Als ik laat zien wie ik ben, dan garandeer ik je dat niemand in mijn leef omgeving met mij om zal willen gaan.
Zie je het al voor je?
Hey, klasgenootjes! Ik ben paranormaal begaafd! Ik kan de toekomst zien en communiceren met geesten! Ik voel jullie emoties en ik weet of jullie te vertrouwen zijn!
Dan zal ik dit als reacties krijgen:
- 1 - AAAAAHH *gegil, klas stroomt leeg*
- 2 - Get a life, niemand kan dat, mafkees
- 3 - JIJ BENT VAN DE DUIVEL! SCHEER JE WEG!
Het is een zwaar christelijke school, waar ik mij zowiezo niet thuis voel. Maar dat ter zijde.
Mijn hoofd reden is michelle, mijn vriendin, ik wil haar constant te vreden en blij houden snap je. Ik wil haar niet kwijt, dus ik ben zeeer voorzichtig met wat ik doe. Maar het drukt enorm op mijn borst.
Ik zit in de pubertijd, seks is een groot woord in deze tijd. Zodra iemand daar over begint.. snap ik de helft niet meteen. Komt stom over? Dus houd ik mijn mond. Drukt ook op mijn borst.
Ik moet in de 'buitenwereld' een soort van masker dragen. Ik kan mezelf niet zijn, en dat kon ik ook nooit. Zie hier boven bijvoorbeeld waarom. Paranormaal begaafd zijn is nog voor veel mensen raar en ze willen er bijna niets mee te maken hebben.
Ik weet dat ik anders ben dan de andere, ik ben me hier al te goed van bewust. Maar ik wil niet anders zijn, ik probeer met anderen mee te praten. Met de jongens over voetbal e.d. maar dat interesseert me echt totaal niet. Ik voel me ook beter thuis bij meiden, ik ga ook meer met meiden om dan met jongens.
Ik ben ook jaren gepest, vooral op de basisschool. Toen vertoonde er al paranormale gebeurtenissen, waar ik toen niet van bewust was. Ik merkte dingen op, ik zag dingen wat andere mensen niet zagen. Ik snapte het niet, dus ik vroeg er naar. Kinderen vinden mij raar, je wordt dan al snel een zondebok. Dit heeft er voor gezorgd dat ik erg op mezelf gesteld ben.