Loading...
nl

Zielengroepen

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '09
Origineel bericht van: gast
Nims, bedoel je niet meer dat een deel van de engel op aarde incarneerd en dat de rest in de "hemel" (bron) blijft? En omdat dit zo is de engelmens een directe verbinding heeft met die bron.


Nee zeker niet. Ik ben getuige geweest van een volledig opsplitsing van een engel die zich in vele honderden vlammetjes splitste om zo overal op deze wereld te incarneren. Er is dus helemaal niets achter gebleven.
gast
gast apr 9 '09
Ja, was dat een engel of was het een meteoriet die in de dampkring uiteen viel wink
Welke kleur had deze?
Cialara
Cialara mei 7 '09
Origineel bericht van: NiMS
Ik ben getuige geweest van een volledig opsplitsing van een engel die zich in vele honderden vlammetjes splitste om zo overal op deze wereld te incarneren.


Hoe moet ik dat dan zien? Zijn er op een aantal plaatsen op de wereld vrouwen die een kind dragen met een stukje van die ene engel in zich? Weten die kinderen/mensen dat later dan zelf? Hoe voelen dit soort engelmensen zich dan? Hebben ze dezelfde capaciteiten? Voelen zij zich dan niet vreselijk eehhhh eenzaam?

Ik kan me hier zo weinig bij voorstellen!
admin
admin mei 7 '09
Origineel bericht van: Jorine
Origineel bericht van: NiMS
Ik ben getuige geweest van een volledig opsplitsing van een engel die zich in vele honderden vlammetjes splitste om zo overal op deze wereld te incarneren.


Hoe moet ik dat dan zien? Zijn er op een aantal plaatsen op de wereld vrouwen die een kind dragen met een stukje van die ene engel in zich? Weten die kinderen/mensen dat later dan zelf? Hoe voelen dit soort engelmensen zich dan? Hebben ze dezelfde capaciteiten? Voelen zij zich dan niet vreselijk eehhhh eenzaam?

Ik kan me hier zo weinig bij voorstellen!

Goed, ik was geen getuige. Maar het opbreken in stukjes zal wel werken als bij een hologram. Dat is een driedimensionaal beeld op een glasplaat. Als je die in stukken breekt, dan bevat elk stukje toch de gehele afbeelding.

Dus elk van die stukjes engel zijn in feite allemaal net zo compleet als de gehele engel.
Emuca
Emuca mei 7 '09
Je kan het ook zo zien. De ziel, dus de engel, is als een grote wolk. De wolk kan je uit elkaar halen, waardoor je allemaal kleine deeltjes wolk hebt. Deze kunnen weer uitgroeien tot een volledige wolk en dus ziel. :3
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '09
Origineel bericht van: Jorine

Hoe moet ik dat dan zien? Zijn er op een aantal plaatsen op de wereld vrouwen die een kind dragen met een stukje van die ene engel in zich?

Ja zo zie je dat goed. Wel is het steeds een ander stukje engel, met daarin dus verschillende eigenschappen, kenmerken etc.
Origineel bericht van: Jorine

Weten die kinderen/mensen dat later dan zelf?

Dat denk ik niet, want ik wist het ook pas veel later. Misschien dat ze er zelf ook achter kunnen komen, maar dat weet ik niet.
Origineel bericht van: Jorine

Hoe voelen dit soort engelmensen zich dan? Hebben ze dezelfde capaciteiten? Voelen zij zich dan niet vreselijk eehhhh eenzaam?

Valt wel mee. Ik voel me totaal niet eenzaam. Ze zijn ook wel verschillend en ik heb bijvoorbeeld geen enkel idee, waar die ander gedeeltes van mijzelf zich verbinden. Het zou maar zo kunnen zijn, dat jij en ik, afkomstig zijn van dezelfde engel.
Origineel bericht van: Jorine

Ik kan me hier zo weinig bij voorstellen!

Nee dat begrijp ik goed, dus stel je vragen vooral!
nikskeuh
nikskeuh mei 9 '09
Ik kan het niet laten om hierop niet te reageren.
Het is namelijk iets waar ikzelf al één jaar mee zit..

Mijn ziel is ook opgedeeld in verschillende delen (12 in geheel).
Ik ken 2 delen irl, volgens een medium zelfs drie.
Een deel is het tegenovergestelde van mij en het andere deel lijkt heel erg sterk op mij.
Nog een ander deel is mijn beschermengel.

Diezelfde medium vertelde mij ook dat ik het "grootste deel" van de gehele ziel heb en als de tijd daar is (in dit leven zelfs) zullen alle delen weer samenkomen.

Opgesplitste delen kunnen op aarde verblijven in lichamen of in het hiernamaals of misschien zelfs op een andere planeet.

Voor mij voelt het al heel mijn leven aan alsof ik 'mezelf aan het zoeken' ben.
En zelfs nu ik weet wat ik mis, voel ik mij er nog niet beter door.

gr
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki