Loading...
nl

Van harte gefeliciteerd jarige!

Natalie1986
Natalie1986 jun 14 '09
Helma, van harte gefeliciteeerd met je verjaardag!!

ik hoop dat je een leuke dag krijgt! alleen helaas zit het weer niet echt mee frown
admin
admin jun 14 '09
Ook van mij van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
En nog vele mooie jaren uiteraard! laugh

Hier is het weer prima, niet volop zon, maar wel zalig om buiten te zijn. Regent het bij jullie, Natalie? shocked
Eruan
Eruan jun 14 '09
Gefeliciteerd Helma! laughEen hele fijne dag!
Helma
Helma jun 14 '09
Dank jullie wel, lieve mensen!

Het regent altijd op 14 juni, dus niks nieuws voor mij! Er komt zometeen zowat 20 man, dus ik ga maar even uitloggen whistle
Eruan
Eruan jun 14 '09
Succes de hele dag met alles! smile
Lena
Lena jun 14 '09
whistlewhistleeen hele fijne dag helma en van harte hoor!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 14 '09
Lieve Helma!

Gefeliciteerd met je verjaardag! Heel mooie dag toegewenst met fijne verrassingen.

Liefs, Paulette
Islandlady
Islandlady jun 14 '09
Lieve Helma,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag! Geniet van jou dag! Hier regent het ook smile

Liefs Bea
admin
admin jun 14 '09
Hier heeft het niet geregend hoor!! Lang leven het Hoge Noorden!!! whistleHet was prachtig weer en nu nog, warm en het zonnetje er af en toe bij, nu ook nog. Eén moment heeft het wat gedreigd in de lucht, maar dat is ook weer weg getrokken. Ja, de roos van NO Groningen is zo slecht nog niet hoor smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 14 '09
Hey, hey, regio Leeuwarden heeft ook nog steeds een heeeeerlijk avondzonnetje hoor! wink
admin
admin jun 14 '09
In het zuiden heeft het de hele ochtend met bakken geregend en ook het begin van de middag.
Om een uur of 4 kwam een waterig zonnetje door en was het erg benauwd buiten. Het is nu (8 uur 's avonds) nog en zonnig droog.
Cialara
Cialara jun 14 '09
Helma, Gefeliciteerd!!! smile

Is het nog gelukt met de koekiemonsters in de garage???! Hoop voor je dat het gezellig was vandaag!

Groetjes Jorine.
Helma
Helma jun 14 '09
Ja, het is allemaal heel erg goed gegaan! Allen nog welbedankt voor de felicitaties!

Mijn schoonzoon hield de kids bezig samen met Sandra, de oudste hielp met mijn moeder samen met de afwas, kortom, alles kwam goed! En ja, ik ben zo verwend! Heerlijke douche-spulletjes van Rituals, komkommerpads voor op je ogen, rode wijn, zes prachtige handdoeken met geborduurde bloemen erop, en mok met I hartje mama , balsem voor de voeten, een reep pure chocola, en de zomerjas die ik zelf gekocht heb laugh
Vanavond om 21.00 uur kwam ook nog onverwachts de verloren zoon, euh, verloren broer, en we hebben een goed gesprek gehad. Bovendien is hij deze week wezen praten bij mijn andere broertje, dus eigenlijk is de lucht min of meer geklaard.
Gelukkig maar! Ik heb nog erg veel bowl over, maar dat lusten we wel. Nu ga ik naar mijn mandje, morgen vroeg dag!

Dag lieverds, jullie zijn speciaal voor me!

((((((((((((((((GROUP HUG))))))))))))))))))))
Emuca
Emuca jun 14 '09
Nog gefeliciteerd van deze doos... smile
Helma
Helma jun 15 '09
Dank je wel hoor, Angel! En ook een knuffel voor jou!
admin
admin jun 16 '09
Charlotte - gefeliciteerd whistle, je stond op de kalender, dus neem aan dat je het prettig vindt dat we aan je verjaardag aandacht schenken ... eek
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 16 '09
Hey Charlotte! Van harte met je verjaardag!
admin
admin jun 16 '09
Hoi Charlotte,

Gefeliciteerd met je verjaardag!
Maak er een mooie dag van!
admin
admin jun 16 '09
Gefeliciteerd!!!! whistle
Helma
Helma jun 16 '09
Hoi Charlotte,

Gefelicifeerd! laughen een fijne dag gewenst.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki