Loading...
nl

Wat zijn engelen, en waarom zijn ze er?

Lena
Lena apr 14 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Je bent in ieder geval zo lief als een engel. smile

Moet wel een bijzondere ervaring geweest zijn vannacht.
Denzil en ik hebben gisteravond iemand naar het licht gestuurd, was ook wel mooi. smile


hoe weet je of je iemand naar het licht stuurt?
Emuca
Emuca apr 14 '09
Als degene door de lichtpoort stapt en dan verdwijnt. Als de ziel dan niet terugkeert, is het overgegaan.
Lena
Lena apr 14 '09
lijkt me heel bijzonder om mee te maken,
heb veel mensen zien overlijden maar als gewoon mens kan ik niet zien waar diegene heen is gegaan....
Lena
Lena apr 14 '09
veel mensen maken dit pas mee als ze zelf overgaan....
Richie Richard
Richie Richard apr 14 '09
het was mijn eerste keer eigenlijk.. Maar ik wist meteen wat me te doen stond.. Al wist ik niet hoe ik een lichtpoort moest maken.. Dus vroeg ik emmy om langs te komen tongue
Emuca
Emuca apr 14 '09
Voor mij was dit niet de eerste keer, maar de derde ofzoiets. En de tweede keer dat ik een lichtpoort heb gemaakt.
gast
gast apr 14 '09
Maar hoe weet je nu zo zeker dat ze naar het licht moeten? Je hoort dit wel vaak zeggen maar ik heb laatst een intervieuw gehoort van iemand die een BDE heeft gehad en dus zei dat je niet naar het licht maar naar de duisternis moet gaan als je je vragen beantwoord wil hebben. En deze man is na deze BDE genezen van een hersentumor waar hij dus aan dood was gegaan.
Emuca
Emuca apr 14 '09
Maar dat zou vreemd zijn, want ik kan enkel lichtpoorten creeren.
Richie Richard
Richie Richard apr 14 '09
En hoe ik dat weet.. Leek mij gewoon logisch.. Anders kwam hij niet maar mij toe.. En hij vroeg zelf hoe hij 'boven' kon komen..
gast
gast apr 14 '09
Is het niet belangrijker om mensen die nog leven te leren wat ze moeten doen als ze dood gaan. Zodat ze "bewust" dood gaan en dan zelf de keus kunnen maken of ze hun vragen beantwoord willen hebben of niet.
Mensen die weten wat ze kunnen verwachten na de dood hebben jullie niet meer nodig en kunnen het zelf doen.
Emuca
Emuca apr 14 '09
Maar ik denk dat maar weinig mensen zoiets willen horen...
gast
gast apr 14 '09
Je kunt ze ook via geestelijk contact berijken. En dan is het ook voor hun iets dat ze voor zichzelf kunnen houden en niet persé met anderen hoeven te delen.
Het hoeft niet altijd via woorden, ik neem aan dat je dat ook niet doet als je iemand naar het licht stuurt, of wel?
Richie Richard
Richie Richard apr 14 '09
Ik heb met hem gesproken.. En ik weet hoe hij leefde, ik ben met hem opgegroeid. Hij heeft veel uit zijn leven gehaald, hij hield van zijn baan, hij was vroeger onze dorps fietsen maker.. Vond hij geweld.. zijn hart brak toen hij, vanwege zijn gezondheid niet ver mocht werken.. hij was toen al 74, toen ging hij verder met planten en bloemen, heeft hij 3 jaar lang gedaan.. Uit eindelijk moest hij daarmee ook stoppen. En hij vertelde zelf dat hij tevreden met zijn leven was.. Als hij vragen had.. Had hij ze heus wel gevraagd.. Hij is niet bang voor antwoorden..
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 15 '09
Origineel bericht van: gast
Maar hoe weet je nu zo zeker dat ze naar het licht moeten? Je hoort dit wel vaak zeggen maar ik heb laatst een intervieuw gehoort van iemand die een BDE heeft gehad en dus zei dat je niet naar het licht maar naar de duisternis moet gaan als je je vragen beantwoord wil hebben. En deze man is na deze BDE genezen van een hersentumor waar hij dus aan dood was gegaan.


Jij weet net zoals ik, dat licht en donker net zo relatief zijn als goed en kwaad, en dus helemaal niet bestaan smile. Die man heeft het dus op zijn manier geinterpreteerd, en het is logisch dat hij niet naar het licht is gegaan, want anders was hij toen al overleden. Door naar de duisternis te gaan, heeft hij weer gekozen voor het leven, en is hij dus niet dood gegaan. En het leven is precies, daar waar je vragen beantwoord worden smile.
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki