Loading...
nl

Zielengroepen

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '09
Origineel bericht van: Natalie1986

Oohh oke nu begrijp ik het een klein beetje, ik las net dat je schreef dat je tweelingziel geen engelmens was volgens mij.
Hoe kan het dan je tweelingengel zijn?

Volgens mij heb ik dat niet geschreven, maar voor de goede orde is mijn tweelingziel dus wel degelijk een engelmens smile.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '09
Origineel bericht van: Natalie1986

Je bent toch 1 ziel alleen opgesplitst in 2 zielen daarom ook de naam tweelingzielen.

Als je het eerdere stukje van Emmy leest, dan is de opsplitsing afhankelijk van hoe groot je bent en hoeveel het lichaam aankan. Soms is het voldoende om in 2-en te splitsen, maar ook heel soms wordt je in honderden gesplitst.

En geloof me, dat worden dan echt geen honderdlingzielen genoemd smile.

Daarom is je tweelingziel dus ook niet een ander gedeelte van je eigen opsplitsing.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik ben ook opgesplits. Maar mijn 'andere' helft is in het hiernamaals. Ik heb mezelf gesproken, hoe eng is dat? tongue

Volgens Natalie is deze opgesplitste jou, jouw tweelingziel. Ik denk echter van niet, dus emmy, is dat inderdaad zo? Of is jouw TZ niet je opsplitsing?
Emuca
Emuca apr 8 '09
Nope. Mijn opsplitsing is NIET mijn TZ. Als dat wel zo zou zijn, zouden we met z'n vieren zijn... Maar dat klopt ook weer niet, want de afsplitsing van mijn TZ is niet zoals ik, en ik ben weer niet gelijk aan mijn TZ.

Mijn opsplitsing bevind zich niet op aarde, mijn TZ wel.
Natalie1986
Natalie1986 apr 8 '09
ik las het verkeerd ik dacht dat er stond mijn tz is geen engel maar er stond mijn tz is niet dezelfde engel.

weet je, je hebt 1 tweelingziel en de rest zijn zielemaatjes.
Dat is een heeeel ander verschil.
Mensen halen die dingen vaak doorelkaar. Ga maar googlen dan zie je het vanzelf.
Want er is zeker geen meerdere zielenhelften. Er is maar 1 tweelingziel ( je andere helft ) en de rest zijn zielemaatjes.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '09
Precies waar ik ook van overtuigd ben. Je TZ is per definitie een andere ziel (of entiteit) dan jij.
Natalie1986
Natalie1986 apr 8 '09
een opsplitsing is je tweelingziel
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
een opsplitsing is je tweelingziel

Dan zou ik honderden tweelingzielen hebben, en dat is echt niet zo.
Natalie1986
Natalie1986 apr 8 '09
nee hoor ga maar googlen.. De opsplitsing is je tweelingziel ik ben er van overtuigd !!
meningen verschillen en niemand is alwetend dus merken we het wel als we dood zijn tongue
Natalie1986
Natalie1986 apr 8 '09
dat zijn je zielemaatjes
Natalie1986
Natalie1986 apr 8 '09
wacht ik vertel het anders.

Je zielsfamilie zijn allemaal opgesplitst nevenzielen en al die andere zielen.
Dan blijft er 1 ziel over en die is in tweeen gedeeld. Alle 2 in een andere lichaam en die moeten apart leren. Dat is je tweelingziel
Emuca
Emuca apr 8 '09
Maar mijn TZ is absoluuutt niet mijn opsplitsing. Want daarvoor hebben we teveel verschillen.

Tweelingziel: Je zielbroer/zus die tegelijk gevormd is. Samen zijn jullie een tweeling.
Zielsverwant: Een ziel die aan jou verwant is.
Zielmaatje: Een ziel die een diepe 'relatie' met jou heeft.
Opsplitsing: Een stuk van jou ziel dat zich elders bevind.
Natalie1986
Natalie1986 apr 8 '09
dit vond ik op http://www.kimbervie.nl/divers/ziel.htm

over een tweelingziel:

Deze ‘rode draad’ is als volgt
* Er is een oerbron, een goddelijke bron, waaruit alle zielen voortkomen en waarnaar ze ooit terugkeren.
* Door een bepaalde oorzaak zijn er zielen in tweeen gesplitst, in twee complementaire delen.
* Die gesplitste zielen maken gedurende vele incarnaties groei-, bewustwordingsprocessen door.
* De aarde blijkt hiervoor een ideale leerplek te zijn.
* Elke helft van de gesplitste ziel volgt zijn eigen trajekt, afhankelijk van zijn karma.
* Het verlangen naar eenwording met de afgescheiden helft is de (onbewuste) aanzet tot bewustwording, want de herkenning van de zielspartner kan pas plaatsvinden als beide helften zich voldoende ontwikkeld hebben.
* Die herkenning of samensmelting is een heftige gebeurtenis, onomkeerbaar en voor eeuwig.
* Erna helpen beiden zielen elkaar met hun verdere ontwikkeling en met het inlossen van karma. Dit gaat, door de bundeling van krachten, in een versneld tempo.
* Zodra er op aarde geen taken meer te verrichten zijn, hoeven de zielen niet meer te incarneren en komen ze uiteindelijk weer terug bij de oerbron.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '09
Ik ken de rode draad en de theorieen die je overal kunt vinden, maar het klopt niet met de engelmens. Maar misschien is de oorsprong van de tweelingengel wel geheel anders dan de tweelingziel, en is er daarom dit verschil ontstaan?
gast
gast apr 8 '09
Haha, een tweelingengel. Je kunt het mooi verzinnen Nims. Zo creëer je mooi je eigen waarheden wink
Een engel is een ondeelbaar geheel dus lijkt het mij onmogelijk dat die een tweeling heeft. Want dan zou de hele mensheid de tweeling van deze engel zijn.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '09
Hoe kom je erbij dat een engel ondeelbaar is? Als een engel incarneert om een engelmens te worden, is het eerste dat zij doet, opsplitsen omdat het niet past.

Daarbij is een tweeling niet een opsplitsing zoals emmy ook al aangeeft.
Natalie1986
Natalie1986 apr 8 '09
ik geloof zelf ook niet in tweelingengelen.

Het woord alleen al. Een engelmens is toch al uitgeleerd, tweelingzielen daar hoor je van te leren
gast
gast apr 8 '09
Nims, bedoel je niet meer dat een deel van de engel op aarde incarneerd en dat de rest in de "hemel" (bron) blijft? En omdat dit zo is de engelmens een directe verbinding heeft met die bron.
Emuca
Emuca apr 8 '09
Wel.. tweeling'engelen' zouden wat mij betreft kunnen bestaan... als ze een ziel hebben. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
ik geloof zelf ook niet in tweelingengelen.

Het woord alleen al. Een engelmens is toch al uitgeleerd, tweelingzielen daar hoor je van te leren

Tweelingzieln zijn er alleen maar om complementair te zijn. Ze vullen elkaar dus juist aan. Het is juist niet zo dat je ervan leert, want wat de ene doet, hoeft de andere niet meer te doen (dat is wat complementair betekend). Het zou namelijk erg loos zijn als jullie hetzelfde zouden doen, want dan wordt er tijd "verspilt" om geheel te worden. Doe juist de dingen die de ander niet doet, en de som zal vele malen groter zijn, dan de enkeling.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki