Ik heb zelf vaak dit soort van pieptonen. Tegenwoordig zelfs veel regelmatiger dan vroeger. "Toeval" wil dat ik het daarstraks nog had toen ik even alleen was in de tuin. Ik weet niet meer precies waar ik het gelezen heb, maar misschien doet het er ook niet echt toe, want het voelt als waar voor mij: Deze tonen zijn een aanpassing/verhoging van je frequentie. Een soort van finetuning. Net zoals Maryssa al zei. Vaak voel-zie ik een soort van licht(heid) in en boven men hoofd wanneer dit plaatsvindt. Het is niet gemakkelijk te omschrijven want het is zeer subtiel. Hoe hoger de frequentie, hoe subtieler, maar daarom niet minder sterk.
Ook heb ik soms plotse "steken" of priemen in men hoofd. Ik maak me hier absoluut geen zorgen over want voor mij voelt het als een normaal proces van verandering. Zowel op de subtielere energetische niveaus als op het fysische niveau.
Ik geloof dat ik het uit een van de boeken van Steve Rother heb, of gezien tijdens een van zen broadcasts. Voor diegenen die geinteresseerd zijn, neem eens een kijkje op
www.lightworker.com Ik vind het zeker de moeite waard. Volg het al een behoorlijke tijd nu en het vibreert sterk met men eigen waarheid.
Hopelijk helpt dit wat!