Loading...
nl

Al ruim 6 jaar gedeprimeerd en stress.

Emuca
Emuca mrt 18 '09
Kan je dat niet op iets anders richten? Wegdrukken is niet goed.
Richie Richard
Richie Richard mrt 18 '09
waarop dan? Ik zal niet weten waar in..
Natalie1986
Natalie1986 mrt 18 '09
boksen ofzo wink
Richie Richard
Richie Richard mrt 18 '09
liever niet tongue. Dan schiet me pols of schouder of elleboog uit de kom.. Ik heb namelijk slechte gewrichten, omdat ik te weinig vet heb om het te kunnen smeren.
Emuca
Emuca mrt 18 '09
Vechtsport is heel ontspannend tegen stress. smile
Emuca
Emuca mrt 18 '09
Je hoeft niet ergens tegenaan te slaan. Ik heb aan battle gedaan. Vechtsport zonder tegenstander en met muziek. Je sloeg dus eigenlijk je 'eigen' vijand in elkaar. smile
Natalie1986
Natalie1986 mrt 18 '09
Oh nee dan moet je het niet gaan doen natuurlijk wink

Maar kan je niet gaan rennen dan of muziek maken
Richie Richard
Richie Richard mrt 18 '09
Ik maak al heel lang muziek, ik bespeel de keyboard.. ook al kan ik geen noten lezen :-

Het werkt niet bepaald..
Natalie1986
Natalie1986 mrt 18 '09
oh euhh gedichten schrijven dan? anders weet ik het ook niet wink
Helma
Helma mrt 18 '09
Denzil, ben je familiair belast met depressie? Komt het, in welke vorm dan ook, vaker voor in de familie?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 18 '09
Origineel bericht van: Denzil
Ik maak al heel lang muziek, ik bespeel de keyboard.. ook al kan ik geen noten lezen :-

Het werkt niet bepaald..


Grappig...

Ik kan ook geen noten lezen maar goed piano spelen... Ik luister. Ik luister naar het ritme en de noten en herinner. Jij bent creatief en mooi.

Lieve Denzil. Stop met drugs. Ze maken je geest waas.

Stop nu, je bent een slaaf....
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 18 '09
Dit is niet zoals jij bent, en dat weet je!
Richie Richard
Richie Richard mrt 19 '09
wat nou drugs? Ik gebruik geen drugs! totaal niet! Ik heb het ook nog nooit gebruikt!

@Phoenix: niet dat ik weet? Maar ik heb zelf vrij weinig met mijn familie te maken.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 19 '09
Denzil, sorry dan moet ik je mijn excuses aanbieden. Ik moet dan wat door elkaar hebben gehaald. Nogmaals sorry.
Lena
Lena mrt 19 '09
Origineel bericht van: Denzil

En vooral omdat ik gewoon onzeker ben de laatste tijd, dit was ik altijd al, maar nu al helemaal. Ik merk zelf op dit moment dat ik erg gestresst ben en dat ik depressief ben en depressief ben opgesteld. Ik weet 3 tot 4 redenen tot hiertoe, maar dit zou maar een klein aandeel hiervan moeten zijn.

Enige suggesties, of zelfs mogelijkheden om uit te vinden waar het allemaal vandaan komt? Ik ben bereid om mijn hele verleden, zo ver ik die nog weet, te delen mocht dit nodig zijn.


waarom begin je niet bij die 3 tot 4 redenen? en je onzekerheid?
probeer iemand te vinden die je echt kan helpen en niet alleen vertelt wat er allemaal aan schort,daar wordt je alleen maar onzekerder van.
Emuca
Emuca mrt 19 '09
Kleine beetjes helpen al enorm. Laat zien wie je bent, wees trots op wie je bent en wat je doet.
Richie Richard
Richie Richard mrt 19 '09
Als ik laat zien wie ik ben, dan garandeer ik je dat niemand in mijn leef omgeving met mij om zal willen gaan.
Zie je het al voor je?

Hey, klasgenootjes! Ik ben paranormaal begaafd! Ik kan de toekomst zien en communiceren met geesten! Ik voel jullie emoties en ik weet of jullie te vertrouwen zijn!

Dan zal ik dit als reacties krijgen:
- 1 - AAAAAHH *gegil, klas stroomt leeg*
- 2 - Get a life, niemand kan dat, mafkees
- 3 - JIJ BENT VAN DE DUIVEL! SCHEER JE WEG!

Het is een zwaar christelijke school, waar ik mij zowiezo niet thuis voel. Maar dat ter zijde.

Mijn hoofd reden is michelle, mijn vriendin, ik wil haar constant te vreden en blij houden snap je. Ik wil haar niet kwijt, dus ik ben zeeer voorzichtig met wat ik doe. Maar het drukt enorm op mijn borst.

Ik zit in de pubertijd, seks is een groot woord in deze tijd. Zodra iemand daar over begint.. snap ik de helft niet meteen. Komt stom over? Dus houd ik mijn mond. Drukt ook op mijn borst.

Ik moet in de 'buitenwereld' een soort van masker dragen. Ik kan mezelf niet zijn, en dat kon ik ook nooit. Zie hier boven bijvoorbeeld waarom. Paranormaal begaafd zijn is nog voor veel mensen raar en ze willen er bijna niets mee te maken hebben.

Ik weet dat ik anders ben dan de andere, ik ben me hier al te goed van bewust. Maar ik wil niet anders zijn, ik probeer met anderen mee te praten. Met de jongens over voetbal e.d. maar dat interesseert me echt totaal niet. Ik voel me ook beter thuis bij meiden, ik ga ook meer met meiden om dan met jongens.

Ik ben ook jaren gepest, vooral op de basisschool. Toen vertoonde er al paranormale gebeurtenissen, waar ik toen niet van bewust was. Ik merkte dingen op, ik zag dingen wat andere mensen niet zagen. Ik snapte het niet, dus ik vroeg er naar. Kinderen vinden mij raar, je wordt dan al snel een zondebok. Dit heeft er voor gezorgd dat ik erg op mezelf gesteld ben.
Emuca
Emuca mrt 19 '09
Richie... Je hoeft toch niet aan de grote klok te hangen dat je paranomaal begaafd bent om jezelf te zijn?
Lena
Lena mrt 19 '09
denzil,dat is heel wat bij elkaar wat je hier opnoemt,maar goed hoor,om dit van je af te schrijven...

jammer dat je op een school zit waar je je niet thuisvoelt..
want dat geeft juist dat isolement gevoel.
wat belangrijk is dat je zelf gaat accepteren wie je bent,en niet wat de buitenwereld van jou verwacht.
het paranormale is niet makkelijk voor je, en dit valt niet altijd te delen met anderen helaas...
goed dat je hier voorzichtig mee omspringt.
toch is het heel belangrijk dat je gaat zijn wie je bent,en ik denk dat je hier op merudi op de goede plek bent,geef het tijd en pieker niet teveel,richt je op mensen die voor jou belangrijk zijn,maar cijfer je niet weg....
je vriendin mag geen reden zijn om dingen te laten,je kan nou eenmaal niet altijd iemand tevreden houden ik ook niet..
maar je hoeft het niet alleen allemaal te doen,ik hoop oprecht dat je de juist mensen tegenkomt die jou willen helpen hiermee.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 19 '09
Als ik het goed lees heb je moeite om jezelf te kunnen zijn en dat is wat je zoveel moeite komt. Zoek een plekje op waar je wel jezelf kan zijn. Misschien is het wel op dit forum en doe hier je verhaal. Hier begrijpen we je en vinden we je niet gek. We gaan je niet pesten hier.

Het is moeilijk als je omgeving je niet begrijpt, maar geloof me. Er komen vanzelf steeds meer mensen op je pad die je wel zullen begrijpen. Je omgeving veranderd langzaam zelf met je mee.

Je hoeft niet alles aan de grote klok te hangen zoals AOD hierboven zegt. Daar wordt je alleen maar ongelukkig van. Vertrouw op je gevoel wie je kunt vertrouwen en wie niet.

Je hebt de eerste stapjes als gezet door hier je verhaal te doen. Vind ik echt heel sterk en heel goed van je!
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki