Loading...
nl

Vertel iets over je bovenposter!

admin
admin aug 15 '09
Ann_ik is een laiverd, die enorm hoog kan stijgen, zolang ze maar wel geaard blijft smile
Cialara
Cialara aug 15 '09
Marjan heeft het niet makkelijk, maar weet dat er meer is dan het oog ziet! Sterkte morgen!
Islandlady
Islandlady aug 16 '09
Jorine heeft hele mooie Beach-Life Kaartjes gemaakt!
gast
gast aug 16 '09
Islandlady is zich aan het voorbereiden op de stormen die komen gaan. Rechtop in de wind Bea wink
admin
admin aug 16 '09
@ Gast .. Op zoek... krachtig en analyserend.
admin
admin aug 16 '09
Bart ... ik heb je volgens mij al eerder beschreven in bovenposter, maar je blijft een warme persoonlijkheid en ik ben blij je te hebben leren kennen smile
Beschermengel
Beschermengel aug 16 '09
En ik ben blij jou te mogen kennen Marjan, je bent een heel lieve vrouw een heel goeie moeder en je staat ook heel goed in verbinding met de geestelijke wereld.

Zo dit wilde ik je al heel lang zeggen smilemaar het kwam er niet van smile
admin
admin aug 17 '09
Beschermengel, je bent hier aanwezig als een stille kracht,
met je dagtekstjes, en je warme uitstraling! Blijf heerlijk je eigen zelf, meid! Zalig is dat! grin

ps, is dat een foto van Lady Nada, je Avatar?
Beschermengel
Beschermengel aug 17 '09
OOhh lief smiledank je wel!


Lady Nada.......ze lijkt er wel op maar op de foto zelf stond Celeste Ray 4...ken je ze?

Bellefleur heeft engelen op mijn pad gebracht waar ik heel dankbaar voor ben........ennnnnnn ze weet heel veel!
Divine
Divine aug 17 '09
Mag ik dan even kwijt dat ik jullie allemaal geweldig vind. Jullie zijn zo liefdevol, veroordelen niet en geven me steun en nieuwe inzichten. Dank jullie wel!
Cialara
Cialara aug 17 '09
Divine is nog vrij nieuw hier, en heeft een beetje moeite met haar studie op het moment, maar wij weten allemaal dat dat wel weer goed komt wink
Emuca
Emuca sep 7 '09
Eniroj heeft een heel mooie nieuwe avatar. En bovendien heeft ze een heel interessant topic over haar ervaringen met haar zoontje. :3
Islandlady
Islandlady sep 7 '09
Angel of Death gelooft nog niet geheel en al in haar eigen kunnen maar ze is goed! Bovendien is Emmy een schat van een meid!
admin
admin sep 7 '09
Islandlady..

gringringrin


Islandlady
Islandlady sep 7 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Islandlady..

gringringrin


laughlaughlaugh
Ik zag Broadway ook... who knows.... smilemaar moet eerst up to the states to strangle some one grin
Islandlady
Islandlady sep 7 '09
Bellefleur..
een schat van een vrouw, een echte engel met soms de B ervoor smile
admin
admin sep 7 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Origineel bericht van: Bellefleur
Islandlady..

gringringrin


laughlaughlaugh
Ik zag Broadway ook... who knows.... smilemaar moet eerst up to the states to strangle some one grin



oh dear, oh dear.. smile
Islandlady
Islandlady sep 7 '09
Origineel bericht van: Bellefleur

oh dear, oh dear.. smile





Tja kennelijk hebben ze daar de telefooncentrale platgegooid grin
admin
admin sep 7 '09

t 'is het moment om je telepatisch vermogen te ontwikkelen wink
Islandlady
Islandlady sep 11 '09
Terug naar het topic!
Bellefleur is een wijze vrouw met enorme inzichten en ze heeft mij enorm geholpen!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki