
Daarmee bedoel ik, dat je de plaatjes beschikbaar hebt zodat we zelf een setje kaarten kunnen maken. Of is dat niet wat je aan het maken bent?
Cialara
Cialara aug 12 '09
Niet helemaal. Het zijn meer figuren en bewegingen op het strand en in zee zeg maar...
Ik zal je een voorbeeld geven:

Hoge golven: Wees alert voor de hoge golven. Kijk niet achterom naar de golf die al geweest is, maar naar voren en bereid je voor op de golf die komt.

Dit soort dingen zeg maar...
Ik ben wel van plan om er plaatjes bij te vinden, maar dat gaat iets langer duren denk ik...
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 12 '09
Dus het zijn nu meer teksten die je op een kaart hebt staan? Maar dat is ook leuk om te delen toch? Kunnen we er zelf wel plaatjes bij zoeken. Vind het wel een mooi thema.
Cialara
Cialara aug 12 '09
Als je ze wilt hebben, mag je me een pb-tje sturen met je e-mail voor de teksten. Maar ik vind het leuk om ze hier zelf ook te leggen voor een ieder die er eentje vraagt wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 13 '09
Ik heb je een pb gestuurd. Als je wilt mag je voor mij wel een kaartje trekken smile.
admin
admin aug 13 '09
Leuk idee, Jorine. En je mag voor mij een kaartje trekken.
Cialara
Cialara aug 13 '09
Leuk al die reacties! volgende week zal ik ze zeker allemaal beantwoorden grin
lotus
lotus aug 13 '09
eniroj je mag voor mij als je wilt ook wel een beach kaartje trekken zodra je ze klaar hebt.

groetjes lotus
Cialara
Cialara aug 13 '09
Oké, zal ik doen grin
Islandlady
Islandlady aug 14 '09
Wat mooi Jorine! Wil ook wel een beach kaartje van je als je zover bent!

Liefs
Cialara
Cialara aug 14 '09
Origineel bericht van: Beschermengel

Wat leuk dat je zoveel inspiratie hebt opgedaan op het strand...als ze klaar zijn wil ik wel de 1e zijn smile
Zal best wel veel werk zijn om ze zelf te maken.....lijkt me heel erg leuk om te doen smile


Ik heb alvast proefkaartjes uitgedraaid en hierbij voor jou de eerste:

Cialara
Cialara aug 14 '09
Oh, de lettertjes zijn een beetje klein, kun je ze wel lezen?
Islandlady
Islandlady aug 14 '09
Mooi Jorine heel mooi!
Beschermengel
Beschermengel aug 14 '09
Wat mooi! ....ja ik kan het goed lezen hoor!


De avonturier, altijd op zoek naar harde wind. lekkere golven en dan maar proberen om de mooiste sprong te maken.
Kan ik me helemaal in vinden, mijn hele leven is zowat daar op gebaseerd hoe zwaarder alles is hoe beter ik mijn best doe om er goed uit te komen.

Ter gelijkertijd moet je opletten op de wind, het water en de kilte . een multi-task opdracht met een groot avontuur.

Ook dit is herkenbaar, de wind het water en de kilte ..valkuilen frown.....een meervoudige opdracht en zie het soms ook als een groot avontuur. Alles komt tenslotte weer goed!!

Dank je wel voor de mooie kaart!! smile
Pagina's: 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki