Loading...
nl

overgangsklachten

meisie
meisie aug 30 '10
Lees hier dat sommige graag in de overgang willen komen,nou die weten dus niet wat ze zeggen hoor.Het is een kwelling,tenminste als je er "lekker"inzit.
En hormoon behandeling is het gewoon uitstellen ervan.Ze zeggen ook vaak neem de pil,maar als je daar weer mee stopt begint het gewoon weer.Je zal er doorheen moeten of je wil of niet.Er zijn speciale forums over hoor bv. http://www.vrouwenovergang.nl
daar kan je lekker klagen en janken,zonder dat iemand raar op kijkt,en je zal er veel herkenning invinden.
Sterkte meisie
Lena
Lena aug 31 '10
nou graag.... wink
maar het is zoals het is, de tijd blijft niet stilstaan.
met klagen en huilen schiet je niets mee op...maar dat dit gebeurd zo op zijn tijd...menselijk toch....

zelf toch gestart met hormoon tabletten ben er niet zo blij mee,
maar hou het in de gaten....in mijn geval had uitstellen hiermee niet zo veel zin...(hoewel de weerzin heel erg is...)
maar in mijn geval is het ook uitsluiten van eventuele andere dingen...dus ben ik wel in de overgang?
ga het 3 maanden proberen en eens kijken wat het doet...

verder geloof ik dat verzetten tegen het ouder worden, en de evnentuele klachten niet bijdragen aan dit proces ....
admin
admin aug 31 '10
Nou of ik nou weet waar ik over praat of niet, ik zal blij zijn als het bij mij ook begint.
De dagenlange hoofdpijn voorafgaand aan de menstruatie, zelfs snachts wakker worden van de koppijn.
Je complete energievoorraad verdwijnt, de enorme pms waar ik last van heb mag van mij echt wel verdwijnen en er zijn genoeg kruidjes die me er wel doorheen sleuren.
Ik ben die ellende beu, heb mijn 4 kindjes en het is mooi geweest.

Misschien piep ik straks anders maar het is wel zoals ik het nu zie.
Ik geloof ook niet dat het voor iedereen een kwelling is eigenlijk, er zijn voldoende vrouwen die er zo doorheen rollen.
admin
admin aug 31 '10
ja, ik heb me wel ingeschreven op dat forum, als overganster grin
en heb even rondgekeken, en ik ben volgens mij alleen maar rond m'n periode in de overgang! laugh
net als jij , zal ik blij zijn als dat gedoe voorbij is, Karin!
Viooltje
Viooltje sep 6 '10
Het valt me op dat er steeds meer vrouwen al jonger in de overgang komen. Ben zelf 43, nog net ;-), en bijna een jaar niet ongesteld geweest. Nu iets bloedverlies gehad, maar stelt eigenlijk niets voor. Heb eht wel heel luxe, want heb dus verder nergens last van. Mag dus blijven zo!
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki