Loading...
nl

Van harte gefeliciteerd jarige!

admin
admin jul 6 '09
Hartelijk gefelicititeert, Sylvia!!
enjoy, geniet, amuser vous bien, asta la vista! grinwhistlewhistle!
admin
admin jul 6 '09
Proficiat Sylvia, dikke klapzoen!
Helma
Helma jul 6 '09
Sylvia, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en veel taart toegewenst en een hele fijne dag! Beetje laat, maar alsnog...

liefs, Helma.
Natalie1986
Natalie1986 jul 6 '09
van harte gefeliciteeerd met je verjaardag!! Gast!
gast
gast jul 7 '09
Hé Helma, ik heb nog geen taart gezien laat staan gegeten vandaag laughWel heel veel lieve mensen die me een fijne dag toe wensen en die gaan erin als koek wink
Hier is het pas 19.23u en de borrel die ik vanavond geef begint pas om 20.30u. Ik moet nog even douchen, want ik ben net terug met de honden. Heb een heerlijk frietje met loempia gegeten (wat een feestmaal hè) en ben benieuwd wie er allemaal komen vanavond want ik heb geloof ik bijna iedereen die ik ken uit genodigd.
Kon niet kiezen wie wel en wie niet dus dan iedereen maar laugh.
Daar gaan mijn spaarcenten........maar voor gezelligheid bij deze eenmalige happening heb ik alles voor over, haha. Iedereen doet het met 50 maar ik lekker 10 jaar eerder, hahaha. Eigenwijs zoals altijd.

Maar lieve mensen, bedankt voor alle felicitaties. jammer dat jullie het hier niet mee kunnen vieren want van mij hadden jullie allemaal ook hier bij mogen zijn hoor. (kan ik nu wel makkelijk zeggen natuurlijk wink)
liesanne
liesanne jul 7 '09
lieve Gast



Nog van harte gefeliciteerd met je 40ste verjaardag!!


Hoe was je feestje?

xxx Liesanne



Gemoedsrust begint echt bij 40

Sinds vele jaren proberen we vrienden of verwanten die 40 kaarsjes mogen uitblazen, te troosten met het gevleugelde woord 'het leven begint bij veertig'. Onnodig, zo schrijft de Sunday Times, want de meeste veertigers blijken veel beter in hun vel te zitten en veel aangenamer door het leven te gaan dan vaak wordt gedacht.

Dat de leeftijd van veertig jaar zoveel medeleven opwekt bij vrienden en partners, komt doordat we er van uitgaan dat de mens in die periode begint te piekeren over de dood, over de gemiste kansen in het leven en over het aanzwellende buikje. Maar in de praktijk blijkt dat toch maar heel weinig mensen een echte 'midlife crisis' te bezorgen. Integendeel.

Researchers aan de universiteit van Austin, in de Amerikaanse staat Texas, stuurden namelijk per e-mail vragenlijsten aan zo'n 120.000 mensen en de resultaten waren, in de woorden van psycholoog Samuel Gosling die deel uitmaakte van de ploeg vorsers, "bijzonder verrassend".

Volgens Gosling "gingen we er tot nu toe van uit dat de menselijke persoonlijkheid grotendeels vastligt wanneer iemand 30 is, maar ons onderzoek geeft niet alleen aan dat de persoonlijkheid zich blijft ontwikkelen, maar vooral dat dit proces tussen de 40 en 50 jaar opvallend versnelt".
En dat heeft vooral positieve gevolgen, want de veertigers blijken vaak veel meer ontspannen, en daardoor voor anderen veel aangenamer, in de wereld te staan dan toen ze nog maar dertigers waren. Volgens het artikel in het wetenschappelijke Journal of Personality waarin dit onderzoek wordt gepubliceerd, is er sprake van groeiende 'aangenaamheid' omdat veertigers hun eigen persoonlijkheid en status veel beter blijken te accepteren dan tot nu toe werd gedacht.
Lena
Lena jul 7 '09
smilezo zie je maar weer wink
gast
gast jul 7 '09
Haha, mooi stukje Liesanne, bedankt!
Het klopt ook wel aardig alleen is het bij mij wat eerder al zo gegaan. Maar misschien dat ik me wel vergis en dat er nog heel wat meer staat te gebeuren, haha. Je zult het wel merken wink

Het feest was fantasties. Het was gezellig en de sfeer was heel relexed. Moest wel even voor paal lopen want één van de meiden had iets "leuks" bedacht, haha, maar ik heb het overleeft.
We hoorden aan het eind van de avond dat het café dat ook in die straat ligt overvallen was. Niets van gemerkt.....

Eruan
Eruan jul 7 '09
Ik ben gisteren niet achter de computer geweest maar wil je nog wel even feliciteren, dus hierbij nog GEFELICITEERD!

Het ziet er naar uit dat je een geweldige dag hebt gehad. Fijn! smile
Maryssa
Maryssa jul 7 '09
Leuke foto Gast! Dat ziet er gezellig uit!
Islandlady
Islandlady jul 7 '09
Syl, hier ook lekker op tijd ikke. Maar alsnog van harte gefeliciteerd. Leuke foto van je hoor!
Top dat het feestje zo gezellig was.
Ken ze wel die caribbean feestjes geloof ik smile

Liefs
admin
admin jul 7 '09
Leuke foto, Gast!! Leuk om je nu ook eens op een foto te zien smile

Liefs,
Marjan
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 7 '09
Leuke foto! Blijkbaar een groot feest geweest smile.
Islandlady
Islandlady jul 8 '09
Lieve Angel of Death van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Maak er een mooie dag van lieve schat!

Knuffel

Bea
admin
admin jul 8 '09
De jarigen van deze week... van harte gefeliciteerd !!! smile

Groetjes,
Bart
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 8 '09
Hey Emmy, van harte met je verjaardag!
admin
admin jul 8 '09
Emmy,

Van harte gefeliciteerd!!!!
Maryssa
Maryssa jul 8 '09
Lieve Angel of Death,

Gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van.

Liefs en verjaardagszoen
Cialara
Cialara jul 8 '09


En een hele fijne verjaardag Emmy! Liefs Jorine
Eruan
Eruan jul 8 '09
Langzalzeleven, langzalzeleven, lanzalzeleven in de gloria!
Gefeliciteerd en maak er een hele leuke, fijne, mooie en gezellige dag van! laugh
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki