Loading...
nl

steeds hetzelfde nummer zien

admin
admin jun 25 '09
Vroeger jaren geleden hadden we (spirituele kring waar ik was) het al over datums en uurtijden,

1999 om 09.00 uur 9 september hebben we toen een ritueel gedaan!
Drie wensen op een klein papiertje geschreven,
in een lusifersdoosje gestoken, en dat hadden we tijdens een meditatie, de ether in gestuurd.
Daarna gezamelijk de doosje verbrand.
De tijdsduur van het uitkomen van de wensen was twee jaar,
en inderdaad daar is alles wonderlijk uitgekomen.
Nu is de energie hier op aarde reeds zo sterk, dat wensen veel sneller uitkomen dan toen.
Is er is een datum, dat ik bijzonder vind en voel, dan doe ik daar iets mee.
Zo zal 2009 om 09.000 u 9 september zeer zeker weer een belangrijk moment zijn voor me.
Fatna
Fatna jun 25 '09
Origineel bericht van: Muin
Wil hij (jouw partner) dan nog een kindje? smile
Of wil hij (jouw zoon) dan nog een broertje of zusje? grin


mijn man momenteel niet
mijn zoon geen idee
Fatna
Fatna jun 25 '09


neem me niet kwalijk dat heb ik niet gezien, ik heb eerlijk gezegd ook niet gezocht blush
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 25 '09
Geen probleem hoor. Je kan altijd eerst de zoek functie gebruiken (rechtsboven) om te zien of er al iets over is geschreven, en dan kun je daarop doorgaan. In dit geval zijn de topics niet helemaal gelijk, dus wat mij betreft kunnen ze prima naast elkaar bestaan laugh.
Faith1988
Faith1988 jun 26 '09
Ik kijk altijd om 00.00 wat houdt dat in heb ik al van af ik klein ben
admin
admin jun 27 '09
0
De niet geopenbaarde toestand. De volkomen cirkel als symbool van de paradijselijke oertoestand. De cirkel, het ei, de Ouroboros, de slang die in zijn eigen staart bijt.
admin
admin jun 27 '09

even aanvullend op Hans nog,
0 is waaruit alles ontstaat.
zonder 0 komt er nooit een 1
0 is het gebied of de energie, waaruit geboorte van de 1 kan plaatsvinden, en groei kan ontstaan.
Natalie1986
Natalie1986 jun 27 '09
ik heb het ook met 23:23
gast
gast jun 27 '09
Origineel bericht van: Bellefleur

even aanvullend op Hans nog,
0 is waaruit alles ontstaat.
zonder 0 komt er nooit een 1
0 is het gebied of de energie, waaruit geboorte van de 1 kan plaatsvinden, en groei kan ontstaan.


M.a.w. we moeten onszelf weer tot 0 reduceren om 1 te kunnen worden smile
Beschermengel
Beschermengel aug 16 '09
22.22 Ik heb het nu al 6 keer gezien deze afgelopen week, iedere keer onbewust op de klok gekeken in de auto of thuis eek

Heb even nagekeken wat het ook weer betekende en zag deze
Quote:
van Hans: 22:22 De engelen laten weten dat zij aanwezig zijn om je te steunen

Happy Happy Happy!!! smile
admin
admin aug 16 '09
ja heb het ook gezien, 22:22!
en enkele weken geleden was het 11.11
Ik heb een engelse tekst over deze getallen,
zal eens zien of ik het vertaald krijg..dan zet ik het hier neer!
admin
admin aug 16 '09
22,222 of 22: 22
De hoogste volgorde van manifestatie/creatie zonder frustratie. Alle woorden, gedachtegangen, daden en intentie's zullen het helpen kiemen. verplaats je uit de buurt van de polariteit.
De tijd loopt verder, met of zonder u.
Laat je leven niet leiden door fouten, heb een stem over je eigen leven (stuur het in de juiste richting).
Zorg ervoor dat je een bepaald patroon hebt in je intentie's , en wees bewust van het feit dat wat u door uw woorden,
daden en acties hebt geplant, zal groeien en bloeien in overeenkomst met de hemelse seizoenen.
admin
admin aug 16 '09
Ik zie ze ook vaak de dubbele getallen, het meest zie ik 11.11.
Het is me opgevallen dat je juist )maar dat is mijn beleving) op die momenten iets hoort of ziet of leest wat een boodschap inhoud.
Dat is voor mij de betekenis die ik eraan heb gegeven.
Beschermengel
Beschermengel aug 16 '09
Quote:
22,222 of 22: 22
De hoogste volgorde van manifestatie/creatie zonder frustratie. Alle woorden, gedachtegangen, daden en intentie's zullen het helpen kiemen. verplaats je uit de buurt van de polariteit.
De tijd loopt verder, met of zonder u.
Laat je leven niet leiden door fouten, heb een stem over je eigen leven (stuur het in de juiste richting).
Zorg ervoor dat je een bepaald patroon hebt in je intentie's , en wees bewust van het feit dat wat u door uw woorden,
daden en acties hebt geplant, zal groeien en bloeien in overeenkomst met de hemelse seizoenen.


Jeeeeee wat mooi Bellefleur!....en zal me niet af laten leiden door negatieve gedachte's....want die zijn er af en toe wel frown.....dus de boodschap is voor mij, wees bewust van het feit dat wat u door uw woorden, daden en acties hebt geplant, zal groeien en bloeien in overeenkomst met de hemelse seizoenen.

En Karin, inderdaad het was eerst 11.11 een poos geleden bij mij.....je hebt er een heel mooie betekenis aan gegeven!
Islandlady
Islandlady aug 20 '09
Origineel bericht van: Bart
Origineel bericht van: Hans
Origineel bericht van: Bart
Vaak is het in de ochtend 11:11 en 's avonds 23:23 uur. Wat hebben deze getallen voor betekenis?


11:11 Houd je gedachten goed in de gaten en verzeker je ervan de je uitsluitend denkt aan wat je wilt, en niet wat je NIET wilt. (Dat wat je denkt zul je krijgen). Let op je woorden. Ze zullen zich manifesteren.

Voor 23:23 heb ik geen uitleg. Komt wel uit op 5/5, en 5 staat voor verandering. En alle cijfers samen in 10, ofwel 1, en dat is een nieuw begin. (dit verzin ik wel zelf)


Mooie uitleg, dank je wel Hans !


Ook ik zie vaak, heel vaak 11:11.
Dank voor de uitleg Hans ik zal er op letten!

B
Levina
Levina aug 24 '09
Ik vind het een opmerkelijk gegeven die dubbele cijfers in de tijd. Ik zie het zelf ook zeer regelmatig. Meestal in periodes en ik geloof ook zeker dat we hieruit een boodschap kunnen halen, anders zou je bewustzijn niet getriggerd worden om op dat tijdstip op een klok te kijken.

Een tijdje vermoedde ik dat het zien van deze getallen er op sloeg dat dit een teken is om je te herinneren aan het persoonlijk meesterschap van jezelf. Gezien de getallen vaak getoond werden aan mij in lastige situatie's "buiten" jezelf om. Dit was dan voor mij het besef dat ik wel degelijk aandeel in een situatie heb, en in staat ben deze gevoelsmatig te verlichten of te veranderen. (dit gegeven heeft me vaak geholpen en gesteund, daarom heb ik er deze betekenis aangegeven hoewel ik het idee heb dat er meer achter zit)

De dubbele cijfers (bij mij komen meestal verschillende dubbelde tijden op 1 dag voor als o:oo, 12:12 3:33, 22:22 etc ook op dvd spelers als je deze op pauze zet om naar de wc te gaan 4:44 5:55 etc. daarom kijk ik zelf niet per definitie naar de betekenis van het getal zelf, tenzij het herhaardelijk 1 soort getal is, dit heb ik zelf niet vaak dus vandaar)

Nadat ik het zgn helemaal had uitgevonden met de betekenis van deze dubbele cijfers, had ik weer een periode (meestal een week tot maand) waarin ik ze zag en die tijdsperiode was er eigenlijk niet echt iets aan de hand wat extra bewustzijn vereiste voor meesterschap. Toch denk ik wel dat het hiermee te maken heeft de laatste tijd heb ik het weer minder dus heb er alweer een tijdje niet bij stilgestaan totdat ik dit onderwerp zag. Dus ben er voormezelf nog niet echt achter wat het allemaal globaal inhoudt. Ben hier nog heerlijk mn weg in aan het vinden ;-)
Ik vond het fijn dit met jullie te mogen delen. :-)

Veel Liefs

Linda
admin
admin aug 24 '09
Hoi Levina,

ik heb het ook met alle cijfers, en ook verschillende cijfers per dag. Voor mijn gevoel is het steeds een bevestiging dat ik "op de goede weg ben", en het goddelijk plan volg.
Meestal gaat het zien van een van deze getallen gepaard met een zeer hoge zuivere gedachte...Het is moelijk om deze naderhand te achterhalen, maar innerlijk weet / voel ik dan toch dat deze er was, en ik weer een stapje "verder" ben.
Islandlady
Islandlady sep 4 '09
Vandaag zag ik ineens 5:55 en dat zie ik eigenlijk nooit. Wel 11:11 en dan moet ik ook echt mijn gedachten in de gaten houden smile
Wat is 5:55? Verandering? Kan wel kloppen smile
admin
admin sep 4 '09
vijf is het getal van beweging!! datgene wat gevorm is (4) wordt in beweging (5) gezet.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki