Waarom mag eenieder die talenten benutten (de bakker, de kapper en de timmerman) om in zijn levenonderhoud te kunnen voorzien, en mensen die hun leven wijden aan spiritualiteit niet????
Ook zij moeten hun huur betalen en hun boodschappen afrekenen bij de kassa!
MOE word ik van dit soort discussies....
Wij kunnen er uiteraard niets aan doen dat jij moe wordt van deze discussie want blijkbaar heb je hem vaak moeten voeren.
Ik vind dat wij ook de bakker, slager en kapper ook NIET zouden moeten betalen voor de diensten die zij leveren, net zoals ik niemand geld vraag voor de diensten die ik lever. In de ideale wereld zou niemand meer geld aan elkaar vragen en zou het helpen een vanzelfsprekenheid zijn.
Ik ben met je eens dat je geld nodig hebt om te leven en dat je betaald wordt, voor wat je doet.
Ik vind ook dat er veel mensen zijn die helemaal geen geld voor hun talent zouden moeten krijgen, omdat deze het niet eens waard zijn.
Als medium heb ik zó ontzéttend veel gedaan zonder een cent te zien..... waarover ik niet klaag; want ik weet dat het góed was!
Heel mooi en ook heel goed. Toch wek je nu wel een beetje de indruk dat je hier ook geen waardering hebt gekregen, terwijl je die wel graag had willen krijgen.
Maar ondertussen báál ik van mensen die mij raadplegen, beslág leggen op mijn tijd, wat ten kóste gaat van mijn gezin...
Waarom leg je die verantwoordelijkheid bij die andere mensen en niet bij jezelf? Niemand kan beslag leggen op je tijd, als je zelf niet bepaald wat je ermee doet.
Spirituele gaven zijn er om jou te helpen een ander te helpen op de momenten dat JIJ dat wilt. Ik zeg regelmatig Nee, omdat ik dan kies voor mezelf. Wanneer kies jij voor jezelf?
terwijl IK mijn gezien niets kan bieden....
Ik werk fulltime.... maar verdien er niks mee... en we keren elk dubbeltje om.... Is dat dan wat jullie willen????
Waarom vraag je dat aan ons? Je kan beter aan jezelf vragen: "Is dat wat ik wil?"
Als jij de balans tussen het materiële leven, en spirituele leven niet naar je eigen goede gevoel hebt ingericht, zou ik me toch eens gaan afvragen waar je op het moment mee bezig bent.
zien jullie ons liever als heilig dan als een mens dat ook verplichtingen heeft????
Verplichtingen zijn alleen maar dingen die we onszelf opleggen.
Tot slot valt me op dat je spreekt over "Jullie" en "Ons" en ik wil je graag even zeggen dat Wij met zijn allen hier gelijk zijn. De meesten hier hebben gaven waar het gemiddelde medium op TV alleen maar durft te dromen
.