Loading...
nl

heb toestemming voor 1 voorspelling

Beschermengel
Beschermengel mei 11 '09

Ja mij ook hoor.. smileleuk dat je het gaat lezen vanavond!
sefewet
sefewet mei 11 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: sefewet

de grote opname is dat er mensenen ook van de sommige andere wezens, zowiezo kinderen van 12 jaar en eronder. Die gaan via zowel als sommige alien soorten als engelen worden ze naar de hemel getransporteerd. het enigste wat hiervan overblijf is kleding.

Dit klinkt meer alsof je het hebt over de tocht naar de 5e dimensie. Waarom gebruik jij hier de term "Hemel"? Waar staat de hemel, volgens jou voor?


de vijfde dimensie is de quark dimensie, dat is denk ik iets anders dan wat jij bedoel.
De term hemel even heel simpel:
een paralelle dimensie (s) waar dus god en de engelen leven, maar waar ook vele wezens leven die dus in de hemel dimensies horen te leven.
Ik zie god hier anders dan jij denk ik Nims XD.
Ik zie god als een persoon die door vele levens en vele vele jaren genoeg macht en wijsheid heeft verzameld om de titel god te krijgen en zijn eigen universum mag maken. Maar dat is een ander verhaal XD.
Ik ben iemand die nogal het christendom volgt. En ik vond dus die voorspelling ook die ik toen kreeg, veel erop lijken van wat er in de eindtijd gaat gebeuren.

Ik zie God niet als het eeuwige energie het super begin, tenzij het het begin is van dit universum. Ik bedoel hij is de vader van dit universum en moeder natuur (sommigen noemen haar gaia) als zijn vrouw.
Energie, heb ik ervaren is dat ieder beetje energie leeft maar niet als 1 geheel maar als iets aparts een individu, wat zich gewoon super goed aanpast om in een groep te werken.

De energie waar ik het ook over heb zijn deeltjes nog kleiner en niet gevonden door de wetenschap nog, maar nog kleiner dan kwantum deeltjes.

Maarja dit is mijn style over de dingen tongue.
admin
admin mei 12 '09
Origineel bericht van: Beschermengel

Ja mij ook hoor.. smileleuk dat je het gaat lezen vanavond!


Heb ik gisteravond gedaan hoor,
Ik kende Astar al, vind het mooi jullie ervaringen erover te lezen.
Dank je wel!



Bellefleur.
Beschermengel
Beschermengel mei 12 '09

Dank je wel! hij heet Ashtar ..je vergeet (weer) de...... h tongue

geef niet hoor ik schreef in het begin zijn naam ook steeds verkeerd.

Hij is een mooi lichtwezen en ben erg blij hem gezien te hebben...zou alleen nu wel meer ervaringen willen hebben met hem, maar ik moet geduld hebben.
admin
admin mei 12 '09
Oeps, sorry Ashtar! blush
sefewet
sefewet mei 12 '09
Ik ben ook bekend met Ashtar. 1 van de weinige die deze tijd niet corrupt is geworden, uit angst en wanhoop.
Ik ben blij dat hij met de macht die hij heeft dat hij aan de good guys kant staat.
admin
admin mei 12 '09
Asthar is een wezen van Liefde.
Hij kent geen angst en wanhoop.
Hij handelt vanuit LIefde,
Hij IS.

liefs,
Bellefleur

Beschermengel
Beschermengel mei 12 '09

Weer fout haha...Ashtar...nou 3x is scheepsrecht nu doe je het niet meer fout. tongue( ging bij mij ook zo)

Sevewet heb je ook contact met hem?
admin
admin mei 12 '09
Ashtar, Ashtar, Ashtar, Ashtar, Ashtar. grin
Beschermengel
Beschermengel mei 12 '09


Ja! hahaha smile
sefewet
sefewet mei 12 '09
Origineel bericht van: Beschermengel

Weer fout haha...Ashtar...nou 3x is scheepsrecht nu doe je het niet meer fout. tongue( ging bij mij ook zo)

Sevewet heb je ook contact met hem?


Niet op de manier die de meeste gebruiken, ik ga gewoon naar hem toe (letterlijk) niet lichamelijk ik gebruik dan 1 van de dingen die ik kan doen (uit mijn lichaam treden) en ga ik naar hem toe. Moet hem soms wel even zoeken, want zijn schip is nogal moeilijk te vinden.

We hebben dezelfde uiteindelijke doelen, maar we gebruiken ieder onze weg.
Alleen ik vertel wel, de vijanden van hun hebben wel onderhand een groot deel van hun schepen verwoest. En er zijn rassen die bij het kwade gedeelte zich hebben aangesloten.
Hij heeft ook de rang (als je hemels gaat) van een aartsengel als hij een engel zou zijn.
Zijn macht is dus groot, en nog een rede dus waarom ik blij ben dat hij aan de good guys kant staat XD.

tijdens de laatste fase van de opname gaat iedereen ook zijn schip zien, maar het is dan van korte duur.
Hij gaat ook de personen helpen die met de engelen en hem zijn meegegaan naar de hemel toe ook begeleiden. Die gaan speciale lessen krijgen, ook voor de wederopbouw van de aarde als die bijna vernietigd is straks XD.
Hij is wijs en net zo oud als een elder.
De trouw die hij ook heeft aan god, niet veel wezens hebben dat.
easydoor
easydoor sep 25 '09
Ik moet zeggen dat ik geloof daar ik vorig jaar op 08/08/08 ook dergelijke fasen in mijn dagboek heb geschreven maar ben voorzichtig in dat te delen. Er zijn inderdaad al enkele fasen door maar nog niet allemaal...Denk dat ik het dan nu wel kan posten...
teveel Engelen huilen! Alles gaat terug naar de bron om terug te keren in een volgende evolutie, zonder tijd! de eerste zeven fasen: de eerste is ontvangen na lossen; ontwaken.
de tweede is de openbaring die ondersteunt wordt door duidelijke tekenen van de natuur en haar vijf krachten.
de derde gaat over geloof via wind en kracht.
de vierde over de wet van de sterkste met grote hongersnood als gevolg van de omgekeerde Aarde.
de vijfde brengt verlichting vanuit spirituele bron. de zesde over opruimin via hitte, vuur
de zevende over verkoeling via energie!

Voila dat was toen een passage uit mijn dagboek!
Islandlady
Islandlady sep 26 '09
Heel mooi Easydoor tongue
Zie ook het volgende topic.
Er is iemand die dit heel dapper vertaald in het Nederlands...
Petje af overigens!

Wings
Heidelroos
Heidelroos sep 26 '09
Origineel bericht van: Hans
@NiMS - ik gebruik dit niet voor deze onderwerpen; meer op persoonlijk niveau. Ik kan dus niets zeggen over de beschrijving van Sefewet vanuit eigen visie. Wel herken ik de beschrijving van Sefewet uit toekomstomschrijvingen uit andere bronnen. Uiteraard Nostradamus, ook van de Hopi indianen, de voorspellingen van de Maya's en diverse andere. De tijdslijnen zijn mogelijk te projecteren op de theorie van o.a. Jan Wicherink, en zijn theorie van de versnelling van de tijd en de bifurcatiepunten. De artikelen staan op zijn website.


Ik ook.. herken deze ook van andere bronnen..
Kep er al het één en ander over gelezen..
badeendje
badeendje nov 5 '10
als je de bijbel leest in openbaring staan dezelfde dingen... ook de boeken en film van de laatste bazuin gaan hierover, echt een aanrader. Maar ik hoef niet te vluchten want ik geloof in God die zijn mensen helpt.
Emuca
Emuca dec 7 '10
Hun huizen zijn overal.. Wij zien alleen de ingang niet. smile
Marenubium
Marenubium dec 7 '10
laugh

ze zijn er wel degelijk Lily, maar beschouw het als een wereld naast die van ons. Een wereld, die kinderen veelal kunnen aanschouwen, maar wij als volwassen vaak niet.
Er hangt een soort sluier tussen ons en hun wereld.
Maar wat een vragen, Lily! Ik zal eens proberen er antwoord op te geven... en misschien doen anderen dat ook wel met mij smile
Eruan
Eruan dec 8 '10
Zorgen de elfen niet voor de natuur? voor de planten, bomen, grassprietjes en alle mooie dingen waar we van kunnen genieten?
Emuca
Emuca dec 8 '10
Omdat wij ze vaak niet zien betekend niet dat ze er niet zijn... Elfjes e.d. dragen bij aan de energie die rond bomen enzo hangen.. waardoor een bos vaak een fijne magisch sfeer krijgt... Hun energie geeft de planten ook kracht.. en elfjes e.d. leven weer op de kracht die de bomen en planten uitstralen.
Marenubium
Marenubium dec 8 '10
en elfjes zorgen voor de bloemen en planten in de tuin laugh
Goed...gaan we...:

Vraag 1:
Quote:
Zijn er naast God, Engelen, demonen, Lichtgidsen, dolende zielen, gereïncarneerde Engelen en mensen ook nog op deze wereld Elfen, Kabouters, Feeën, Trollen en uhm zeemeerminnen en mannen. (ben ik nog wat vergeten?)


De Eenhoorn winkEn de draken. en en en en ....kijk maar eens naar Brian Froud en zijn tekeningen: http://www.worldoffroud.com/index.html

Vraag 2:
Quote:
waar zijn hun huizen dan, waar leven hun dan, waarom is er zo weinig tastbaar bewijs ervan?

Wat ik al zei, het is een subtiele wereld naast die van ons. En bij mijn weten hebben ze geen 'huizen' zoals wij dat kennen.
Bewijzen: ooit eens een kat gezien die zomaar ergens achter aan joeg? Die van mij worden vaak genoeg 'geplaagd' en springen vanuit het niets op en lopen ergens achteraan te rennen, wat er 'niet is'. Maar deze 'wezens' bewegen op een heel ander energienivo, die erm..te snel is (?) voor onze zintuigen.

Vraag 3:
Quote:
En zijn ze van de aarde of komen ze van een andere parallelle wereld een meer magische wereld?

In mijn opinie zijn ze van deze aarde ja :)Alleen bevinden ze zich dus in een andere 'dimensie'.

Daarmee kom ik bij vraag 4:
Quote:
En kunnen ze zich allemaal makkelijker verplaatsen door de dimensies ?

Yup. Ze zijn daar, waar ze 'denken' te zijn. Er bestaat geen tijd namelijk.

Vraag 5:
Quote:
Hoe werkt dit, wat is hun functie in deze wereld, behoren ze tot flora of fauna ?


Beiden! Er zijn verschillende wezens per 'onderdeel'. Water, lucht, aarde, vuur....en wat je nog meer kunt opnoemen.

Vraag 6:
Quote:
Hebben hun ook een systeem zoals de onze met school en regels en normen en waarden tradities en wetten en straffen en dergelijke dingen?


Voor wat betreft de natuurgeesten: Nope. Dat is namelijk een onderdeel uit onze 'dimensie', en polariteit.
Voor wat betreft Lichtgidsen...erm...dat weet ik niet.

Vraag 7:
Quote:
Hoever zijn hun geëvolueerd, wat is hun denkvermogen of werken ze nog op oerinstincten en driften..?


Ligt eraan wie je met 'hun' bedoelt. Natuurwezens, lichtgidsen, enzo...kennen geen oerinstincten en driften. Ze zijn het licht zelf. Hoewel Engelen en gidsen wel zo hun pleziertjes kennen, omdat ze dichtbij de mens staan. Grinn.
Engelen kunnen zelfs besluiten weer als mens te verschijnen op aarde, en dan hun lichaam weer verlaten. Gidsen zijn wat anders. Zij staan in mijn opinie tussen de mens en de Engelen in.

De opvatting dat je bijv. je oma bij je kunt hebben als gids, klopt ook niet helemaal. Het is niet echt je oma bijvoorbeeld, maar een kleine fractie van de persoon/energie die je ooit hebt gekend. Zo ook met demonen en entiteiten; het is een soort 'afdruk' van maar een heel klein deeltje van diegene die ooit geleefd heeft. Diezelfde oma van daarnet, kan ook op het gelijktijdige moment dat ze bij jou is, bij een ander zijn. Zelfs als ze alweer 'geincarneerd' is smileOf een Engel is...

Vraag 8:
Quote:
En Ruimtewezens zijn hun gelijk aan Engelen?

In mijn opinie niet. Het is hetzelfde verhaal als dit: een koe is een rund, maar niet elke rund is een koe.
Een Engel kan een ruimtewezen zijn, maar niet elk ruimtewezen is een Engel.

Vraag 9:
Quote:
Een lichtwezen wat is dat precies dan?

Zie antwoord op vraag 7.

Vraag 10:
Quote:
En als een entiteit verschijnt in welke catalogi behoord deze dan?
Is er een tabbel hiervan?


God jee confusedIk denk dat dat voor eenieder persoonlijk is. Zo kan een 'demon' iemand gidsen, en is dat een gids voor die persoon.
Voor jou kan diezelfde 'demon' een negatieve entiteit zijn waar je last van hebt. Dan is dat in jouw opinie niet bepaald een 'gids'. Hoewel dat ook wel weer kan zijn, want zo'n demon leert je wel weer wat op dat moment tongue
Nogal wat schemerzones dus. En alles categoriseren en in tabelletjes douwen is nou weer typisch een dualiteitsprobleempje tongue

Vraag 11:
Quote:
Is een Engel niet aards maar van een andere wereld of zijn ze wezens van de kosmos met een taak, dat laatste klinkt logischer in mijn oren.


Dan is dat voor jou helemaal juist laugh
Zie hiervoor trouwens ook weer het antwoord op vraag 8.

Vraag 12:
Quote:
Zijn zielen en/of lichtwezens parasieten in ons lichaam?


Hoe kom je daar zo ineens op????
Sommige entiteiten kunnen wel parasitaire trekjes hebben ja. Die klampen zich vast aan jouw energieveld, en klampen daarmee aan iets vast wat ze ooit zelf zijn geweest. Ze 'reizen' dus met je mee, om zelf weer te kunnen zijn wat jij bent. Dit soort entiteiten kunnen of willen het aardse niet loslaten.
Dat kan gevolgen hebben voor jouw gezondheid o.i.d.
Ergens denk ik, dat je ook dit soort entiteiten 'lichtwezens' kan noemen, maar veel mensen willen daar niet aan, omdat ze lichtwezens liever zien als iets 'goeds', en 'mooi', en 'fijn'.
Daar komt de dualiteit weer om de hoek kijken wink
Maar in die 'wereld' van lichtwezens, bestaat er geen goed of slecht, mooi of lelijk of fijn en onprettig. In die zin...is dus alles gelijk aan elkaar.
Je moet het zien als 1 grote cirkel en als 1 groot spel, waarbij de ene keer (licht)wezen (of mens, of wat dan ook) A goed lief en fijn is, en (licht)wezen B slecht, vals en onprettig is. En de andere keer andersom. Alleen maar om de zielen die zich in een lichaam bevinden, te laten ervaren. Opdat het geheel van al die zielen, zelf kan evolueren en leren. Totdat het perfectie bereikt. En dan....begint alles weer overnieuw.

Vraag 13:
Quote:
Hebben hun geen eigen lichaam of is die dood of gaan ze van lichaam naar lichaam alleen door dit proces verliezen ze dan kennis en kracht en energie daardoor moeten hun weer verder leren om kennis te krijgen en groeien voor energie en kracht te krijgen om zo maar weer verder te leven...in iemands lichaam wat wij reïncarnatie noemen.
Klopt deze theorie?


Erm...nope, denk ik. Zie antwoord op vraag 12.
En of ze een eigen lichaam hebben: Engelen zijn in mijn opinie de enigen die kunnen bepalen of ze weer 'eventjes' hun 'oude' lichaam gebruiken. Denk eens aan Merlijn, die achteruit in de tijd leefde (volgens onze opvattingen), en Jezus, die weer opstond...en zo zijn er vele 'Meesters' of 'Engelen'. Wij mensen, zielen, kunnen zelf bepalen of we verder gaan als Engelen/Meesters (want is immers niet alles 1??), maar kunnen ook besluiten een tijdje als een entiteit rond te hangen, gids, natuurwezen...whatever.

Maar...njah... wat ik al zei: er bestaat geen tijd. En geen categorieen...en daarmee dus ook geen reincarnatie enzo. Het is lastig te bevatten smileEn ook ik weet niet alles of begrijp alles.
Hierboven dus mijn 'opvatting'.
Misschien zijn er andere mensen hier op Merudi die het allemaal kunnen aanvullen, of hun eigen kijk er op kunnen geven.

Voor zover! Hopelijk heb je er iets aan gehad, hihi.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki