Loading...
nl

Overactieve hartchakra

JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 11 '09
laugh, dat maakt toch ook niet uit. Ik weet het zelf ook niet wink.
Muin
Muin feb 11 '09
Hoe is het mogelijk dat de hartchakra overactief is?
Puc
Puc feb 11 '09
Origineel bericht van: Phoenix
Wel is het, denk ik, goed om ons te beseffen dat ook de griep rondwaart, en niet zo'n klein beetje ook.

Het is mij eigen, om naast de spirituele veranderingen die er eventueel zijn, ook het 'gewone aardse' niet uit het oog te verliezen.


Wie zegt dat het gewone aardse geen spirituele functie kan hebben? Denk je dat het lichaam van de mens al die energetische veranderingen kan verdragen zonder dat het een en ander muteren moet? Het is echt geen toeval dat we net een griepepidemie hebben gehad.
Helma
Helma feb 11 '09
Wie zegt dat het gewone aardse geen spirituele functie kan hebben? Denk je dat het lichaam van de mens al die energetische veranderingen kan verdragen zonder dat het een en ander muteren moet? Het is echt geen toeval dat we net een griepepidemie hebben gehad.

Ik heb niet gezegd dat het gewone aardse geen sprituele functie kan hebben.

En we hebben elk jaar in januari/februari een griepepidemie.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 11 '09
Is de griep in staat om ons DNA, te wijzigen? Ik heb ooit wel eens gehoord dat griep bij infectie steeds de dna van de gastheer meeneemt, en dat er geen verklaring is, waarom het griepvirus dat doet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 11 '09
Hmm best een eng virus eigenlijk:

http://www.scholieren.com/werkstukken/10783

Griep wordt veroorzaakt door het influenza virus. Kenmerkend van een virus is dat het je lichaam binnensluipt en zich in een cel nestelt. Het virus geeft zijn DNA af aan de cel en neemt de cel als het ware in. Het virus zorgt ervoor dat de cel zijn oorspronkelijke werk niet meer doet, maar bezig gaat met het maken van meerdere viruscellen. Een virus kan zichzelf alleen maar vermenigvuldigen met behulp van gastcellen.

Kortom, het muteert dus de cellen in je lichaam.
gast
gast feb 11 '09
Zoals alle virussen, Nims.
Maar ja, iedereen wil toch zo graag een veranderd DNA wink
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 12 '09
Origineel bericht van: gast

Maar ja, iedereen wil toch zo graag een veranderd DNA wink


Ben ik even blij dat ik nagenoeg nooit de griep of andere virus infecties heb.

Blijf ik tenminste lekker mezelf!
gast
gast feb 12 '09
Maar ja, als je dit nu wel nodig hebt om te kunnen transformeren? Want trans-formeren betekend letterlijk opnieuw rangschikken, en dat slaat ws op het opnieuw rangschikken van ons DNA.
linkie
linkie feb 12 '09
Ik heb de zelfde klachten gehad startend op zondag met mijn darmen en maag in de knoop en lusteloos en keelpijn. Vanaf dinsdagavond was dit eigenlijk voorbij.
Op zondag of maandag ook weer blauwe flitsen gezien.
Helma
Helma feb 12 '09
Eigenlijk ben ik heel benieuwd hoe het nu met jullie aller hartchakra dan wel hart is.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 12 '09
Op dit moment sluimerend. Niet weg, maar ook niet overheersend.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 13 '09
Alles waar ik last van had is nog een beetje op de achtergrond aanwezig. Ik heb er nagenoeg geen erg meer in.

Voel me wel ok eigenlijk.
Puc
Puc feb 13 '09
Als we elk jaar een mutatie ondergaan, evolueren we elk jaar een stukje verder en dichter naar een lichaam dat geschikt is voor allerlei additionele 'spirituele' functionaliteit. Goed geregeld toch?

Als je niet ziek wordt, wil dat niet zeggen dat je geen drager bent van het virus.

Als DNA van iedereen verspreid wordt over iedereen (en daar zijn wel een aantal epidemieën voor nodig), zou dat op een bepaalde manier eenwording kunnen opleveren.

Dit heeft dus vast een of andere functie... We kunnen er alleen maar naar speculeren.
witte tovenaar7
witte tovenaar7 mrt 19 '09
We bevinden ons in de intense middencolom van de Tzolkin, een intense periode waarin je hart sneller gaat kloppen. Kijk eens op
www.mayatzolkin.com Wave mail 26

Mijn hart laat angs, woede en verdriet los. Hartkloppingen, pijn tussen de schouderbladen, intens koud van binnen. En toch voel ik ook liefde door mijn hart stromen.

Geen makkelijke periode, maar het ruimt wel lekker op.
Heidelroos
Heidelroos apr 19 '09
Ha, dat heb ik ook..
Extrasytolen, heb er zelfs een halve dag voor in het ziekenhuis gelegen en een hele dag een Holtertest op gehad..
Uitslag was een gezond hart, maar euhm, stress, hormonen, histamine (in lente is het erger) en een overvolle maag kan allemaal aanleiding zijn..

Misschien herken je het..
Als je tijdens die 'knijp' je pols voelt, voel je dat je hartslag wegvalt..

Dus misschien heb je hier (n) niets aan wink
Ik hoor het wel weer..

Groetjes Heild..
Lena
Lena apr 19 '09
smilewel herkenbaar wat je schrijft
admin
admin mei 13 '09
Heb deze topic gelezen, en ook ik heb 'verandering ' gevoeld in mijn hart, ongeveer rond dezelfde periode als deze topic evolueerde.
Het ritme van het hart sloeg over, het bromde, het trilde, het krampte af en toe.
Ik draaide ook, werd misselijk, soms leed ik aan lichte korte-termijn-geheugen.
Mijn schedel leek steeds rond te draaien. Ik was futloos en licht irriteerbaar. Mijn schouders en schouderbladen deden pijn.
Op een bepaald nachten zat het lichaam innerlijk te trillen en te beven alsof het de wereld zelf was met zijn uitbarstingen en bevingen.
Mijn hoog-Heldervoelendheid ging te keer vanuit wereldschokkende emotionele gebeurtenissen, en collectieve emotie's als angst en woede.

Ik ging me beter afschermen, en nam afstand van de wereldse toestanden.
ik nam meer rust, en vertrouwde op het Goddelijke en mijn Gids.
Ik liet het toe, en zag dat het aanpassing is van het lichaam,
op de transformatie's die ondertussen werden gemaakt.
Ik stelde de Heldervoelendheid beter af, richtte m'n antenne steviger naar het Licht.
En liet oude 'zandzakken' los, uit mijn figuurlijke luchtballon.
grin
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 2 '09
Hai Allemaal.

Ik wil dit topic even nieuw leven inblazen. Ik voel me deze dag onrustig. Startte gisteren al.

Ik ben benieuwd of meerderen iets ervaren.
Richie Richard
Richie Richard jun 2 '09
ik weet niet of het valt onder onrustig zijn.. Maar toch..

Vannacht, 1 uur, staarde ik op een stoel door de raam naar buiten. (We hebben een prachtig uitzicht over een weiland en een bos) Het was een heldere nacht, en 1 ster viel me op. Gefascineerd door die ster, ging ik mediteren.
Nu heb ik mijn eigen meditatie houding, dit doe ik al een lange tijd, dus dat zal het niet zijn.

Tijdens de meditatie, kreeg ik het ongelovelijk warm en sloeg me hart zowat op tilt. Mijn handen begonnen echt gloeiend heet te worden. Ik deed me ogen open, en nu kan het zijn dat het een hallucinatie van me was. Maar ik meende dat er een witte gloed van me handen af kwamen..

Waar dit vandaan kwam..
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki