Loading...
nl

De verschillende maya kalenders: Tzolkin

Cialara
Cialara jul 3 '09
Ja, ik had al zo'n vermoeden... goed idee, ik zal dat lekker meenemen! Ben benieuwd waar ik op uitkom met mijn eigen berekeningen grinlekker puzzelen dus. Leuk, heb ik ook nog wat te doen als we even niet door de bergen lopen...
admin
admin jul 3 '09
Origineel bericht van: Hans
Graag gedaan. Over een weekje ga ik de tempels van heel dichtbij bekijken. Kijken of alles klopt.


Wowwwwww waar ga je heen Hans?? Klinkt geweldig!!! Als ik ooit eens geld heb, ga ik eerst naar SMX en daarna ... je weet maar nooit!!!

Liefs,
Marjan
Lena
Lena jul 4 '09
Origineel bericht van: Hans
De koffer is van royaal formaat. Ik zal het je laten weten. smile

Dank je! Een verslag zal tzt wel hier volgen. Beloofd!


ben heel benieuwd, maar ook een goede reis en kom veilig terug smile
Lena
Lena jul 4 '09
Blauwe Adelaar Wavespell
kin 235 t/m 247
27 juni t/m 9 juli

Het hoger bewustzijn
Geheugen, Scheppen, Visie

Zegel Adelaar: Adelaar is de kracht om boven het aardse niveau uit te stijgen, erboven te gaan staan en te handelen naar hoe je wilt dat de wereld er uit zou zien. Deze wereld kun je zelf creëren door te handelen vanuit Visie en een hoger bewustzijn.

Adelaar Wavespell: Tijdens deze Adelaar Wavespell kun je op je verantwoordelijkheden gewezen worden. En hoe meer je probeert er onder uit te komen, hoe harder de Adelaar achter je aan vliegt en je vastgrijpt in zijn sterke klauwen. Zijn actie lijkt wat hardhandig, maar zag je niet hoe je in een web was beland? Het is voor je eigen bestwil. Adelaar vraagt je met hem mee te vliegen en je leven te aanschouwen. Zie waar je bent en bepaal waar je heen wilt. Neem afstand, overzie en pas je richting aan. Je bent er bijna…



Gele Ster Wavespell
kin 248 t/m 260
10 t/m 22 juli

Naar buiten stralen / natuurlijke orde
Schoonheid, Mooier maken, Kunst

Zegel Ster: Ster is een aangeboren gevoel voor harmonie en de wil om alles tot schoonheid te transformeren. Met één vingertip kan Ster net dat ene toevoegen waardoor de meerwaarde ontstaat. Creatie wordt tot kunst en straalt schoonheid te wereld in.

Ster Wavespell: Het is de laatste Wavespell van de Tzolkin en dat is natuurlijk niet voor niets. Met de energie van de Ster kun je de puntjes op de i zetten, de laatste hand leggen aan je schepping, zodat het een kunstwerk wordt. De schaduw van de Ster is tegenstand of verzet. Deze dagen kun je veel weerstand ondervinden of opzoeken. Je zult veel bezig zijn met je omgeving en weinig contact hebben met je binnenwereld. Straal af en toe even naar binnen om het ook daar licht te maken! Wees Kunst!
admin
admin jul 4 '09
Lena, dank je.
Ik ben dus een Blauwe Adelaar. Voel me dus nu aangesproken.
Ook zie js dus dat na 22 juli de cyclus van 260 is afgerond. Dan volgt de dag buiten de tijd. En op 23 juli zit ik in Mexico.
Lena
Lena jul 4 '09
neem je een laptop mee?
admin
admin jul 4 '09
Nee, zeker neem ik geen laptop mee!
gast
gast jul 4 '09
Deze wavespell geldt toch voor iedereen?
gast
gast jul 4 '09
Zonder laptop, maar ook onbevangen wink
Lena
Lena jul 4 '09
Origineel bericht van: gast
Deze wavespell geldt toch voor iedereen?


maar ben jij een blauwe adelaar? wink
Lena
Lena jul 4 '09
Origineel bericht van: Hans
Nee, zeker neem ik geen laptop mee!


echt niet? ook geen kleintje..
gast
gast jul 4 '09
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: gast
Deze wavespell geldt toch voor iedereen?


maar ben jij een blauwe adelaar? wink


Haha, nee ik ben geel zaad.
Cialara
Cialara jul 4 '09
Hé, ik ben gele ster, wat betekend dit dan voor mij?

Gele Ster Wavespell
kin 248 t/m 260
10 t/m 22 juli
Lena
Lena jul 6 '09
misschien dat hans hier antwoord op kan geven...
maar wat ik ervan begrijp dat het voor jou extra benadrukt wordt..?
Cialara
Cialara jul 6 '09
Oh... Ja Hans weet het vast wel, maar die is zich lekker aan het voorbereiden op die geweldige reis. Ik heb zelf nu ook het boek over de Tzolkin... en het is knap ingewikkeld, dus ik zal er nog wel even over doen voordat ik het begrijp. Maar wel errrruuug interessant hoor!
admin
admin jul 6 '09
Ben er nog, hoor! smile

Dat je Gele Ster bent en de kalender tevens de Wavespell aangeeft van gele ster: als ik het goed herinner betekent dit dat jij in de periode extra moet openstaan voor kosmische boodschappen. Zelf zit ik nu in de fase van Blauwe Adelaar, en de boodschappen komen zeer frequent binnen. handig.

Het boek van Visser heb ik doorgespit tot aan het hoofdstuk waarin de uiitwerking van twee partners wordt verteld. Dat hoofdstuk is wel erg complex en niet meer te duiden (voor mij althans). De hoofdstukken eraan vooraf zijn redelijk simpel en had ik in een weekje voor mezelf uitgezocht, incl de jaarkalenders vanaf nu tot en met 2012.
Cialara
Cialara jul 6 '09
Ik heb nu t/m hoofdstuk 3 gelezen, begin nu aan hoofdstuk 4; er zit tot nu toe nog niets "practisch" in, alleen nog maar ervaringsverhalen en al uitgewerkte voorbeelden voor mijn gevoel. Hoop dat het nu een beetje gaat komen...

Ben wel erg benieuwd naar de kosmische boodschappen...
admin
admin feb 3 '11
Wat een leuk topic,

Ik had gisteren iets gepost in een nieuw topic niet wetende dat dit topic er al is.

Maar oke hier gaat hij dan.

Ik ben een kin 80 dit is Ahau = Gele zon.
En behoor tot de familie die de boodschap uitdragen.

als jullie nog meer willen weten dan moet ik het even opzoeken ik hoor het wel.

liefs Ajada
Raida
Raida feb 3 '11
een kin 80??? Wat is dat en hoe weet je dat?? :-D
admin
admin feb 3 '11
lieve Carrie

Er is een programma zal je de link even sturen die dat kan uitrekenen op internet.
Een uitgebreide berekening heb ik geen link van dat bestaat nog niet, maar binnen kort wel op hyves is er iemand die er een site aan wijd zodat alle info voor iedereen beschikbaar komt.
Het woord Kin komt af van de t,zolkin en dat is de oude wijsheid en astrologie van de Maya,s van vroeger het heeft te maken met de tellingen van de tijd.

ga nu even de linken zoeken
Dit is de site van iemand op hyves waar heel veel info te vinden is van deze materie

merudi

en anders even googlen op Kees Visser en Barbera Roth
Het boek heet:De t,zolkin openbaart je potentieel
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki