Loading...
nl

Pieptonen in hoofd

Natalie1986
Natalie1986 jul 28 '09
Ook als het stil is hoor ik het suizen heel vervelend geluid!!

als je op de wc zit en je hoort dan geruis
admin
admin jul 29 '09
Vandaag heb ik ook weer last van pieptonen en druk op mijn hoofd. Maar geen last van, dus het is meer algemeen denk ik??

Liefs,
Marjan
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 30 '09
Ik weet niet wat het betekend, maar vannacht in bed had ik ook opeens een hele hoge pieptoon. Ging wel na 30 seconden alweer weg. Heb verder niets gemerkt, maar vind het wel een gek verschijnsel.
Beschermengel
Beschermengel jul 30 '09

Ja apart smilevindt ikzelf ook....heb je niet het gevoel alsof je even omsloten word door geruis na de pieptoon alsof je in een cocoon zit. (niet dat ik daar ooit ingezeten heb crazy...maar het lijkt me zo te voelen smile) is een voorbeeld van hoe het voelt.
Rein
Rein aug 7 '09
Ik heb zelf vaak dit soort van pieptonen. Tegenwoordig zelfs veel regelmatiger dan vroeger. "Toeval" wil dat ik het daarstraks nog had toen ik even alleen was in de tuin. Ik weet niet meer precies waar ik het gelezen heb, maar misschien doet het er ook niet echt toe, want het voelt als waar voor mij: Deze tonen zijn een aanpassing/verhoging van je frequentie. Een soort van finetuning. Net zoals Maryssa al zei. Vaak voel-zie ik een soort van licht(heid) in en boven men hoofd wanneer dit plaatsvindt. Het is niet gemakkelijk te omschrijven want het is zeer subtiel. Hoe hoger de frequentie, hoe subtieler, maar daarom niet minder sterk.

Ook heb ik soms plotse "steken" of priemen in men hoofd. Ik maak me hier absoluut geen zorgen over want voor mij voelt het als een normaal proces van verandering. Zowel op de subtielere energetische niveaus als op het fysische niveau.

Ik geloof dat ik het uit een van de boeken van Steve Rother heb, of gezien tijdens een van zen broadcasts. Voor diegenen die geinteresseerd zijn, neem eens een kijkje op www.lightworker.com Ik vind het zeker de moeite waard. Volg het al een behoorlijke tijd nu en het vibreert sterk met men eigen waarheid.

Hopelijk helpt dit wat!
Beschermengel
Beschermengel aug 8 '09

Hartstikke interessant Rein! dank je voor jouw uitleg.....het is inderdaad moeilijk uit te leggen hoe je het ervaart, ik ervaar het als een cocoon waar ik even in zit alsof ik 1 sec van de wereld ben. En de steken in het hoofd heb ik ook soms!......Ik ga zo lightworker bekijken, bedankt smile
Natalie1986
Natalie1986 aug 12 '09
Origineel bericht van: Rein
Vaak voel-zie ik een soort van licht(heid) in en boven men hoofd wanneer dit plaatsvindt. Het is niet gemakkelijk te omschrijven want het is zeer subtiel. Hoe hoger de frequentie, hoe subtieler, maar daarom niet minder sterk.



Hier heb ik ook "last" van!! heel apart. Een soort paarsachtige kringen ofzo..
Daecca
Daecca sep 18 '12
Dit heb ik al jaren, verschillende pieptonen. Licht gevoel in het hoofd, alsof ik verbonden raak met een nieuwe frequentie.

Volgens Indonesiers is dit een teken dat er iemand over je praat (Linker hoe flinker rechter hoe slechter)

Ook kan het zijn dat een gids je aandacht probeerd te trekken. Die van mij deed dit met zijn favoriete stok. (Een knuppel) en sloeg daarmee op mn hoofd waardoor er eerst een piep was en dan een plop. Alsof hij me iets duidelijk wilde maken, ik heb dit vooral als er veranderingen aankomen en ik me er nog niet bewust van ben.

Ook kan het natuurlijk iets fysieks zijn. In mijn tijd als "Disc-Jockey" Had ik dit regelmatig, er word gezegd dat dit de laatste tonen zijn van een bepaalde frequentie en dat je hierna deze frequentie niet meer kunt horen. Maar aangezien de tonen aanhoudend zijn lijkt dit me zeer sterk.

Groeten,
Harrie
Serenity
Serenity sep 18 '12
Ja die pieptonen herken ik ook wel, ik probeer het te accepteren dat er dan contact word gezocht, ik ben nog niet zover dat ik er nou overtuigend op vertrouw eigenlijk, best moeilijk vind ik het.
Spud
Spud sep 18 '12
Ik wil niet lomp zijn en ook niet suggestief, voel je dus vooral niet aangevallen door wat ik nu ga zeggen.
Pieptonen kunnen ook veroorzaakt zijn door overmatig drank of drugsgebruik of een ongeval. En ik heb het zelfs meegemaakt bij mensen die hun eigen gevoel onderdrukken.
Ik hoop gewoon dat je er iets aan hebt...
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 18 '12
"iets" komt in jou energieveld, en gaat er weer uit!
Waarna je aura weer zich weer volledig (vacuum) sluit...

dat is wat ik pas heb gelezen ergens
grappig dat ik dat zelf ook wel eens bedacht had!
soms heb je het wel een paar keer achter elkaar...

de doktoren kunnen ook niet zeggen wat het is ?

groetjes smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 18 '12
en ik ben niet aan de drank of aan de drugs laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 4 '13
tonguehet is niet ondraaglijk, hoor! wink
het is misschien 15 seconden, en dan is het weer weg
(bij mij wel iig)
laugh
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki