Loading...
nl

steeds hetzelfde nummer zien

Fatna
Fatna jun 23 '09
ik merk nu al een hele poos dat ik steeds op de wekker, digitale klok etc kijk als het op 2:22 of 22:22 staat

gisteravond hoorde ik een onverklaarbaar klik geluidje in de keuken en toen ik keek zag ik dat de ovenklok weer op 22:22 stond

alsof ik een signaal kreeg...

is dit toeval of denken jullie dat die nummer 2 mij iets wil vertellen??
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jun 23 '09


Het heeft met je transformatie te maken, ik heb een lijst waar alle symptomen op staan....deze staat er ook bij:

Visioenen, nummers en symbolen waarnemen : Het zien van allerlei symbolen of getallen die plotseling opduiken in je bewustzijn of in de externe wereld. Velen zien bijvoorbeeld regelmatig 11:11 als ze "toevallig" op hun digitale klok of horloge kijken, of andere getallen zoals 22, 33, 555, enz... Deze getallen dienen als onderbewuste trigger voor een dieper ontwaken. Ze bevatten verborgen betekenissen die op onderbewust niveau wordt ontvangen.
Fatna
Fatna jun 23 '09
en waar staat nummer 2 voor beschermengel, weet je dat toevallig ook?
Richie Richard
Richie Richard jun 23 '09
heb ik ook erg vaak mee gemaakt..
vooral deze:
1:11
2:22
3:33
4:44
5:55
12:34
22:22

Ik maak ze nu zo'n beetje dagelijks mee wink
admin
admin jun 23 '09
Het gaat om 22, niet om 2.
22 is een meesternummer.
Betekenis:

Algemeen: Getal 22 personen proberen de wereld een beetje beter te maken. Het is het getal van hen die veel bereiken.

Fantasierijk – gereserveerd – harmonie – loyaal – hardwerkend – optimistisch - goed georganiseerd

22 = Op het Nieuwe bouwen. Een Nieuw Leven en en een Nieuwe Wereld opbouwen.
Beschermengel
Beschermengel jun 23 '09

Nee dat zou ik niet weten smile... Ze bevatten verborgen betekenissen die op onderbewust niveau wordt ontvangen.
Fatna
Fatna jun 23 '09
hans bedankt
admin
admin jun 23 '09
Er is nog meer uitleg:

222 of 2222: Verrijzenis- en ascensieproces.

En over de cijfers op de klok:
2:22 Je pas geplante ideeën wortelen zich in de realiteit. De manifestatie hiervan zal al snel zichtbaar worden.

22:22 De engelen laten weten dat zij aanwezig zijn om je te steunen
Fatna
Fatna jun 23 '09
aha alleen maar goed nieuws dus

smile
admin
admin jun 23 '09
Hans, waar haal jij die kennis vandaan? Google je op internet of heb je je eigen bronnen? Of jezelf?
admin
admin jun 23 '09
Vaak is het in de ochtend 11:11 en 's avonds 23:23 uur. Wat hebben deze getallen voor betekenis?
Muin
Muin jun 23 '09
Ik hou het simpel. Het getal 2 betekent:
Je bent altijd met zo’n tweeën of je denkt altijd aan die ander (jouw zoon of jouw partner).
Er is altijd iets tussen jullie tweeën. Je maakt je zorgen om hem of je wil iets van hem (verwachtingen, teleurstellingen, wensen e.d.)
2+2 is 4
Verwacht je nog een kindje?
admin
admin jun 23 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Hans, waar haal jij die kennis vandaan? Google je op internet of heb je je eigen bronnen? Of jezelf?
Ik heb in de loop der jaren heel veel informatie verzameld. Onder meer over getallen. De informatie is niet van mezelf...
admin
admin jun 23 '09
Origineel bericht van: Bart
Vaak is het in de ochtend 11:11 en 's avonds 23:23 uur. Wat hebben deze getallen voor betekenis?


11:11 Houd je gedachten goed in de gaten en verzeker je ervan de je uitsluitend denkt aan wat je wilt, en niet wat je NIET wilt. (Dat wat je denkt zul je krijgen). Let op je woorden. Ze zullen zich manifesteren.

Voor 23:23 heb ik geen uitleg. Komt wel uit op 5/5, en 5 staat voor verandering. En alle cijfers samen in 10, ofwel 1, en dat is een nieuw begin. (dit verzin ik wel zelf)
admin
admin jun 23 '09
Okee, bedankt voor je antwoord, is wel heel verhelderend. Ik heb wel een boek over numerologie, maar dat is toch weer anders dan de betekenis die aan cijfers wordt gegeven.
admin
admin jun 23 '09
Origineel bericht van: Hans
Origineel bericht van: Bart
Vaak is het in de ochtend 11:11 en 's avonds 23:23 uur. Wat hebben deze getallen voor betekenis?


11:11 Houd je gedachten goed in de gaten en verzeker je ervan de je uitsluitend denkt aan wat je wilt, en niet wat je NIET wilt. (Dat wat je denkt zul je krijgen). Let op je woorden. Ze zullen zich manifesteren.

Voor 23:23 heb ik geen uitleg. Komt wel uit op 5/5, en 5 staat voor verandering. En alle cijfers samen in 10, ofwel 1, en dat is een nieuw begin. (dit verzin ik wel zelf)


Mooie uitleg, dank je wel Hans !
Fatna
Fatna jun 24 '09
Origineel bericht van: Muin
Ik hou het simpel. Het getal 2 betekent:
Je bent altijd met zo’n tweeën of je denkt altijd aan die ander (jouw zoon of jouw partner).
Er is altijd iets tussen jullie tweeën. Je maakt je zorgen om hem of je wil iets van hem (verwachtingen, teleurstellingen, wensen e.d.)
2+2 is 4
Verwacht je nog een kindje?



voor zover ik weet verwacht ik geen kind, dat eerste stukje van altijd aan die ander denken zou wel kunnen kloppen
Muin
Muin jun 24 '09
Wil hij (jouw partner) dan nog een kindje? smile
Of wil hij (jouw zoon) dan nog een broertje of zusje? grin

Cialara
Cialara jun 24 '09
ha ha, er zijn hele site gebouwd rond het tijdstip 11:11!!!

Hier is er een van: http://11-11.tv/phpbb2/main1.php

tik het ook maar eens in op google en je krijgt een hele waslijst met sites die hierover berichten!

En allemaal geven ze betekenissen aan het tijdstip!

http://www.youtube.com/watch?v=pH3i_6HL-74
admin
admin jun 25 '09
Oh ja de elfjes, leuk!
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki