Loading...
nl

heb toestemming voor 1 voorspelling

Emuca
Emuca dec 8 '10
Parasieten zijn pas parasieten als de gastheer lijdt onder hun aanwezigheid wink
Marenubium
Marenubium dec 8 '10
ik denk dat je er, als je het hebt over onze menselijke aanname aangaande zo'n 'parasitaire' aanwezigheid...het helemaal bij het recht eind hebt, Lily.

'parasitaire' entiteiten leven inderdaad op de energie van hun gastheer. Zonlicht is overigens een andersoortige energie.
'Parasitaire' entiteiten willen niets liever, dan terughebben wat ze ooit ervaren hebben. Dat vinden ze en herkennen ze in ons. Dus klampen ze zich het liefste vast aan hun gastheer, en doen ze zich dus voor als hun gastheer. Dat soort enititeiten kun je ervaren als plots opkomende spierpijn, vage pijntjes die ineens op komen zetten, of bijv. vaak koude ledematen.
Maar dat zijn maar voorbeelden.
Ik bijv. voel zon entiteit, als mijn rechterarm helemaal zwaar wordt, en mijn schouders ineens verkrampen.
Mijn hele leven lang had ik last van koude voeten in bed, maar sinds ik mij bewust werd van mijn 'medereiziger(s)', en ze *vriendelijk* heb verzocht op te sodeflikkerstralen, heb ik warme voeten, warme handen, en echt geen spierpijn meer in mijn schouders smile
Dat was maar een voorbeeldje.
Voor andere mensen kan het zich weer anders voordoen.
Maar veelal heeft het wel te maken met plots opkomende spierpijnen of kramp.
gast
gast dec 8 '10
Origineel bericht van: Marenubium
En alles categoriseren en in tabelletjes douwen is nou weer typisch een dualiteitsprobleempje



Of is het pas echt dualiteit als je er een waarde-oordeel aan hangt wink
gast
gast dec 8 '10
Wat parasieten betreft; de mens is dat ook zoals het nu gaat. Wij zijn parasieten voor de aarde. Natuurlijk zijn er wel een aantal mensen die zich niet als parasiet opstellen maar in het grote geheel is de mensheid een parasiet voor de aarde.
Cialara
Cialara dec 9 '10
Origineel bericht van: Lily Beau
Zijn zielen en/of lichtwezens parasieten in ons lichaam?

Hier wil ik wel een stukje kennis over de ziel met je delen, want ik schrik van deze opmerking over de ziel en over lichtwezens...

Állereerst heeft in mijn ogen ieder wezen een ziel, maar is niet iedere ziel ook een lichtwezen.

De lichtwezens, zijn zoals het woord al aangeeft wezens van het licht, wezens die zeer dicht bij de bron/god staan, er direct contact mee hebben en vandaaruit hun bestaan en hun taak hebben. Bij lichtwezens denk ik vaak aan Engelen of Geascendeerde meesters.

De ziel van een mens (want die ken ik denk ik het beste) is absoluut geen parasiet! Zonder ziel kan een mens niet bestaan, niet leven, niet zijn. Er bestaat geen mens zonder ziel, want dan zou die niet leven. Zie de ziel als de kern van je wezen, je werkelijke ik, die zorgt voor leven. Als de ziel uit het lichaam is, sterft het lichaam. Of ook wel, als het lichaam sterft, verlaat de ziel het lichaam, de ziel is oneindig levend, onsterfelijk.

De ziel is overigens deel van een groter geheel. Je ziel is namelijk multidimensionaal, en kan daar zijn waar het wil zijn, en zelfs op meerdere plaatsen tegelijk. De ziel is naast het multidimensionale ook het geheel van herinneringen van al je levens, en je ziel is jouw goddelijke deel, de vonk van god.
Mimosa
Mimosa dec 9 '10
Wat een mooie inzichten weer. Hoewel ik het altijd geweten heb, gevoeld heb, komt het nu heel diep binnen. Ik merk dat ik meer en meer open kom te staan voor alles wat we met ons verstand niet kunnen verklaren, wat we met ons verstand niet kunnen zien.
Ik probeer het aan mijn kinderen mee te geven, het levend te houden voor ze, maar merk dat het ook wel vreemd gevonden wordt. Niet door mijn kinderen hoor.

Mooie uitleg Zilveren Vleugel over zielen en lichtwezens. Het sluit heel mooi aan op mijn ervaring.
Marenubium
Marenubium dec 9 '10
Quote:
Oh ik vat hem denk ik al 'Wij mensen' zijn van origine lichtwezens!


EXACTEMUNDO laugh

Quote:
En de rest van die lichtwezens zijn nog niet verder geëvolueerd.
En daar zijn hun nu mee bezig... dat er geen tijd is snap ik nu niet meer want de volgorden klopt dan niet en het lijkt mij best chaotisch waneer alles kris kras door elkaar gaat leven in dimensies en een tijdlijn en andere werelden aan de ander kant van de kosmos dus uhm 'afstand'


Deze conclusie vat ik niet zo goed, kun je dit wat beter uitleggen?

Quote:
vandaar dat er trillingen zijn dat zijn gewoon de "leef spanningen" dan en die moet je blijkbaar hebben om alles in beweging te laten.


JAH! En vandaar ook de leylijnen en aardstralen, etc. Deze houden ons van 'beneden' af in beweging, letterlijk en figuurlijk smile
Zelfs onze voetstappen bewegen de aarde, en de aarde op haar beurt beweegt ons weer.
Cialara
Cialara dec 9 '10
Ha, je begint het al aardig te begrijpen Lilly Beau wink

Ja alles is energie en alles heeft een trilling. Einstein heeft hier een theorie over, de kwamtumtechnologie, en intussen is die ook bewezen. Alles om ons heen is van energie, maar door de lage trilling ervan lijkt het vast te zijn. Ik kan je wel een voorbeeld geven.... maar het blijft een voorbeeld he wink

Water... als de trilling van water lager wordt, dan koelt ze af en wordt ze ijs! IJs nemen wij waar als iets dat vast is, dat je kunt pakken, waar je wat van kunt maken en wat kan breken. Behoorlijk fysiek is IJs. Als het niet bevroren is, is het dus water, nog steeds vrij fysiek, maar door haar vloeibaarheid, niet meer echt met je handen te pakken. Maar nu gaat de trilling omhoog en dan wordt het... damp. Damp kun je soms wel zien, maar soms ook niet, je kunt het niet pakken, niet breken, niet kneden alleenm maar in ademen. Zo zie je dus dat een zelfde substantie met verschillende trillingsniveaus er anders uitziet en zich anders gedraagd.

Nu is het met de 4de en 5de dimensie een tikkie anders, maar wel vergelijkbaar. We zullen steeds een hogere trillingsenergie krijgen hier op aarde, waardoor we zelf ook hoger gaan vibreren. We kunnen dit proces zelf versterken, door er ons bewust van te zijn en er in mee te gaan. Door het verhogen van de trilling, kunnen we steeds makkelijker waarnemen in de andere dimensies. Of wij zelf hier ook onzichtbaar worden, dat weet ik niet, ik heb verhalen gehoord van wel, maar ik heb het zelf nog niet ervaren of gezien bij anderen. Maar uitsluiten doe ik niets meer wink

Filmtip : What the bleep do we know.
Cialara
Cialara dec 9 '10
Hoe ik God in dit geheel ervaar.... want daar is ook een vraag over bij jou. Is God een persoon?
Nee, in mijn ogen is God geen persoon. God is alles en tegelijk onzichtbaar voor wie hem ontmoeten wil. God is wel voelbaar, hoe kan ik niet uitleggen, je moet jezelf volkomen leeg maken en dan kun je God (dat deel in je zelf vermoed ik) ontmoeten. Het is niet een eenvoudig leegmaken, maar een diepgaand leeg maken. Geen enkele gedachte van hoe wij God ook mogen of kunnen zien mag er in je zijn wil je God kunnen ervaren. Alle dogma's ten spijt, god is onzichtbaar, maar is tegelijk vertegenwoordigd in alles, werkelijk Alles. Niet te bevatten dus met ons verstand en daarom ook zo moeilijk uit te leggen.

God is ook liefde, en liefde is God. (Bekende uitspraak van Sai-Baba wink)

Omdat God alles is, en alles God is, zijn wij daarmee ook deel van God en deel van Alles. Je hoeft niet verder te zoeken, het zit allemaal in je, in je goddelijke kern.

Liefs Jorine.
Cialara
Cialara dec 9 '10
Inderdaad alles is onderling verbonden en overal kunnen we de verborgen connecties terugvinden. In numerologie, graancirkels, de natuur, de cosmos, alles is verbonden smile
Bep
Bep feb 25 '11
interesant jullie gesprekken.
jammer dat het na december stil is komen te staan.

jammer alleen dat ik lees in het begin vam dit onderwerp
Dat zij(kan haar naam hiervandaan niet terug vinden)
Zegt dat" er mensen hier moeten blijven voor straf".
Zelf geloof ik niet dat "god"niet VERoordeelt en kiest wie goed en slecht is.
Ik denk dat de ziel de goede en de "slechte"kanten in levens moet ervaren om compleet te worden.
Dat er verschillende energie trillingen zijn en die dan niet goed ontvangen worden geloof ik wel.
Maar slecht en zoals er veel wordt gezegd "niet hier op het forum" van demons duivel aminaki(?) ed. en de hemel en de hel.
Ik denk dat het een bangmakerij is om de mens in hun gereel te houden en te kunnen sturen.
In het boek "op weg naar de 5e demensie"
Wordt het voor mij goed vertaald,dat alles erbij hoort in het leven en dat "de mens"er vaak een toevoeging aan geeft.

Ik geloof ook echt dat er in het nu verschillende demensies bezig zijn .
Wij zijn alleen nog niet zover om dat te zien.
soms zien we er wel iets van flarders.

En wat ik steeds zegt met "ik geloof" is een gevoel dat echt sterk is dat het voor MIJ zover de waarheid is.
deze kan altijd weer veranderen of meer worden.
Daarom zijn forums zo leuk.
je leest van elkaar en haalt bij een ieder iets weg wat bij je past en laat liggen wat niet bij je past. grin
admin
admin jun 30 '11
Ik heb in augustus 2006 iets gelezen op internet over een aantal belangrijke punten die we tijdens deze verandering tot 2012 aan kunnen houden volgens de Maya's... (ik weet niet meer van welke site, schrijf dit over vanuit mijn dagboekje)

1. Houd contact met de "Bron" van het Leven
2. Vertrouw op je gevoel en intuïtie
3. Help andere hun angsten te overwinnen door de positieve effecten van deze verandering uit te leggen
4. Help mensen hun zelfvertrouwen te verbeteren, zodat zij hun leven weer meester worden. Help ze hun "eigen macht" te hernemen
5. Laat de negatieve krachten ons niet verdelen
6. Herinner je wie je bent! De meesten van ons zijn oude zielen. We zijn spiritueel, meer geavanceerd dan de duistere, regressieve buitenaardse (Greys, Reptielen. Draconians)
7. Onthoud dat wij allen hier zijn om te leren en om onze karma in te lossen. Elk persoonlijk pad is uniek!
8. Onthoud dat ieder zijn realiteitsbesef/wereldbeeld verschilt. OORDEEL NIET!
9. Laat elke beslissing die je neemt gebasseerd zijn uit liefde en niet uit angst

Ik zag dit filmpje een jaar geleden bij Editie NL!
Ik moest toen direct denken aan punt 6! Ik dacht alleen maar......nu maken ze zich zichtbaar! Ik wist al dat mijn voormalige buurman er een was!(dit vertelde hij mij nav een soort regressietherapie, waarin hij zag dat hij een soort van reptiel was. hij zag dat hij door verbranding doodging. tijdens die sessie voelde zijn voeten ontzettend heet aan vertelde hij)

http://www.youtube.com/watch?v=30s6d67xCFA&feature=player_detailpage

wink
Beschermengel
Beschermengel dec 21 '13


Even omhoog gehaald deze berichten, vraag me niet waarom smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 21 '13
Heel simpel, jij bent er nog niet helemaal klaar mee...
Voor mij is dit compleet nieuw...
Lichtwezens die niet aards zijn?
Waarschijnlijk moet ik daarover even googlen laugh

Ik heb er geen ervaring mee volgens mij?
Misschien ook wel...

De God die ik ken, vertik ik God te noemen...
God is voor mij de man uit de bijbel... bij wie je straks op het matje moet komen shocked

Voor mij is er een God die veel te groot is om te kunnen zien...
Volgens mij ook niet 1 persoon...
De scheppers noem ik het...
Mensen-Dieren- en flora zijn hier met elkaar op aarde...
Als we leren om met elkaar te kunnen leven... Dan geeft dat een euforisch gevoel van volmaaktheid... Dit noem ik de hemel
Daarmee bedoel ik wees goed voor de natuur, (Flora en Fauna) en wees goed voor jezelf en voor een ander (de medemens)

Al die ellende op de aarde werpt er een schaduw overheen, we zijn alles aan het vernietigen, we maken er een hel van!
Dat geld voor mensen, dieren, en al het groen
Hiervan zijn we allemaal de dupe...

Ik geloof ook dat we vanaf een andere planeet hier naartoe gereisd zijn! in ieder geval zijn we niet uit de aarde gekropen...
Dus er is elders wel degelijk iets van leven geweest, alleen is het zo lang geleden...
Ik ben elke keer weer gereset, kreeg een nieuw lichaam en nieuwe hersenen... alleen mijn onderbewuste weet wel beter!
Die is er al zolang... alleen ik herinner me het niet meer...

Daarvoor moet ik echt in trance gaan, wil ik daarbij kunnen...

Het is inderdaad wel interessant!
We zijn allemaal hetzelfde, verschillen alleen maar van inzicht!
zoals mijn moeder altijd zegt^^
Inzicht is het allerbelangrijkst!

groetjes Moonflowertje smile
Beschermengel
Beschermengel dec 22 '13


Mooi geschreven Moonflowertje smile...en inderdaad ik ben daar nog niet klaar mee, zal ik ook wel nooit zijn denk ik smile
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki