Loading...
nl

Kan reiki gevaarlijk zijn?

admin
admin jun 10 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Als ze het echt graag wilt kan ze het gewoon doen! sommige kinderen hebben gewoon een oudere ziel !


Dát heb ik inderdaad eerder over Jorinda gehoord ...
Ze kon ook al lezen toen ze vier jaar was, zonder ooit maar spellend te hebben gelezen. Ze wist gewoon. Toen zei iemand dat ze een oudere ziel heeft, die de taal nog herkende uit een vorig leven omdat deze oudere ziel snel gereïncarneerd zou zijn.
Herkennen jullie deze uitspraken? Kunnen jullie hier wat mee?
Daarom ben ik [als moeder denk ik] toch wel heel benieuwd of iemand haar foto wil lezen blushWat daar dan uit zou komen...
admin
admin jun 10 '09
Origineel bericht van: Hans
Zoals ik al zei, een echte leeftijdgrens is er niet. Vanaf een jaar of 14 kan het prima om ingewijd te worden, zeker als de persoon daarbij past. Dus, Jorinda is zeker niet te jong.


Nee, dat gevoel heb ik gewoon ook nooit gehad! Het klopt, en het hoort bij haar!!
Emuca
Emuca jun 10 '09
Ja, ik denk het wel. Normaal vergeet de ziel alles, maar het kan natuurlijk dat de ziel dingen toch onthoudt. smile
admin
admin jun 10 '09
Elke reiki-inwijding die je ooit in vorige levens hebt gehad,
telt elkaar op.
zo voelt dat voor mij! Want de inwijding activeert alle voorgaande, in jouw blauwdruk gestockeerd.
Natalie1986
Natalie1986 jun 10 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: Natalie1986
Als ze het echt graag wilt kan ze het gewoon doen! sommige kinderen hebben gewoon een oudere ziel !


Dát heb ik inderdaad eerder over Jorinda gehoord ...
Ze kon ook al lezen toen ze vier jaar was, zonder ooit maar spellend te hebben gelezen. Ze wist gewoon. Toen zei iemand dat ze een oudere ziel heeft, die de taal nog herkende uit een vorig leven omdat deze oudere ziel snel gereïncarneerd zou zijn.
Herkennen jullie deze uitspraken? Kunnen jullie hier wat mee?
Daarom ben ik [als moeder denk ik] toch wel heel benieuwd of iemand haar foto wil lezen blushWat daar dan uit zou komen...


Kan ook zijn ik weet niet of jullie dat deden verhaaltjes vertellen dat ze de woorden weten en onthouden.
Ik kon namelijk ook heel snel lezen maar dat kwam voornamelijk omdat mijn ouders altijd verhaaltjes voorlazen.
admin
admin jun 10 '09
Ja, Natalie, misschien ,maar het is me nu al een paar keer aangereikt, dus ja, ik weet ook dat toeval niet bestaat. Vandaar mijn vraag wink
Islandlady
Islandlady jun 11 '09
Hmm ik heb Jorinda maar een paar keer gezien maar meisje heeft een oude ziel. Jorinda weet!
admin
admin jun 11 '09
Ja, precies zo voel ik het ook. En zo is het dus al een aantal keren bevestigd blush
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki