Loading...
nl

workshops/ cursussen

Cialara
Cialara jul 27 '09
Ik ben kin68 Gele elektrische Ster grin

Heb pas een boek gekocht en ben dat nu aan het uitspitten! Helemaal geweldig smileEn er kloppen heel veel dingen, ben nog niet op de helft maar vind het super.
flow
flow jul 28 '09
ok. Ik ben manik (blauwe hand) 7. mijn familie is de weg voorbereiden. Ik heb dat boek
bij de bieb gehuurd. Maar vond het heel veel tekst en kon er zelf niet goed uithalen wat mijn familie nou betekende.
Ik heb dyslexie dus was niet zo fijn leesbaar boek voor mij.(kleine letters :O)
misschien als het uit hebt kun je mij er meer over vertellen wink

Misschien leuk om aan dit onderwerp een nieuw onderwerp te hangen.
Helma
Helma jul 28 '09
Hai Flow,

hier is al een topic over:

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php....html#Post33178

Verschillende forumleden hebben hier hun kinkaart geplakt. Ik heb ook Manik! grinKunnen we elkaar de (blauwe) hand geven!
lotus
lotus jul 28 '09
flow,

ik heb de cursus gevolgt in zuid-beijerland bij iemand,ik stuur je wel een pb met haar naam etc.
ja ik vond het ook echt stom van het vrijwilligerswerk dat ze me eruit gezet hebben want ik dacht niet alleen aan het werk maar ook aan het bestaan van de hele dierenambulance waarbij ook de vrijwilligers horen en zonder vrijwilligers kun je geen dieren helpen.

ik heb ook een kinkaart aangevraagt ben benieuwd welke het is en dan zet ik hem wel bij het juiste topic neer.

groetjes lotus
flow
flow jul 28 '09
ok thnx lotus!Ik zie je pb berichtje wel tegemoed wink
Natalie1986
Natalie1986 jul 28 '09
Ik heb cursus magnetiseren gevolgd
Intuitieve ontwikkeling en shamballa

Ik vind cursussen niet echt prettig en denk daarom dat ik het voorlopig niet meer doe. Het is ten eerste heel duur en ten 2e zijn er te veel mensen die denken boven je te staan dat vind ik heel jammer.
Nu ga ik gewoon op mijn gevoel af je weet toch hoe het zit alleen moet je het herrineren.
flow
flow jul 28 '09
Ja jammergenoeg zijn er van zulke mensen frown
Ik denk dat dat meer over hun zegt dan over jou toch.
Je gevoel volgen is altijd goed maar soms is het ook wel fijn om een rode draad mee te krijgen van een onderwerp en daarna kan je er zelf een eigen draai aan geven toch!
Cialara
Cialara jul 28 '09
Ik vind net als Natalie dat de cursussen vaak erg duur zijn. Bij Reiki vond ik het wel de moeite waard, maar soms...

En af en toe zie je dat er bijvoorbeeld een zogenaamde workshop of speciale dag wordt georganiseerd en dat kost dan meer dan 100 euro, voor 1 dag; belachelijk gewoon! Nee, geef mij maar Merudi. Hier kan ik al mijn vragen stellen en lekker zelf op onderzoek uit, wel zo leerzaam grin
admin
admin jul 28 '09
Ow mijn heksenvriendin geeft workshops voor 17,50 euro, das nog om te doen.
Cialara
Cialara jul 28 '09
Nou dat is inderdaad een zeeeer redelijk tarief zeg! Dat kom je niet vaak tegen grinwat voor workshops geeft ze dan? En waar zit ze? Misschien wel iets voor mij...

Trouwens een cursus magnetiseren vind ik een beetje vreemd, dat kwam bij mij als vanzelf, dat kun je toch niet leren? Was wel blij met Reiki, kon ik het tenminste ook zonder er zelf moe van te worden...
Richie Richard
Richie Richard jul 28 '09
Hmm, ik heb nog nooit een cursus gedaan. Zowel spiritueel als het dagelijkse leven. Al ben ik wel van plan om binnen kort een cursus Japans te nemen.. Ben ik niet geheel zeker over, maar het lijkt me leuk.
admin
admin jul 28 '09
Origineel bericht van: Karin
Ow mijn heksenvriendin geeft workshops voor 17,50 euro, das nog om te doen.


Wat voor workshops en waar geeft ze dat dan?
En ik ben net als Jorine, ik blijf maar rustig hier en verder komt het vanzelf wel op mijn pad.

Ik vergat dat ik ook magnetiseren heb gedaan, maar dat ligt voor mij heel dicht bij Reiki.
admin
admin jul 28 '09
@ Marjan, google eens op Suanfra, je kunt haar mailen.
De workshops zijn wel in 's-Hertogenbosch...
admin
admin jul 28 '09
@ Karin, dat is dus te ver voor mij ... ik moet het dan toch maar via internet doen.

Bedankt meis.
Liefs,
Marjan
flow
flow aug 1 '09
Ik heb gisteren zitten zoeken en mij lijkt het super om een opleiding vor kristaltherapeut te volgen. Zo'n thuisstudie.[img]http://www.civas.nl/pageid=44/productid=11/Edelsteentherapie.html[/img] Deze sprak me wel aan. Ik heb gewoon iets met edelstenen ik had zelfs als kind al stenen. Ik vind ze prachtig en kan gewoon al happy worden door er naar te kijken.
Wel wordt het pas volgend jaar zomer. Eerst maar even afstuderen dit jaar.

Gisteren kwam er visite met het nichtje van mijn partner.
's morgens werd ik wakker met het gevoel n. heeft een edelsteen nodig. Ik laat er een kiezen. Ik deed vooraf mijn doosje over en wist dat ze de rozenkwarts zou kiezen. Ik twijfelde nog even omdat ik die steen van mijn overleden moeder heb gekregen en dit vroeger mijn lievelingssteen was,"zal ik hem eruit halen??

Nee dacht ik, zij heeft hem harder nodig dan ik.En het grappige is ze koos de steen waarvan ik d8 dat ze hem zou kiezen. Ik ben blij dat ik hem gegeven heb!
Richie Richard
Richie Richard aug 3 '09
Tot nu toe heb ik helemaal geen curssesen of workshops nodig gehad. Alles heb ik tot nu toe, zelf onderzocht ondervonden of door middel van hulp van merudi... Meer heb ik niet nodig denk ik zo..
flow
flow aug 3 '09
Fijn Denzil dat alles zo natuurlijk bij je aankomt!
Dat lijkt me ook wel wat wink
Richie Richard
Richie Richard aug 4 '09
Je moet er dan wel de tijd voor nemen en energie in steken. Het komt niet altijd zo maar aan waaien. En vooral rustig doen he, niet te veel forceren, wat ik nog wel eens doet. Doe je dit wel, het forceren, dan wordt het een puinhoop en kan je zo goed als opnieuw beginnen. Zonde.
flow
flow aug 4 '09
ja dat forceren ken ik wel. Soms probeer ik te hard en wil ik teveel. Ach we blijven mensen hé. Maar wel een goede tip!
Debiorah
Debiorah aug 16 '09
Ik heb op het *spirituele vlak* een cursus paranormale ontwikkeling gevolgd. Dit heb ik als fijn en leerzaam ervaren.
Op het gebied van mijn ontwikkeling als spiritueel ingestelde pedagoog heb ik ontzettend veel cursussen gevolgd en zal ik woensdag weer een workshop doen.
Dit jaar sprong een cursus positieve psychologie er voor mij uit. Dit behandelde de wetenschap van het geluk, en dus de nieuwe stroming in de psychologie. smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki