Er is al veelvuldig gesproken over de zielenkoppeling, maar nog nergens staat echt uitgelegd hoe je dit maakt. Voor de duidelijkheid, een zielenkoppeling wordt altijd tussen 2 entiteiten gemaakt (en misschien zelf wel tussen meerdere mensen dan 2, heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd) die er ook open voor staan. Je kan dus geen zielenkoppeling maken met iets dat er niet voor open staat.
Een zielenkoppeling kan gevormd worden tussen 2 mensen, maar ook tussen bijvoorbeeld een mens en een geest, of een mens en een dier.
Hoe maak je een zielenkoppeling?
1.) Zorg ervoor dat de beide partijen weten dat er een koppeling gemaakt wordt. Het is dan veel makkelijker om contact te krijgen als beide kanten ervoor open staan.
2.) Bepaal wie er initiatief neemt. Je kan niet tegelijkertijd een verbinding naar elkaar maken. Dan is het alsof je allebei elkaar tegelijkertijd opbelt.
3.) Probeer iets te hebben waarmee je de ander goed voor je kan zien. Het meest makkelijke is om bij elkaar in de buurt te zitten en elkaar te kunnen aankijken. Toch is dit niet direct noodzakelijk. Via een webcam of een foto is het ook mogelijk. In het moeilijkste geval, is het in gedachten nemen van iemand ook voldoende. Het gaat erom dat je een richtingspunt voor je koppeling hebt.
4.) De ontvanger moet zich ook op de zender richten, en zich voorstellen dat die iets wil ontvangen van de zender.
5.) Als iedereen er klaar voor is, begint het echte koppelen. De zender concentreert zich op zijn vleugelchakra, (tussen de schouders op de rug).
6.) De ontvanger concentreert zich ook op de vleugelchakra.
7.) Als er een druk begint te ontstaan tussen de schouderbladen bij de zender, dan concentreer je je op de ontvanger en probeert de vleugelenergie echt naar de ontvanger te sturen. Probeer soms echt te duwen in gedachten om bij de ontanger aan te komen.
8.) De ontvanger kan nu een tinteling tussen de schouders voelen en is de basis voor de koppeling gelegd.
9.) Nu kan er allerlei informatie worden doorgestuurd, of helende energie worden getransporteerd. Soms komen er beelden door, of worden er pijntjes overgenomen. Het is een kwestie van er mee spelen en te ervaren wat je ermee kunt.
Ik hoop dat de uitleg een beetje duidelijk is, en ik lees graag jullie ervaringen .