Loading...
nl

Vertel iets over je bovenposter!

admin
admin jun 7 '09
oh, wat lief
Bart, trouwe vriend!!
admin
admin jun 7 '09
Bart - voor mij in korte tijd al heel belangrijk en dierbaar geworden smile
admin
admin jun 7 '09
Sorry Bellefleur - voor mij heel belangrijk als klankbord en steun smile
Eruan
Eruan jun 8 '09
Laraprinta kan ook gezellig kletsen, en is in ieder topic wel te vinden! Ook groeit haar berichtenaantal erg snel, dus er is een verslaafde bij! smile
Emuca
Emuca jun 8 '09
Ann_ik is lief, en samen horen wij bij de jonge verslaafden van het forum. Haha.
admin
admin jun 8 '09
AOD kom ik geregeld tegen smileben hier nog te nieuw om teveel op te schrijven over je, maar het gevoel is goed cool
FreshLemon
FreshLemon jun 8 '09
Jij bent mijn moeder laugh
admin
admin jun 8 '09
Mijn dochter, niet mijn oudste, omdat ik ook een *sterrenkindje* heb die ik na 7 weken zwangerschap in een miskraam ben verloren, maar wel mijn alles...!!
admin
admin jun 8 '09
Larapinta heeft haar dochter overgehaald om zich ook op het forum aan te melden. Beiden zijn van harte welkom!
Beschermengel
Beschermengel jun 8 '09


Ik vindt Hans zeer wijs en ook geduldig , ennnnnnn hij kan prachtig schilderen! Die Avatar is echt geweldig!
Eruan
Eruan jun 8 '09
Hans is erg slim, en staat altijd klaar om je te helpen! Ik ben blij dat je er bent! smile

Edit: Beschermengel weet heel veel, en is erg aardig! smile
Helma
Helma jun 8 '09
...en over Hans kan ik zeggen dat hij een warm en empatisch persoon is die het beste voor heeft met zijn medemens!
Beschermengel
Beschermengel jun 8 '09
We waren geloof ik alle drie te gelijk grinhihi

Helma vindt ik een sterke persoonlijkheid, veel mee moeten maken maar er sterker uit is gekomen! bravo Helma petje af hoor!

Dank je Ann_ik smile
admin
admin jun 8 '09
Beschermengel brengt dagelijks trouw de dagtekst.

ja, ik voel me zeer vereerd met drie reacties tegelijkertijd! smile
Helma
Helma jun 8 '09
Beschermengel, dat doet me erg goed, dank je wel voor je lieve woorden.

En over Ann_ik kan ik zeggen dat ze een positieve bijdrage levert aan het forum, en een hele lieve meid is!
Emuca
Emuca jun 8 '09
Helma heeft een topsite en jaloersmakend mooie kaarsen te koop. smile
Heidelroos
Heidelroos jun 8 '09
AoD heeft lekker gezegd dat ik mijn tijd mag nemen om na te denken over de zin en onzin van het leven wink
WERELDWIJFFIE!!
Zo jong en zo wijs!!
(Jammer dat ik jouw tekening niet meer heb!! Misschien maak ik wel eens een nieuwe wink)
Eruan
Eruan jun 8 '09
Heidelroos is ook een gaaf persoontje. Ze weet donders veel over jongeren. smile
Emuca
Emuca jun 8 '09
Maar je verdiend het ook om die tijd te nemen hur. smileEcht waar. Jammer dat je niet vlakbij woont, anders hadden we samen thee kunnen leuten en kunnen kletsen over die onzin. wink

(Dat zou wel cool zijn :P)

Oeps... weer te laat cool

Ann_ik heeft echt veel tussenuren... ik krijg weer flashbacks naar mijn middelbare schooltijd.
Eruan
Eruan jun 8 '09
En Emmy is zenuwachtig nu, terwijl het gewoon goed gaat komen... tongue
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki