Loading...
nl

Wie voelt zich een engel..

admin
admin jun 23 '09
Zijn engelen in mensvorm dan áltijd goedhartig?????
gast
gast jun 23 '09
Dat is een goei Marjan; ik denk het wel maar niet de "goedhartigheid" zoals de meeste het interpreteren.
Lena
Lena jun 23 '09
Origineel bericht van: Fatna
ik voel me soms wel eens zo goedhartig dat ik denk, volgens mij kan ik best een engel zijn



soms dus niet altijd..en wat ben je als je niet goedhartig bent crazy
admin
admin jun 23 '09
Precies, want welke betekenis geef je aan goedhartigheid? Altijd naar anderen toe, of ook naar jezelf?
admin
admin jun 23 '09
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: Fatna
ik voel me soms wel eens zo goedhartig dat ik denk, volgens mij kan ik best een engel zijn



soms dus niet altijd..en wat ben je als je niet goedhartig bent crazy


Je zou bijna zeggen een [B]engel .... smirkMaar dat vind ik ook weer zo'n afdoende uitdrukking blush
Eruan
Eruan jun 23 '09
Mijn moeder vond/vind mij altijd een bengel... wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Zijn engelen in mensvorm dan áltijd goedhartig?????

Dat is nogal afhankelijk van wat jij goed en slecht vind.

Ik denk daarom ook niet aan termen van goed of slecht, maar denk in de termen van: "De engelmens zal altijd kiezen voor de nieuwe aarde en de nieuwe mensheid."
admin
admin jun 24 '09
Daar ben ik het helemaal mee eens, NiMs, dus dat is ook de betekenis die je aan goedhartig schenkt. Wat voor mij goedhartig is, kan voor jou vreemd overkomen, maar het is altijd in het zicht van de Toekomst.
Fatna
Fatna jun 25 '09
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: Fatna
ik voel me soms wel eens zo goedhartig dat ik denk, volgens mij kan ik best een engel zijn



soms dus niet altijd..en wat ben je als je niet goedhartig bent crazy


jij stelt zulke vage vragen lena, niet meer doen bij mij, zit ik niet op te wachten
Fatna
Fatna jun 25 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Precies, want welke betekenis geef je aan goedhartigheid? Altijd naar anderen toe, of ook naar jezelf?



in mijn geval naar anderen toe
Lena
Lena jun 30 '09
Origineel bericht van: Fatna
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: Fatna
ik voel me soms wel eens zo goedhartig dat ik denk, volgens mij kan ik best een engel zijn



soms dus niet altijd..en wat ben je als je niet goedhartig bent crazy


jij stelt zulke vage vragen lena, niet meer doen bij mij, zit ik niet op te wachten


dat is heel oke fatna,kun je het ook andersom zien.. wink
Lena
Lena jun 30 '09
met ander woorden ben jij nu een engelmens of niet?
Lena
Lena jun 30 '09
of zoals je schrijf een engel?
Lena
Lena jun 30 '09
als je er niet op zit te wachten...tjsa...
wat wil je dan er mee zeggen...,
als het vaag is tjsa....
het is maar meer de vraag of jij hier vaag in bent..
met af en toe.... smirk
admin
admin jun 30 '09
Lena, hoezo vindt jij het belangrijk hoe iemand anders denkt over zichzelf of zich voelt over zichzelf. Of wil je graag dat men zichzelf bekijkt en uiteindelijk beseft dat men te hoog over zichzelf denkt, of zich misschien meer voelen dan een ander .. wie ben jij uiteindelijk om daar zo geforceerd over te doen? Jij bent jij en de ander is de ander .. als die zich een engelmens voelt .. prima toch .. als jij vindt dat die ander zich te verheven voelt, voel jij je dan geroepen of verheven genoeg om iemand daar op aan te spreken? Waar komt die impuls vandaan, daar ben ik nieuwsgierig naar.
Lena
Lena jun 30 '09
bart mensen komen op merudi...
het verhaal van de engelmens is hierboven te lezen...
mijn nieuwsgierigheid..is het wat mensen beweegt...
daarom de vragen...of noem het leren... of verder kijken
wat een ieder hier zelf mee wil dat laat ik...

ik richt een vraag naar haar...
zij spreekt mij daarover aan
en daarom reageer ik...
admin
admin jun 30 '09
Hoi Lena,

Ik begrijp je .. en ik spreek niet voor iemand anders, maar voor mezelf .. het komt dwingend over als ik de teksten lees en zoals je een antwoord "verwacht" .. Fatna geeft al aan: niet meer doen bij mij, zit ik niet op te wachten .. en waarom ga je dan door? Ik begrijp dat het wel eens kwetsend kan overkomen, als je geen antwoord krijgt op een vraag, maar is dit echt een vraag uit het hart, of was dit een vraag uit koppigheid (want zo komt het over, sorry).
Lena
Lena jun 30 '09
dat snap ik ook heel goed bart...
nee geen koppigheid..
maar veel mensen haken af...
en dat is ook goed...
maar geef er dan zelf ook geen lading aan...want dat verwijt de pot de ketel crazy
dan kun je nog een antwoord verwachten....
of dat nu wel of niet gewenst is..
vrijheid toch...?
admin
admin jun 30 '09
Het was niet de bedoeling om er een "lading" aan te geven, want dat was al gebeurd dacht ik? Vrijheid .. natuurlijk !
Lena
Lena jun 30 '09
nee jij gaf ook geen lading mee smile

ik doelde nog op het antwoord van fatna zelf...
jij stelt zulke vage vragen lena, niet meer doen bij mij, zit ik niet op te wachten
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki