Loading...
nl

Wat zijn engelen, en waarom zijn ze er?

Beschermengel
Beschermengel apr 9 '09
Quote:
Dat is ook toevallig!! Nee, die jongen zal ik never nooit vergeten hij had ook van die ogen die op een bepaalde manier liefdevol keken heel apart om mee te maken. Hoelang is het geleden dat je zoon is overleden? als ik vragen mag?


Ja ze hebben aparte ogen dat viel mij ook op.

Mijn zoon is 13½ jaar geleden overleden op 2 september 1995 op zaterdagmiddag.

Woonde je toen ook al in Ommoord? wij woonde toen net op de grens van ommoord en zevenkamp. of is het te lang geleden?
Natalie1986
Natalie1986 apr 9 '09
Ohh bij de hesseplaats in de buurt zeker?

Ik woon al 16 jaar in ommoord, in de grasbuurt hoezo zijn jullie verhuisd als ik vragen mag te veel nare herrineringen zeker?
Beschermengel
Beschermengel apr 9 '09
Ik zal een ander onderwerp maken ...verhuisd ..we dwalen af hihi en dan word Nims boos wink
Emuca
Emuca apr 13 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Angel of Death
Heb je later (of eerder) nog contact gehad met Gabiël of is het bij de verschijning gebleven? En werd er een boodschap gegeven of niet?

Ik heb regelmatig contact met Gabriel. Hij is namelijk mijn poort tussen de engelenwereld en de aardse wereld. De ingevingen die ik krijg komen vaak ook bij hem vandaan.

De teksten die je op merudi vindt onder "Begin" zijn afkomstig van gabriel netzoals de tekst over de Engelmens.


Op wat voor een manier heb je contact via hem? Via meditatie?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 13 '09
Nee juist niet. Het is bij mij gewoon een kwestie van de vraag in mezelf stellen en dan komt hij vanzelf met het antwoord aanzetten. Ik krijg het antwoord dan in mijn hoofd en dan weet ik wat het is. Soms krijg ik ook wel eens feiten of dingen door, zonder dat ik een vraag gesteld hebt. Het is dan iets dat ik moet doen, of moet zeggen en dat doe ik dan ook.

Er zijn al een paar mensen hier, die kennis hebben gemaakt met deze uitspraken van me wink.
Emuca
Emuca apr 13 '09
Ah, ik snap het. Maar ben je dan niet bang dat het antwoord dat je terugkrijgt, misschien door jouzelf gevormd kan zijn?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 13 '09
Nee daar ben ik helemaal niet bang voor, omdat het altijd antwoorden op vragen zijn waar ik zelf niet zoveel aan heb. In die zin, dat het geen persoonlijke vragen zijn. Het is vaak lastiger om de juiste vraag, zonder een oordeel erin, te stellen dan dat je het antwoord krijgt.

Op vragen naar de bekende weg krijg ik gewoon geen antwoord. Of vragen voor eigen gewin, ook niet. Als je die simpele regeltjes kent, krijg je altijd een zuiver antwoord.

"Op elke zuivere vraag, komt ook een zuiver antwoord"
Emuca
Emuca apr 14 '09
Ik snap wat je bedoeld.

Mag ik nog een vraagje stellen over het waarnemen van engelmensen? Ik vraag me heel erg af hoe je iemand dan herkend, zonder de persoon te kennen. Zie je het, weet je het, of vraag je het? En dan dat laatste niet aan de persoon in kwestie maar via een andere weg.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 14 '09
Het is meer een gevoel van herkenning zodra ik een foto zie. Aangezien ik fotolees, doe ik het op dezelfde manier. Ik zie de foto en denk dan meteen, "Hey, een engelmens!"

Hans heeft ontdekt dat engelmensen te herkennen zijn via een object bij hun hart via reiki. Dit object moet stilstaan, is een bol en van een bepaald element. Dat element (goud,zilver,etc) bepaalt dan weer de rang van de engel. We zijn het nog verder aan het uitdiepen, maar er komt steeds meer informatie boven.
Natalie1986
Natalie1986 apr 14 '09
nims? heb je dat gevoel ook bij sommige op dit forum gehad?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 14 '09
Jazeker. Meestal laat ik wel iets in die richting vallen tijdens een fotolezing, dus je kan het terugzoeken als je het heel graag wilt weten.
Natalie1986
Natalie1986 apr 14 '09
Ik heb vannacht weer een super mooie droom/uittreding gehad.

Mijn moeder was vorig jaar ziek.. Ze is genezen alles is eruit gehaald, het hele jaar moet ze om de 3 maanden naar het ziekenhuis voor controle. Maar omdat ik altijd zo bang ben dat het terug komt zat ik vannacht echt te stressen.
Er verscheen een grote engel aan mijn bed een grote man met lang blond haar en krullen met een gewaad. Hij vertelde dat ik me niet zo moet stressen om mijn moeder, dat het goed komt. Hij lachte naar me en zij dat ik de wereld moest dienen. Ik heb geen idee in wat voor opzicht hij dat bedoelde..
De engel was volgens mij aartsengel Michael.. Dit was weer mijn verhaal
Natalie1986
Natalie1986 apr 14 '09
dan ben ik denk ik geen engel tonguehaha
admin
admin apr 14 '09
Mooi!!!!!
Lena
Lena apr 14 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
dan ben ik denk ik geen engel tonguehaha


voor mij wel hoor! smile
Natalie1986
Natalie1986 apr 14 '09
hahaha gelukkig maar tenminste nog iemand wink
Emuca
Emuca apr 14 '09
Je bent in ieder geval zo lief als een engel. smile

Moet wel een bijzondere ervaring geweest zijn vannacht.
Denzil en ik hebben gisteravond iemand naar het licht gestuurd, was ook wel mooi. smile
Richie Richard
Richie Richard apr 14 '09
Het was zeker weten mooi, helaas dat het wel mijn buurman was..
Ik wist dat zijn tijd zal komen, maar nu al.. Hij lag pas een paar dagen stervende..
Emuca
Emuca apr 14 '09
Wel... Een paar dagen moeten wachten tot het voorbij is, is wel lang. Lijden is niet fijn. Jammer dat ik niet zo goed zichtbaar was...
Richie Richard
Richie Richard apr 14 '09
Je was niet goed zicht baar voor mij.. Geen idee of het voor anderen ook zal zijn.. Maar mijn buurman was ook niet geheel goed zichtbaar.. Ik herkende hem aan zijn manier van spreken en zijn stem.. Maar verder ook niet hoor tongue
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki