Loading...
nl

steeds hetzelfde nummer zien

Islandlady
Islandlady sep 4 '09
Dank je Bellefleur. Dan weten wij wat er in beweging gezet is!!! wink
admin
admin sep 15 '09
De laaste dagen weer redelijk wat meestergetallen gezien, maar vandaag was het weer eens extreem,en bleek er ook iets nieuws bij te zitten: 5 voor 5 (16.55 uur), 4 voor 4..


verder ook getallen als 14.44 en 12.22 uur.
Islandlady
Islandlady sep 16 '09
Wat is de betekenis van het zien van 3:33 weet iemand dat? Ben er wel erg nieuwsgierig naar
admin
admin sep 16 '09
Op deze site kun je als je naar beneden scrolled je geboortegetal laten uitrekenen.
Ik vind hem wel leuk, de beschrijving is best redelijk uitgebreid.

http://www.retro-fit.nl/levensbestemming.php
Islandlady
Islandlady okt 6 '09
De laatste tijd blijf ik gelijke getallen zien. 21:21, 3:33, 666, 7:07 en ga zo maar door. Heel bijzonder!
Lena
Lena okt 6 '09
ja gek is dat toch zie ze vaak op het einde 10.22,14.33,9.11
maar ook helemaal dubbel
de 15.15 ,12.12 enz..
maar de hele week al..
heeft iemand nog een idee waarom dat nu zo kan zijn?
susie14
susie14 okt 6 '09
Hier nog eentje haha vind het heel herkenbar.
Zag een hele periode lang 11:11 en dan hele periodes achter elkaar.
Daarna werd het vaak 22:22.
en de laatste week heb ik hetzelfde Lena 15:15, 17:17 en 19:19
Het geeft mij wel altijd een prettig gevoel...waarom weet ik eigenlijk niet.
Lena
Lena okt 6 '09
ja grappig dat we met zo vele zijn hier
ik merk dat ik glimlach dan...als ik het zie...
susie14
susie14 okt 6 '09
Glimlachen hahaaha dat heb ik dus precies hetzelfde. Grappig.
Het heeft blijkbaar toch hetzelfde effect op mensen
Divine
Divine okt 6 '09
Nou de laatste tijd is het bij mij zo extreem, ik word er bijna beetje paranoïde van. Meerdere keren per uur zie ik zelfs meestergetallen! Gisteravond 22.22 en vervolgens 22.33 terwijl ik helemaal niet bezig was met de klok. Het lijkt soms of mijn ogen er naar toe getrokken worden. Zelfs mijn bloedsuikers (ik heb diabetes) zijn vaak dubbele getallen!!
Ik heb alleen geen idee waarom ik het steeds zie. Eerst nam ik het aan als steunbetuiging als ik ergens over piekerde, maar nu pieker ik nergens over. Hebben de getallen op zichzelf ook een betekenis (als in de nummerologie)?
Islandlady
Islandlady okt 6 '09
Dit vond ik:

Een van de verschijnselen die zich in deze tijd voordoen om ons erop attent te maken dat wij leven met Spirit, een manier die onze gidsen en leraren gebruiken om ons bewust te maken van de energieën en de betekenis van getallen, is het verschijnen van 3 of meer dezelfde cijfers achter elkaar.

Onderstaande informatie is een verzameling uit verschillende bronnen en Lord Michael heeft die bevestigd. (Uit De toekomst is Nu – De gouden belofte 2 van Ronna Herman)

111: Stroming van energie – Versterkt het niveau waarop jij op dat moment bent.

222 of 2222: Verrijzenis- en ascensieproces.

333 of 3333: Beslissingsgetal – Of het wijst je de weg naar een 999 fase van voltooiing, óf negatief, het brengt je in de 666 frequentie die je terugwerpt in de 3de dimensie.

444 of 4444: Dit is een echt herrijzenisgetal – je hebt net een belangrijke fase voltooid.

555 of 5555: Het ervaren van de energie of een niveau van Christusbewustzijn - Heel waardevol.

666 of 6666: Materiële wereld – 3 Dimensionale frequentie – Dichtheid.

777: Symboliseert de integratie van een bepaald deel van de 4 lagere lichamen met hogere spirituele frequenties binnen het rijk van de 3de dimensie of op het niveau waarop jij je fysieke werkelijkheid op Aarde manifesteert.

888: Symboliseert oneindigheid – De gebundelde spiraal van de materie verenigd zich met het spirituele – Het naderen van de voltooiing van het ascensieproces via de energieën van 222 en 444.

999: Symboliseert de 3 niveaus van de drie-eenheid – Voltooiing.

000: Grote leegte – het ervaren van een nulzone – overschakelen of doorgaan naar een nieuw energieveld.

11:11: Het begin van een heel nieuw niveau of fase van ontwikkeling – Een andere dimensie of frequentie van ervaring – Het opengaan van een portaal.

12:12: Een kosmische verbinding – Een brug naar de toekomst – Duidt op een niveau van voltooiing of het naar een nieuw niveau in het initiatieproces gaan.


Vond zojuist nog een link ook:
Lichtwerker

Islandlady
Islandlady okt 6 '09
En ja ik moet inderdaad ook altijd glimlachen als ik het zie smile
dyonys
dyonys okt 7 '09
Hallo, even zich voorstellen. Ik ben Dennis.
Heb hier net een profiel aangemaakt. Het lijkt me interssante site.
Ik ben geinteresseerd in spiritueel en in allerlei 'new age' esotherische strommingen. Want we leven in een bijzondere tijd..
Maar wat steeds hetzelfde getallen betreft.
Combinatie van het hetzelfde getallen zie ik al jaren (meestal op digitale kloken). Met verschillende friquenties, soms een paar keer per dag, soms meer. Ook had ik periodes dat ik het niet zag. Maar ik vraag al jaren lang zich en anderen af: Wat zou dat kunnen betekenen? Het enigste wat werd me gezegd dat het een goede teken is en ik moet blij zijn als ik het zie.
Het gaat om verschillende combinaties : 12:12, 13:13, 14:14, 16:16... enzv.Heb alle combinaties meegemaakt)
Kan iemand me het uitleggen?
Islandlady
Islandlady okt 7 '09
Hi Dyonys,

Welkom op het forum!

Hierboven heb ik geschreven wat ikgevonden heb op internet over dit fenomeen.

Groetjes
Bea
dyonys
dyonys okt 7 '09
Hoi Bea.
Bedankt voor je snelle reaktie!
Maar behalve 11:11, 12:12, zie ik ook allerlei andere combinaties op digitale kloken:19:19, 17:17, 23:23...enzv.
Maar ik heb via de door jouw gegeven link volgende gevonden:

Jullie hebben, wat wij het "geschenk van de engelen" noemen, ontvangen, want velen zien de meestergetallen reeds lange tijd in hun omgeving opduiken. Dat komt omdat jullie fysieke lichamen klaar zijn voor de volgende niveau-verandering. Jullie DNA is zich weer aan het verbinden en daar was een extern signaal voor nodig. Vanaf onze kant van de sluier hebben wij jullie precies op de juiste tijd duwtjes gegeven om je eens om te draaien en naar de klok te kijken. Wij vragen jullie om je op dat moment om te draaien en de getallen te zien, die op de klok staan. Die getallen zijn bedoeld om jullie fysieke lichaam tot reactie aan te zetten. Ze geven het fysieke lichaam het signaal om te beginnen aan het overgangsproces naar een hogere vibrationele staat, door het DNA te verbinden. Deze meestergetallen zijn niet de enige reactieaanzetters, want daar zijn er veel meer van.

Hartstike bedankt Bea.
dyonys
dyonys okt 7 '09
Hallo.
Weet iemand wat de "bellen van biologie" zijn?
Islandlady
Islandlady okt 7 '09
Hoi Dyonys,

Geen dank hoor! Had inderdaad nog niet gekeken naar de getallen die jij noemt 12:12 etc. Die zie ik inderdaad ook steeds vaker. Voor de aardigheid heb ik eens bijgehouden wat ik sinds een paar dagen allemaal zie.
11:11, 2:22, 3:33, 555. 666. 21:21, 678, 121, 102, 21:21, 656,
Vandaag alleen al de volgende:
5454, 5656, 666, 999, 2121 en 2525.
Deze laatste zijn dus allemaal kentekenplaten hier op het eiland met dubbele nummers Wat deze betekenen zoals 5454... geen idee smile
Islandlady
Islandlady okt 7 '09
Origineel bericht van: dyonys
Hallo.
Weet iemand wat de "bellen van biologie" zijn?

Nooit van gehoord! Sorry
dyonys
dyonys okt 7 '09
Hoi.
Ik lees je reaktie nu pas (om 11:50 in nederland). Ik had alles in de door je gegeven link afgelezen vannacht. Het was een soort openbaring voor me. Daarna, na het lezen kwam op hun site terecht: http://www.lichtwerker.com/index.htm.
Er staat heel veel interessante informatie. Voornamelijk, hedendaagse boodschappen van de 'Groep' (een soort onze gidsen- engelen). het is interessant en indrukwekkend. Steeds een aanduiding op die getallen en nummers, met uitleg... Wat ons de komende tijd te wachten staat, aanmoediging, dat we in zich zelf moeten geloven en streven naar eenheid...
ik denk dat het ook interessant voor je kan zijn.
Nogmaals bedankt voor die link.
groetjes.
Dennis
gast
gast okt 7 '09
We zijn een eenheid, we hoeven er niet naar te streven het te worden, we hoeven er alleen bewust van te worden.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki