Loading...
nl

Help!! Ik zie doorzichtige sliertjes en bolletjes

Emuca
Emuca jul 20 '11
Dat is normaal. Iedereen heeft denk ik het vermogen zijn licht en energie uit te stralen.. de ene merkt het alleen ietsje meer op dan de ander.
Serenity
Serenity jul 20 '11
ja oke, maar ik doelden erop dat ik wellicht meer energie had dan een gemiddeld persoon, kan dat?
Emuca
Emuca jul 20 '11
Dat denk ik niet.. ik denk dat iedereen dezelfde energie heeft... maar de een gebruikt het misschien efficiënter dan de ander.
Serenity
Serenity jul 20 '11
en die vleugel chakra dan, maakt die niet meer en/of krachtiger energie aan?
Emuca
Emuca jul 20 '11
Die kan toch contact maken met energie van boven? Dat is geen energie uit jezelf smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 20 '11
het ligt aan: hoe ga je om met de energie?
persoonlijk vind ik dat je heel veel positieve energie uitstraalt!
dat zie ik hier op merudi wel...
je bent echt een fanatiek persoon, Miri
iemand die zijn energie goed benut wink
groetjes moonflowertje
ps. ik weet niet zo veel over vleugelchakra??
dus daarover kan ikniet oordelen laugh
Serenity
Serenity jul 20 '11
Tanks, erg sweet van je, dankje. wink

Emuca, boven en onder is één met iedereen toch en niet alleen voor diegenen die een vleugel chakra heeft?!
We halen energie uit alles en we maken het ook nog eens aan toch?
En die zelf aangemaakte energie kan die dus niet van niveau verschillen behalve waneer we extra energie toegezonden krijgen?!

- www.merudi.net-> engelmens-> 5_1_grote hoeveelheid energie tot hun beschikking.
- www.merudi.net-> engelmens-> 5_7_hebben een krachtig en ontwikkelde vleugelchakra.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
oke... ik sla mijn boek open, en tadaa laugh
precies op de goede bladzijde!
het gaat dus om de kroonchakra en de pijnappelklier...
die zich boven in het hoofd bevinden...
hij lijkt op een staafje en kegeltje in het netvlies van het oog... bij mij zit er een sliertje aan vast...
hij is lichtgevoelig en controleert slaappatronen, menstruatiecycli en sterk ritmische cycli van het lichaam.
hij wordt geassocieerd met het hogere bewustzijn en is het domein van het "al" ( in mijn boek staat Goddelijke)
we activeren deze klier door meditatie, yoga, en bewustwordingsonderzoek...
hij wordt gezien als onze verbinding met de kosmische energie, die het lichaam via dit chakra binnenkomt en deze klier stimuleert...
het staat bekent dat doormiddel van concentratie op de pijnappelklier, de hogere geest openstelt voor verlichting, en een gevoel van eenheid met alles om ons heen...

groetjes

Thanks voor de info! Er interessant laugh.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '11
Origineel bericht van: ~ Miri ~
Wauw!!
Dus het was zeker geen onzin waneer ik zei: bij positieve dingen zie ik de glitters glinsteren....
Dat komt en gaat met tijden, wellicht zie ik ze meer waneer ik juist mindfullnes bezig ben, humzzz dan kan ik wellicht ook beter controleren of er een positief iets op mijn pad komt.... niet dat ik nu de gehele dag op die glitters ga focussen.... alhoewel het zal geen slecht plan zijn misschien...

@ Nims, weet jij nog leuke oefeningetjes?
Ik zou graag beter willen communiceren met de glitters, als er een communicatie bestaat tussen de glitters en mens... of het überhaupt wel mogelijk is.

Wat voor oefeningtjes doel je op? Misschien dat ik even voor je kan kijken als ik begrijp wat je zoekt?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '11
Origineel bericht van: Emuca
Dat denk ik niet.. ik denk dat iedereen dezelfde energie heeft... maar de een gebruikt het misschien efficiënter dan de ander.

Niet helemaal, want je kan namelijk ook universele energie opnemen, kanaliseren en dan gericht gaan uitzenden.

Ik doe dit meestal als ik een energieboost nodig heb om uit te zenden. Ik stem af op het collectieve veld, en stuur deze dan door.
Emuca
Emuca jul 21 '11
Origineel bericht van: ~ Miri ~
Tanks, erg sweet van je, dankje. wink

Emuca, boven en onder is één met iedereen toch en niet alleen voor diegenen die een vleugel chakra heeft?!
We halen energie uit alles en we maken het ook nog eens aan toch?
En die zelf aangemaakte energie kan die dus niet van niveau verschillen behalve waneer we extra energie toegezonden krijgen?!

- www.merudi.net-> engelmens-> 5_1_grote hoeveelheid energie tot hun beschikking.
- www.merudi.net-> engelmens-> 5_7_hebben een krachtig en ontwikkelde vleugelchakra.


We maken energie aan ja.. nou ja.. aanmaken. Het zit in ons. Energie die we binnenkrijgen, slaan we natuurlijk niet op, maar sturen we meteen door.. Daarom lijkt het misschien alsof je meer energie tot je beschikking hebt.. Het is echter gewoon dat je gemakkelijker door kan geven. Denk ik.
En iedereen kan dat ja, hoef je geen vleugelchakra voor te hebben. Of heeft iedereen die? (maar de een meer ontwikkeld dan de ander?)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '11
Origineel bericht van: ~ Miri ~
Tanks, erg sweet van je, dankje. wink

Emuca, boven en onder is één met iedereen toch en niet alleen voor diegenen die een vleugel chakra heeft?!
We halen energie uit alles en we maken het ook nog eens aan toch?
En die zelf aangemaakte energie kan die dus niet van niveau verschillen behalve waneer we extra energie toegezonden krijgen?!

- www.merudi.net-> engelmens-> 5_1_grote hoeveelheid energie tot hun beschikking.
- www.merudi.net-> engelmens-> 5_7_hebben een krachtig en ontwikkelde vleugelchakra.


Precies: " De Engelmens staat in direct contact met de bron. Vanuit deze bron is er direct energie beschikbaar die de Engelmens vrij makkelijk kan raadplegen. Zij kunnen die energie naar eigen inzicht gebruiken en bijvoorbeeld via een zielenkoppeling aan iemand anders doorgeven. Het "kost" haar geen eigen energie aangezien ze enkel als doorgeefluik fungeert."

Het contact met de bron = universele energie.
Emuca
Emuca jul 21 '11
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Emuca
Dat denk ik niet.. ik denk dat iedereen dezelfde energie heeft... maar de een gebruikt het misschien efficiënter dan de ander.

Niet helemaal, want je kan namelijk ook universele energie opnemen, kanaliseren en dan gericht gaan uitzenden.

Ik doe dit meestal als ik een energieboost nodig heb om uit te zenden. Ik stem af op het collectieve veld, en stuur deze dan door.


Ja, okee, maar dat is voor uitzenden, niet energie voor jezelf, van jezelf. Ik zei hier ook niks over opnemen van universele energie.. enkel de energie die elk mens van binnen sowieso al heeft.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '11
Je kan het ook voor jezelf doen. Dus opnemen en vasthouden en steeds meer opgeladen worden. Pas wel op dat je niet zoveel gaat vasthouden dat de bewuste "klopgeesten/poltergeisten" ontstaan. Want dat is eigenlijk een ontlading van teveel aan opgenomen energie.
Emuca
Emuca jul 21 '11
Ik heb zelf het gevoel, dat als ik veel energie van buitenaf opsla, dat ik een beetje ga zweven of me niet in mijn eigen energie voel hangen.. Daarom geef ik het liever meteen door, daar waar nodig is. smile
Groene_heks
Groene_heks jul 21 '11
Nims, dan zul je ook ervaren dat als je een kundalini uitbarsting hebt, het lijkt of je energiepotje overloopt, je stuitert dan, misschien bedoelt Miri dat wel smile

Buiten wandelen en flink stampen helpt mij wel.
Serenity
Serenity jul 21 '11
Die onrust in mij Karin of het zien van de glitters of juist waneer ik een overvloed aan positieve energie heb gekregen van buiten af en dat mijn glitters gaan schitteren....
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki