Loading...
nl

Sterrenbeeld en spiritualiteit

admin
admin mei 27 '09
Haha, heb ook asc. Weegschaal smile
Cialara
Cialara mei 27 '09
Nou Denzil, zo te zien de zelfde sterrebeelden als ik, leuk! In die vissen herken ik me heel erg, zeker wat betreft het kindsdeel. Met de Haan heb ik op sommige vlakken wat meer moeite, maar klopt ook wel gedeeltelijk.

Mooi dat je de tekst er bij hebt gezet!
Richie Richard
Richie Richard mei 27 '09
Bij mij klopt het helemaal, tot in de detail.. vooral als het om liefde gaat.
Emuca
Emuca mei 27 '09
Mijn asc. is steenbok, zie ik net... :V
Cialara
Cialara mei 27 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ja, kreeft is een waterteken. Maar voel je jezelf als water? wink


Of ik mezelf als water voel? Goeie vraag. Ik voel me wel erg thuis in het water; als kind kon ik altijd uren in zee zwemmen, snorkelen, met de golven mee surfen, duiken, windsurfen, heerlijk vond ik dat allemaal! Ik voel me er dus wel in thuis.

Of ik mezelf als water voel, hoe voelt dat dan?
Richie Richard
Richie Richard mei 27 '09
Nou, voel je jezelf, zoals ik er verbonden toe?

Zelf ben ik verbonden bij water en lucht. Wat niet geheel normaal is, aangezien je maar 1 element behoort te hebben. Maarja, ik ben eenmaal raar/anders/uniek.
Emuca
Emuca mei 27 '09
De meeste mensen hebben altijd een soort verbinding met een element. Vaak omdat hun ziel zelf wel weet welk element het is. Toevallig kan ik mensen hun elementen zien, maar dat is weer een ander verhaal.

Denzil, jou 2e element komt door jou Aelita deel. Jijzelf bent water.
Cialara
Cialara mei 27 '09
Nou zo te lezen klopt dat voor mij dus wel! Ben gek op water... de zee, meren, watervallen, bergstroompjes, sneeuw, ijs... en sporten doe ik dus ook wel graag in of op het water of op ijs en sneeuw... klopt dus helemaal voor mij.
gast
gast mei 27 '09
Die van mij:
Kreeft; water
Haan: aarde
weegschaal: lucht
ram: vuur

haha, ik heb dus letterlijk alle elementne in me verenigd laugh
Cialara
Cialara mei 27 '09
Ja, dan ben je wel een totaal-in-je-element-mens!
Emuca
Emuca mei 27 '09
Cool... je kan ook laten berekenen hoe alles stond op je geboortetijd....

http://www.mercurius-astro.com/scripts/atlas/output/image_44413.bmp

Maar wat alles nou precies inhoudt...
Cialara
Cialara mei 27 '09
Ja, die heb ik net ook gedaan, krijg je zo'n tekening, ik kon er echt niets mee... hogere wiskunde of zoiets? Een matrix-vergelijking is er niets bij .... daar ga je dan met je hbo crazy
seppe
seppe mei 27 '09
westerse; st.b.; kreeft asc.; maagd
oosterse; jaar; os innerlijk; slang
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 27 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Hoihoi!

Ik vroeg me af of er een verband bestaat tussen het sterrenbeeld en de mate van spiritualiteit bij een persoon.
Weet iemand of dit verband bestaat?

Groetjes


Nou ik denk dat je uit dit topic wel kunt concluderen dat er geen enkel verband bestaat. Als ik kijk naar de diversiteit van iedereen, en de hoge mate van spirituele aanleg op Merudi, kan je denk ik wel zien dat hiermee is aangetoond dat het dus niets uitmaakt wanneer je geboren bent. Spiritualiteit is van alle leeftijden smile.
admin
admin mei 28 '09
Ik merk op dat de Weegschaal-energie en de kreeft-energie goed vertegenwoordigd is, op Merudi .
Eruan
Eruan mei 28 '09
Wow! Dat is hard gegaan zeg! Het is me nu wel duidelijk dat spiritualiteit gewoon iets is wat bij iedereen hoort.
Zelf ben ik een Waterman, geboren in het jaar van de aap, en ben vanbinnen een geit... Dus weer een ander soort combi. wink
Dankjullie wel in ieder geval! smile
admin
admin jun 10 '09
Ik ben leeuw, met ascedant schorpioen, chinese innerlijke dier is Paard en maandier Aap ...

Wat een combinatie laugh
Ga nog wel eens uitzoeken welke combinatie dat dan is!!! wink
Pegasus
Pegasus nov 18 '09
Zon: Ram
Ascedant: Schorpioen
Maan: Schorpioen
Pegasus
Pegasus nov 19 '09
Eeuh ascedant Maagd bedoel ik....
wolfke
wolfke dec 16 '11
Vissen-ram cusp & Hond.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki