Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Serenity
Serenity jul 28 '11
@ Moonflower, leuk zeg, en hoe motiveer je jezelf dan?
Ik heb nooit zin, misschien moet ik wel zin maken, dat kan wel.
Maar pfff, ik heb nog geen opgeruimd huis, dus ook geen opgeruimde geest!
Geen systeem noch een echt ritme, daardoor denk ik niet aan creative dingen toe te komen, alhoewel ik wel vorige week broodpudding had gemaakt en deze week klusjes die bleven liggen.
Humzz zo terug te lezen gaat het ondanks de rommel best goed met me! ^^
Maar die schop onder mijn hol heb ik écht nodig, volgens mij krijg ik ook buitenstaande hulp daarvoor, hihi. wink

@ Emuca, leuk zeg!!!

@ Karin, jaaaaaa VET PLAN!
Beschermengel
Beschermengel jul 28 '11

Leuk idee dames, waar kan ik het vinden smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 28 '11
whehe dat wou ik dus net gaan vragen shocked
Groene_heks
Groene_heks jul 28 '11
Eerst even mijn huis klaar hebben en dan ga ik aan de slag, leukkk!!
niels
niels jul 28 '11
Hallo allemaal

Ben net terug van zwemmen , wat kan dat heerlijk zijn laughAan niets anders denken als alleen aan het water zalig gewoon weg laugh

Maar toch heb ik een klein probleem. Ik heb het gevoel dat ik op een ander forum waar ik soms op zit compleet genegeerd wordt voor 99 procent van de tijd. Nu heb ik zojuist daar op een topic neergeschreven over hoe ik me voelde en dat ik dacht dat de fout aan mij lag maar dat ik niet goed weet wat ik dan fout doe. Hopelijk komt er daar iets uit de bus.
@Emuca fantistisch idee alleen weet ik niet wat voor onderwerp je nog kunt schrijven.
@Groene Heks ,ik heb altijd gehouden van zulke dingen , mijn grootvader maakt veel gebruik van de natuur om de kleine kwaaltjes op te lossen . Ik vond dat altijd zeer interresant.
Serenity
Serenity jul 28 '11
Hoi Niels, ik maak ook zo vaak fouten terwijl ik niet weet dat ik een fout maak.
Soms is het foutje dat ik iets over het hoofd heb gezien.
Soms is het foutje dat ik ergens niet aan had gedacht voornamelijk niet de andere kant van een verhaal bijvoorbeeld.
Soms heb ik duizend en één keer iets gecheckt en dan toch nog doe ik iets fout, daar ben ik net achter gekomen ik had na heel veel moeite een luisterboek van Harry potter besteld en ipv En de orde van de feniks had ik de vuurbeker besteld terwijl hij gewoon in de kast staat en ik tig keer had gecontroleerd of ik het goede had onthouden.
Dat is balen maar ik merk steeds vaker dat je in overleg of doormiddel uitleg van je fout direct een oplossing aangeboden krijgt, hetzij een persoon hetzij door een gids hetzij door simpel weg jezelf (innerlijke stem).
Foutjes zijn er in de kleinste hoekjes en dat nare gevoel wat je erdoor kan krijgen is juist het punt waarop je je moet focussen immers het foutje is al gedaan.
Zo wat een goede timming zeg dat je dit voordraagt, gezien mijn eigen (mega suf) foutje! ^^

I LOVE SYNCHRONITEIT!!
Serenity
Serenity jul 28 '11
Oke ik lees nu Niels zijn bericht en mijn bericht....... het enigste wat synchroon is is het woordje 'fout' ^^ L.O.L.
niels
niels jul 28 '11
Dankje Miri voor je berichtje laugh
Voel me weer terug een stuk beter laugh
Maar eerlijk is eerlijk er zijn maar weinig forums die opkunnen tegen Merudi ,vind ik toch laugh

heb gisteren een prachtige film gezien . Arthurs Rush noemde de film en ik vond de muziek zo mooi dat ik hem vandaag gehuurd heb en metteen op mijn mp3-speler heb gezet laugh

prachtige muziek laugh

Heel veel liefs
Niels
Serenity
Serenity jul 28 '11
Klinkt erg leuk , geniet er maar lekker van Niels! ^^
Merel-Marij
Merel-Marij jul 28 '11
@Emuca Heb net even snel op je blog gekeken. Wat schrijf jij leuk, zeg. Ik ga straks lekker ff lezen. Leuk idde ook voor een gastblogger. Haha, aan mij heb je niks, want ik kan dat dus niet smile

@Niels Naar zeg dat je je genegeerd voelt. Dat is zo'n rotgevoel. Wel goed dat je je daar hebt geuit. Inmiddels al reactie gehad?

Liefs Merel
Emuca
Emuca jul 28 '11
@niels: oh ik heb zelf nog echt een hele lijst aan onderwerpen waar ik zelf over schrijven kan.. en er zijn ook al wat mensen die hun kant van een bepaalde geloofdovertuiging of hun mening over een bepaalde onderwerp willen beschrijven... Ik hou al mijn ideeen altijd bij in mijn blog wordbestand... smileblijft alles overzichtelijk en tja.. de ideeen blijven komen. Dus mocht je zin hebben... Bijvoorbeeld je voorliefde voor de keltische mythologie winkga je gang. laugh

@Merel-Marij: Heel erg bedankt laughIk vind het heel fijn om mijn gedachten op te kunnen schrijven.. en ook al is het soms een hoop gezwets, ik vind het leuk laughIs mijn plekje op het web.
Loaded Colours
Loaded Colours jul 28 '11
@Niels

Soms zijn mensen tijd nodig om er over na te denken. Soms moeten mensen het even "aftasten". Soms zien mensen je ook gewoon niet.

Maar dat doet niets af aan wie jij bent!
Emuca
Emuca jul 29 '11
Bah! frownLaptopadapter ging daarstraks kapot.. nu moest ik een nieuwe halen.. knetterduur zijn die krengen!
Groene_heks
Groene_heks jul 29 '11
Mijn dochter heeft mij geverfd smile
Dat wordt schrobben!
Groene_heks
Groene_heks jul 29 '11
Niels wij zien je wel smilelaat gaan.

Balen Em..
New Moon
New Moon jul 29 '11
Hoi lieverds,

Ben weer terug in het land!
Berlijn was fantastisch, ben zelfs naar 2 festivals geweest, en heb nog nooit zoveel spirituele ervaringen gehad.
Heb daarnaast ook nog mijn vriendschap met mijn zielegroep intens uitgediept, en heb ook nog een zielsverwant ontmoet wat erg bijzonder was.
Echt een aanrader om eens de trein/het vliegtuig te boeken naar Berlijn laugh

Tot spreeks,
ik ga eerst weer even aarden in NL wink

Liefs, New Moon

ps: mijn vinger gaat steeds beter: volgende week mag het gips eraf! Hij bleek uit de kom, en kwam inderdaad doordat ik teveel op andere mensen lette (= liever voor anderen zorgde dan voor mezelf) smile
Bedankt voor jullie inzichten hierover.
Merel-Marij
Merel-Marij jul 29 '11
@New Moon, Mooie stad he Berlijn? Ik ben er een aantal jaar geleden geweest, kon me er van te voren niets bij voorstellen, maar was er zeer onder de indruk, vooral van de WOII geschiedenis..

@Emuca, da's mooi balen dan..

@Groene Heks, letterlijk geverfd door dochter?? hihi.

Ik zit sinds een paar dagen in mijn ouders' huis met mijn dochtertje. Manlief en ik gaan uit elkaar. Hoewel ik de stap heb gezet blijft het wel verdrietig om elkaar na 16 jaar bij elkaar te zijn geweest gedag te zeggen.. Tsja, tijd schijnt alle wonden te helen, daar hou ik me maar aan vast. smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 30 '11
@New Moon, welkom terug!
Rust maar lekker uit... eventjes smile

@Merel-Marij... pfff respect, voor je hoor! het is een hele moeilijke, grote stap!
Goed dat je toch de moed verzameld hebt, en de stap gezet hebt!
wel hoop ik dat jullie geen ruzie hebben nu, en wel met elkaar om zullen blijven gaan! want dit gebeurt steeds vaker niet, als ik zo om me heen kijk shocked
Maarja... wie ben ik?
het is voor je dochtertje heel belangrijk dat ze een vader, en een moeder heeft! Die ze allebei blijft zien, natuurlijk!
Ik heb zelf geen kinderen, maar ik heb het zelf meegemaakt, als kind zijnde, zegmaar...
ik ben inmiddels 34 en heb mijn biologische vader nog steeds niet ontmoet! Mijn moeder heeft mijn hele leven gezegt, dat hij me niet wil zien! ik heb zijn achternaam niet eens shocked
Inmiddels ben ik er wel achter dat hij in Beverwijk woont op een woonwagen-kampje... ik had gegoogled, nou... het lijkt wel een camping! zo groot blush
de moed zakte me meteen weer in mijn schoenen... maarja...
dat is een hele andere situatie wink

Voor jou dochter en jou: Heel veel sterkte toegewenst, met dit verwerkingsproces!
En houd voor ogen dat jullie er uiteindelijk, allemaal sterker en wijzer van zullen worden!

groetjes Moonflowertje
Groene_heks
Groene_heks jul 30 '11
Wat verdrietig Marij..ja het slijt, maar dat duurt even.
ik heb ervoor gevochten dat mijn ex en ik vrienden zouden blijven, het kan echt!
Mijn ex is mijn beste vriend geworden smile
Ik was twaalf jaar getrouwd toen ik de knoop doorhakte, sterkte meis xx

Ja mijn dochter had me even gepakt met een roller met paarse tex smiledat moet even als je met je kinderen aan het schilderen bent, even kattekwaad uithalen..lol

Eej Newmoon, welkom terug! fijn dat je het zo mooi hebt gehad.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki