Loading...
nl

Al ruim 6 jaar gedeprimeerd en stress.

Emuca
Emuca mrt 19 '09
Je kan op dit forum alles kwijt Richie.. Daarom heb ik je de link ook gegeven.
Ik weet hoe moeilijk het is als je omgeving je niet accepteert... Daar hebben we andere plaatsen voor... Zoals hier. smile
Maryssa
Maryssa mrt 19 '09
Hey Denzil,

Dat is veel wat op je drukt.

Kun je wel jezelf zijn bij Michelle? Natuurlijk wil je graag dat degene waar je van houdt blij en tevreden is maar dat moet niet ten koste gaan van jou en waar jij voor staat. Je houdt dat namelijk geen leven vol. Je moet jezelf kunnen zijn met je leuke maar ook minder leuke kanten net zoals zij die ook heeft. Elkaar accepteren en van elkaar houden ondanks dat je ook wel eens stevig van elkaar baalt; dat is liefde.

Dan over je school; het is heel zwaar om je daar in een vorm te persen en niet jezelf te zijn. Zijn er geen mensen daar die net zoals jij denken? Het paranormale hoef je zoals Angel Of Death zegt inderdaad niet aan de grote klok te hangen maar jouw filosofische- en gevoelskant als je dat met iemand, of met meerdere mensen op school kunt delen geeft dat je wel wat meer rust. Wat je zou kunnen doen om een klankbord te vindenvoor het paranormale stuk is je aansluiten bij een spirituele vereniging. Harmonia is er zo 1 en die heeft verschillende afdelingen in het land.

Is heel normaal dat je vraagtekens hebt over sex en het nog niet allemaal duidelijk is. Dat komt wel. Lees er over in de bibliotheek, praat er over met vrienden die daar ook mee bezig zijn en zoek dingen op op internet. Je vormt op die manier vanzelf de manier waarop jij tegenover onderwepen met betrekking tot sex staat. Geef jezelf de tijd, neem gedoseerd informatie tot je.

Jij bent anders vind je, maar bedenk je eens dat anders zijn niet gelijk negatief is. Anders zijn is uniek. Jij loopt niet met de kudde mee, jij doet wat bij jou past. Er zijn meer mensen die anders zijn en ik ben het met Nims eens dat die vanzelf op je pad komen.Vertrouw erop.

Heel goed dat je op jezelf gesteld bent! Jij bent jij en je bent bijzonder!

Sterkte en we zijn er hier voor je op Merudi!
admin
admin mrt 20 '09
Origineel bericht van: Denzil
Enige suggesties, of zelfs mogelijkheden om uit te vinden waar het allemaal vandaan komt? Ik ben bereid om mijn hele verleden, zo ver ik die nog weet, te delen mocht dit nodig zijn.


Er zijn talloze therapieen hiervoor. Zoals familieopstellingen, regressietherapie, NLP technieken ga je daar eens op orienteren. Kijk eens wat je denkt dat het beste bij je past.

Een warme groet
Richie Richard
Richie Richard mrt 22 '09
bedankt voor al jullie reacties, ik ga kijken wat ik kan doen, wat de bron ervan is. Hoogst waarschijnlijk deel ik wat van mijn verleden zodat jullie mij eventueel kunnen helpen.
Lena
Lena mrt 23 '09
Origineel bericht van: Denzil
bedankt voor al jullie reacties, ik ga kijken wat ik kan doen, wat de bron ervan is. Hoogst waarschijnlijk deel ik wat van mijn verleden zodat jullie mij eventueel kunnen helpen.


de eerste stap zetten is al het halve werk toch? smile
Richie Richard
Richie Richard mrt 24 '09
dat denk ik ook.. Ik heb al 1 ding weg geruimd, ik maakte me constant zorgen over mijn vriendin, ik heb met haar gepraat, alles is weer lekker rustig, simpel en zorgeloos.. zoals het hoort.
koenewoen
koenewoen mrt 24 '09
De problemen één voor één aanpakken, er gewoon rustig over praten tegen iedereen. Dat is het beste wat je kan doen

Jezelf kunnen zijn is heel belangrijk.
Want al je jezelf niet kunt zijn, ga je plots in een grote knoop verstringd geraken.
Emuca
Emuca mrt 24 '09
Richie, ik weet hoe rot zorgen kunnen zijn... Daar hebben we het ook al eerder met elkaar over gehad. Goed dat je met haar gepraat hebt. Soms moet je gewoon iets bij mensen kwijt, hoe rot het soms is om te doen.
Richie Richard
Richie Richard apr 8 '09
Ik heb er vandaag met een leraar over gehad.. Deze leraar is een vertrouwenspersoon op school.. En die vond dat ik naar een psycholoog moet gaan enzo.. Maar dat zie ik echt niet zitten..
Emuca
Emuca apr 9 '09
Maar misschien zal het je wel goed doen. Dat je in ieder geval iemand hebt waar je alles tegen aan kan vertellen.
Richie Richard
Richie Richard apr 9 '09
Nee, ik zie dat echt niet zitten. Ik ben er al eens geweest, van wegen mijn agressie probleem. En toen moest ik dat maar zo ver mogelijk weg stoppen..

Maar volgens mij was het juist een uitlaat klep voor mij, en moest ik een nieuwe zoeken.. Maarja, de geleerden zullen het wel weten.. Dus ik heb het stom weg een jaar gedaan wat ze zei.. Ik werd er totaal niet beter van.
Emuca
Emuca apr 9 '09
Dan is het misschien verstandig een andere te vinden. Misschien weet iemand hier wel een psycholoog die open staat voor de ziel, en die je dus niet gaat dwingen alles weg te proppen. Wegproppen is niet goed. Want daarmee stop je alles wel weg, het blijft er gewoon zitten en krijgt de kans om nog meer te groeien.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 9 '09
Origineel bericht van: Denzil
Nee, ik zie dat echt niet zitten. Ik ben er al eens geweest, van wegen mijn agressie probleem. En toen moest ik dat maar zo ver mogelijk weg stoppen..

Maar volgens mij was het juist een uitlaat klep voor mij, en moest ik een nieuwe zoeken.. Maarja, de geleerden zullen het wel weten.. Dus ik heb het stom weg een jaar gedaan wat ze zei.. Ik werd er totaal niet beter van.

Misschien was het op dat moment wel het beste voor je, want het is ook niet altijd goed om alles er maar uit te gooien.. Misschien wilde ze je eerst leren om geleidelijk de dingen los te laten in plaats van alles in een keer.

Ik weet natuurlijk niet wat het beste voor je is, maar ik denk wel dat het belangrijk is om er over te blijven praten. Je kan inderdaad altijd een andere psycholoog vragen, of aangeven waarom je denkt dat iets niet werkt. Vragen kan altijd en misschien heeft ze er andere bedoelingen bij, dan die jij ziet.
Richie Richard
Richie Richard apr 9 '09
Probleem is, ik wil dat niet.. Totaal niet. Iets zegt me dat ik dat niet moet doen..
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki