Loading...
nl

overgangsklachten

Heidelroos
Heidelroos jun 21 '09
Ben al drie jaar in de overgang.. en ben nog maar veertig wink
Wel wat last van.. af en toe vliegertje... hartoverslagjes.. sneller stress ervaren.. geen wisselede diensten meer kunnen verdragen.. enzovoorts enzovoorts.. wink

Succes em welkom hier smile
admin
admin jun 21 '09
Aan de ene kant zeg ik, laat maar komen ... die overgang, dan heb ik het gehad, maar aan de andere kant heb ik zoiets van, tja, al die klachten, zit ik ook niet op te wachten wink
admin
admin jun 22 '09
Och wie weet rol je er heel makkelijk doorheen en maak je je nu druk om dingen die misschien helemaal niet gaan komen.
admin
admin jun 22 '09
Wel nee joh, ik maak me niet druk hoor grinIk laat het wel over me heen komen/ op me af komen. We zien het vanzelf wel.
Lena
Lena jun 23 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: Lena
hoop dat de genen van mijn vader sterker zijn wink


Hahaha, die heeft nooit last gehad van de overgang?? *geintje*


ik denk wel dat hij er last van heeft gehad.. wink
gast
gast jun 23 '09
Haha, indirect wel ja wink
admin
admin jun 23 '09
Nooit wat van gemerkt hoor ... wink
admin
admin jun 23 '09
Goed, niet wakker meer dus hahahaha cool, maar indirect ook niet, want mijn moeder had er dus geen last van, is er doorheen gefietst. Laten we hopen dat het bij mij ook zo komt. Maar ik wacht het rustig af hoor!!!
Muin
Muin jun 23 '09
Vrouwen hebben overgangsklachten en mannen hebben te maken met midlifecrisis.
Wat is de boodschap achter die overgang en midlifecrisis?
Lena
Lena jun 23 '09
Origineel bericht van: gast
Haha, indirect wel ja wink


precies niet altijd makkelijk voor die mannen... laugh
admin
admin jun 23 '09
En net als vrouwen niet per definitie last hoeven te hebben van de overgang, hebben mannen niet per definitie last te hebben van een midlifecrisis....

Het is een overgang naar een ander stuk in je leven?? smirk
gast
gast jun 23 '09
Weet je dat ik niet kan wachten tot ik opvliegers krijg, nachtelijk zweten (doe ik nu ook al), snel geïrriteerd ben, en al die klachten die er nog meer bij komen kijken. Nooit meer ongesteld, zere borsten, pijnlijke ovulaties, rugpijn, hoofdpijn is toch wel een heel fijne gedachte en daar heb ik al die andere dingen ook wel voor over. Als het goed is houden die ook eens op smile
admin
admin jun 23 '09
Ja, dat kan ik begrijpen, heb ook wel eens verzucht, de reden dat ik ongesteld word met alle klachten eromheen, hebben voor mij een enorme dienst bewezen, ik heb drie kinderen, eentje in de sterrenhemel, en twee relatief toch heel gezonde kinderen.
Dus ik kan me niet voorstellen wat het nog voor nut heeft....

Daarbij kan ik me dan bij anderen weer voorstellen daar helemaal teleurgesteld in zijn doordat ze geen kinderen hebben mogen ontvangen terwijl ze daar wel voor open stonden .... blush
earthchild
earthchild jun 29 '09
Ik ben ook nog maar 43 en zit al volledig in de overgang. Het sukkelen begon al op mijn 41ste. Vind het echt een nachtmerrie. Mijn lichaam en geest zijn helemaal aan het veranderen. Ik herken mijzelf soms niet eens meer .Niet in de spiegel en niet in mijn gedrag. Het is net of neemt iemand anders de touwtjes in de handen. En jij moet dat maar lijdzaam ondergaan.

Veel liefs Thea
admin
admin jun 29 '09
Het is niet niks, de overgang, heb ik al begrepen van meerderen. Maar hopelijk ga ik echt mijn moeder achterna en fiets ik er zo doorheen smile

Sterkte ermee Thea!
Maryssa
Maryssa jun 29 '09
Lieve Thea,

Dat klinkt behoorlijk zwaar zowel fysiek als geestelijk. Ik weet dat er op homeopatisch vlak veel aan gedaan kan worden. Misschien eens een bezoek brengen aan een goed homeopatisch arts?

Sterkte!
earthchild
earthchild jul 1 '09
Ik heb al meerdere homeopatische medicijnen gebruikt. Nou moet ik zeggen dat het een beetje verlicht. Ik heb vandaag een acupunctuur afspraak. Deze kan je van de meeste overgangsklachten af helpen heb ik gehoord. Nou ik ben benieuwd.
Hij zet me aan de chineese kruiden en gaat spelden in mij prikken

Mijn moeder had het ook heel erg. Zijj is toen aan de hormonen gegaan. Maar dat wil ik absoluut niet. Dat is zo tegen de natuur in. Maar ze was wel van haar klachten af.

Veel liefs Thea
Lena
Lena jul 6 '09
ben benieuwd naar je ervaring met de acupunctuur smile
earthchild
earthchild okt 26 '09
Hallo allemaal

Ik heb inmiddeld acupunctuur behandelingen gehad in combinatie met cineesekruiden en ik ben van mijn opvliegers en nachtelijk transpireren af. Ik voel me veel fitter, zit beter in mijn vel.

Echt ik ben zooo blij dat ik daar vanaf ben. Wel hoorde ik van mijn therapeut dat het niet bij iedereen help. Maar meide ik zou het gewoon proberen. Ik krijg ook grotendeels mijn geld weer terug via mijn verzekering. Veel sucses, mij heeft het in ieder geval geholpen

Veel liefs Thea
Lena
Lena mei 12 '10
heeft iemand ervaring met hormoon behandeling?
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki