Loading...
nl

workshops/ cursussen

Lena
Lena aug 18 '09
interessant positieve psychologie...
ben benieuwd smilega je ons daar nog wat van laten zien?
Debiorah
Debiorah aug 18 '09
@ lena: Ja dat kan ik wel doen. smileIk zal tzt een beschrijving geven en mijn ervaring delen. Als je specifieke vragen hebt hoor ik het graag.
HarryS
HarryS mei 5 '10
Ik heb mezelf de runen leren leggen, na het afkijken van tarot van vrienden en vrouw. Mijn vrouw heeft Gold Reiki gedaan. Op zich zijn wij dus eigenlijk praktijk mensen, en niet zo zeer van cursussen. Natuurlijk zou ik graag een cursus volgen, maar in de runen is dat er nog niet veel. Ik ben wel bezig iets te ontwikkelen wat voor iedereen toegankelijk is. Als je kijkt naar cursussen voor runen op internet dan kom je al snel bij RuneMaster cursussen en die zijn duur en bijna niet in nederland te krijgen. Alsof we hier geen RuneMasters zouden hebben.....
admin
admin mei 6 '10
Origineel bericht van: flow
Ik heb gisteren zitten zoeken en mij lijkt het super om een opleiding vor kristaltherapeut te volgen. Zo'n thuisstudie.[img]http://www.civas.nl/pageid=44/productid=11/Edelsteentherapie.html[/img] Deze sprak me wel aan. Ik heb gewoon iets met edelstenen ik had zelfs als kind al stenen. Ik vind ze prachtig en kan gewoon al happy worden door er naar te kijken.
Wel wordt het pas volgend jaar zomer. Eerst maar even afstuderen dit jaar.

Gisteren kwam er visite met het nichtje van mijn partner.
's morgens werd ik wakker met het gevoel n. heeft een edelsteen nodig. Ik laat er een kiezen. Ik deed vooraf mijn doosje over en wist dat ze de rozenkwarts zou kiezen. Ik twijfelde nog even omdat ik die steen van mijn overleden moeder heb gekregen en dit vroeger mijn lievelingssteen was,"zal ik hem eruit halen??

Nee dacht ik, zij heeft hem harder nodig dan ik.En het grappige is ze koos de steen waarvan ik d8 dat ze hem zou kiezen. Ik ben blij dat ik hem gegeven heb!




Volgens mij heb jij geen cursus nodig smile
Ga gewoon goed luisteren naar je gevoel zoals je al beschreef.
De antwoorden zullen vanzelf komen.
HarryS
HarryS mei 13 '10
Niet dat ik er één gevolgd heb, maar is er interesse in een workshop Runen?
Zouden mensen hieraan deel willen nemen als die er zou zijn?
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki