Loading...
nl

Encaustic art

Lena
Lena aug 9 '09
heb er niet veel verstand crazyvan maar vind ze heel erg mooi al de tekeningen...en de kleuren en de vormen...
lotus
lotus aug 9 '09
bart,op fot 1 zie ik wel een kattenhoofd maar ik zie in foto 2 niet echt dat ik eruit kan halen dat ze een vogel vast heeft.

in foto 2 zie ik namelijk een geestverschijning die ergens inzit en als je de afbeelding dan helemaal goed bekijkt van dichtbij zit er vlakbij ook een meisje daarheen te kijken.

groetjes lotus
admin
admin aug 9 '09
Lotus, in foto 2 zie ik daarin inderdaad een verschijning en ook het meisje. Bijzonder hoeveel je erin kunt zien!

Groetjes,
Bart
lotus
lotus aug 9 '09
ja het is echt heel erg mooi om te zien hoeveel je eruit kunt halen.

groetjes jeltje
admin
admin aug 10 '09
Heb er weer van genoten, Lotus, prachtig!!!
Dank je wel voor het delen.

Liefs,
Marjan
Rein
Rein aug 12 '09
Wauw Lotus, erg mooi!

Ik dacht eerst: "Wat is dat, encaustic art?" Maar toen ik je uitleg las herinnerde ik mij plots dat ik dat als klein manneke ooit ook eens gedaan had! Ik vond het echt superleuk. Wil dat nog wel eens doen.

Bij de start van deze thread heb je er 3 gepost. Die laatste, met veel oranje en violette kleuren, vind ik echt PRACHTIG smileDat is een hele wereld op zich, of eigenlijk werelden. Ik zie een persoon in kleed/gewaad of een engel als je wil, groot landschap met zee, wolken, de zon en zijn stralen, planeten, een groot doek, golven, en ga maar door smileZo leuk om er verschillende dingen in te blijven ontdekken!

Hehe, ben helemaal weg van die prent! Knap hoor!

Grtjs, Rein
Debiorah
Debiorah aug 12 '09
Heel bijzonder en de kleuren spreken mij zeer aan. Mooi Lotus!
Mijn vraag hierbij is op welke wijze is het een expressie voor jou? Creeer je op bepaalde momenten? Wat doet het voor je/met je?
lotus
lotus aug 13 '09
ik doe voor ontspanning en is altijd voor mij weer leuk om te kijken wat er op dat moment weer zichtbaar te zien is in de tekening.
admin
admin aug 15 '09
En kan je er ook iets in terugvinden, als je met een bepaalde vraag van jezelf of een ander deze kunst uitvoert??
Hoop dat je mijn vraag begrijpt ... blush
lotus
lotus aug 16 '09
ik kan er wel de antwoorden weer in terug vinden
Debiorah
Debiorah aug 16 '09
Leuk om te horen hoe jij het ervaart. smile
lotus
lotus aug 27 '09
weer een stel nieuwe encaustics






Beschermengel
Beschermengel aug 27 '09

MOOI weer!

de middelste goed bekeken en ik zie een dinosaurus met een man? erop ...op de berg boven de dinosaurus een engel die omkijkt!

ga zo de andere bekijken.....alhoewel ik deze de duidelijkste vind!
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki