Loading...
nl

Overactieve hartchakra

Lena
Lena jun 3 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Hai Allemaal.

Ik wil dit topic even nieuw leven inblazen. Ik voel me deze dag onrustig. Startte gisteren al.

Ik ben benieuwd of meerderen iets ervaren.


ja ik ook..maandag en dinsdag ...vandaag weer wat rustiger...
Cialara
Cialara jun 3 '09
Ben wel een paar keer "opeens" wakker geworden rond 3 uur 's nachts, wat ik eigenlijk nooit heb...
Natalie1986
Natalie1986 jun 6 '09
wat grappig ik kan pas slapen rond 3 uur in de nacht! zo vervelend! meestal slaap ik al rond 23:00 uur en nu pas 4 uur later confused
admin
admin jun 6 '09
7 juni is een speciale poort,
Je gaat energetisch door poorten, en dan laat je weer iets van het oude achter, en kom je in een nieuwe faze terecht waar ht weer vele lichter en liefdevoller is.
Het kan zijn dat je enkele dagen opvoorhand wordt voorbereidt om door de Poort te gaan.
Islandlady
Islandlady jun 7 '09
5 juni was ook al een poort of hebben we het hier over andere poorten? 5 juni vond de 8e poortactivering "true love to the core" plaats in Peru- Bolivia.

Dit komt van Solara zie www.nvisible.com
Sinds 1992 heeft de 1e poort naar een hoger bewustzijn zich geopend. In totaal zullen 11 poorten gaan openen tot 2012.
Gisteren vond tijdens een ritueel het 2e gedeelte van de 8e poort plaats. (gister 5-6-2009 = anders vertaaltd 11-11)
11-11 Hier draait alles om.
We bevinden ons in een tijd waarin alles draait om one-being om zo onze Aarde naar een hogere frequentie te kunnen tillen.

Niets is toeval zou ik zo zeggen smile
admin
admin jun 7 '09
ja dat is dezelfde,
het gaat niet om de datum, want een tijdsaanduiding bestaat er eigenlijk niet vanuit zulke energieen bekeken.
ze heeft dikwijls een periode...En hier, in mijn omgeving werd gekozen voor 7 juni.
Maar ik voelde ze zaterdagmorgend al, dus ben ik er samen met m'n vriendin toen doorgegaan via een mediterend gesprek,
Het was heel erg mooi, heel intens.
Ik vermoed dat er dit jaar een aantal na elkaar komen..want in mei is er onlangs ook al een geweest.
Ik vertel het hier alsnog, 7 juni omdat ik graag wil dat iedereen daar doorgaat.
Het is ook dat je je innerlijk daarin kan verzetten, doordat je bij het oude wil blijven, en ook dat kan uiteraard. Alles mag en kan.
Islandlady
Islandlady jun 7 '09
Hoi lieve Bellefleur,

In mei heb ik dat inderdaad gemerkt. Niet zozeer qua energieen alswel in de beslissing die ik heb genomen. Pas later kwam ik erachter dat het er wel degelijk mee te maken heeft. Apart is dat alles samen kwam bij mij op 5 juni... en inderdaad tijdsaanduiding is er niet echt nee maar om en nabij klopt het ongeveer wel. Vind het heel bijzonder. Ondanks dat mediteren nog niet echt lukt voel ik het wel.

Liefs (en nee ik slaap dus nog niet blush)
admin
admin jun 7 '09
niet kunnen slapen?
Nou zullen we even een kletstopic openen dan?
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki