Loading...
nl

Wie voelt zich een engel..

admin
admin jun 30 '09
Het is okay .. knuffel Lena smile
Lena
Lena jul 1 '09
cooljij bedankt voor de dialoog...
admin
admin jul 1 '09
Jij ook smile
Divine
Divine jul 7 '09
Nog even in het algemeen naar engelmensen... Hoe voel je je als engel(mens)? Is het iets dat je gewoon weet of heb je ook je twijfels?
Ik denk niet dat ik een engelmens ben, maar ik vraag me af hoe het voelt. (ik ben altijd benieuwd naar hoe alles voelt, engelmens/sterrenkind/menselijke engel/wat dan ook ;-) )
gast
gast jul 7 '09
Hoe beschrijf je een gevoel; dat is bijna onmogelijk tenzij je het in metaforen en beeldspraak giet. En dan nog; jij kunt niet voelen wat die ander voelt en hoe die ander het voelt en interpreteerd.
Die twijfels komen voort uit wat je denkt dat anderen voelen. Blijf bij jezelf, voel......het gaat om wat er in jou leeft.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 7 '09
Voor mij is het iets dat ik gewoon weet. Dat komt vooral door mijn gebruik van mijn vleugelchakra die zo typerend is voor de engelmens. Als je daar meer mee gaat doen, kom je er vanzelf achter dat je een stuk meer kan, dan "de gewone" mens.
earthchild
earthchild jul 25 '09
Ik weet niet of ik een Engel ben maar ik weet wel dat Engelen heel dicht bij de mens staan als je het toelaat. dan ben je toch een beetje Engelmens (Engel en Mens = Engelmens)
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki