Loading...
nl

Hoe maak je een zielenkoppeling?

JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 5 '09
Er is al veelvuldig gesproken over de zielenkoppeling, maar nog nergens staat echt uitgelegd hoe je dit maakt. Voor de duidelijkheid, een zielenkoppeling wordt altijd tussen 2 entiteiten gemaakt (en misschien zelf wel tussen meerdere mensen dan 2, heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd) die er ook open voor staan. Je kan dus geen zielenkoppeling maken met iets dat er niet voor open staat.

Een zielenkoppeling kan gevormd worden tussen 2 mensen, maar ook tussen bijvoorbeeld een mens en een geest, of een mens en een dier.

Hoe maak je een zielenkoppeling?
1.) Zorg ervoor dat de beide partijen weten dat er een koppeling gemaakt wordt. Het is dan veel makkelijker om contact te krijgen als beide kanten ervoor open staan.
2.) Bepaal wie er initiatief neemt. Je kan niet tegelijkertijd een verbinding naar elkaar maken. Dan is het alsof je allebei elkaar tegelijkertijd opbelt.
3.) Probeer iets te hebben waarmee je de ander goed voor je kan zien. Het meest makkelijke is om bij elkaar in de buurt te zitten en elkaar te kunnen aankijken. Toch is dit niet direct noodzakelijk. Via een webcam of een foto is het ook mogelijk. In het moeilijkste geval, is het in gedachten nemen van iemand ook voldoende. Het gaat erom dat je een richtingspunt voor je koppeling hebt.
4.) De ontvanger moet zich ook op de zender richten, en zich voorstellen dat die iets wil ontvangen van de zender.
5.) Als iedereen er klaar voor is, begint het echte koppelen. De zender concentreert zich op zijn vleugelchakra, (tussen de schouders op de rug).
6.) De ontvanger concentreert zich ook op de vleugelchakra.
7.) Als er een druk begint te ontstaan tussen de schouderbladen bij de zender, dan concentreer je je op de ontvanger en probeert de vleugelenergie echt naar de ontvanger te sturen. Probeer soms echt te duwen in gedachten om bij de ontanger aan te komen.
8.) De ontvanger kan nu een tinteling tussen de schouders voelen en is de basis voor de koppeling gelegd.
9.) Nu kan er allerlei informatie worden doorgestuurd, of helende energie worden getransporteerd. Soms komen er beelden door, of worden er pijntjes overgenomen. Het is een kwestie van er mee spelen en te ervaren wat je ermee kunt.

Ik hoop dat de uitleg een beetje duidelijk is, en ik lees graag jullie ervaringen smile.
Delen:
Muin
Muin feb 7 '09
Een zielenkoppeling kan gevormd worden tussen 2 mensen dat begrijp ik.
Maar tussen een mens en een geest of tussen een mens en een dier, dat begrijp ik niet.
Hoe doe je dat dan? Hoe kan je weten of de geest of het dier weet wanneer je een koppeling wil maken? blush
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '09
Eigenlijk is het heel makkelijk, omdat het dan lukt smile. Klinkt misschien stom, maar je moet het zeker proberen. Er gaat namelijk veel energie vanuit een zielenkoppeling, en de geest / dier zal het zeker opmerken.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 25 '09
Ik dacht altijd dat er met zielenkoppeling werd bedoelt dat je 2 zielen koppelt voor een relatie blush
Emuca
Emuca mrt 25 '09
Ah.. Dus dit is precies een zielkoppeling. Ik heb wel eens zoiets gedaan, maar dan via een andere manier. smileMaar deze lijkt me ook heel bijzonder om te ervaren.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 25 '09
Het is inderdaad geen relatie smile. Het is meer een manier van energie overdracht.

Op welke manier heb jij dit dan gedaan, emmy?
Emuca
Emuca mrt 25 '09
Met handen, gedachten en daarmee energie overbrengen. Ik kan met mijn handen beelden doorgeven en energie, en op afstand energie en gedachten, beelden heb ik nog nooit geprobeerd op afstand. smileIk hoef me in ieder geval niet te concentreren op de vleugelchakra.
Emuca
Emuca apr 3 '09
Is het raar als je na een zielenkoppeling je enorm treurig voelt? Dat heb ik tenminste heel erg.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 3 '09
Het is niet raar als je dit leest:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/engelmens/7_10_voelen%20zich%20alleen.htm

"Een Engelmens heeft geen identiteit. Het voelt zich vaak onbegrepen en alleen. Wanneer de Engelmens een andere ziel verder helpt, wordt deze zich ook bewust van deze andere ziel. Bij het insluiten van deze ziel kan er ook een gevoel van diepe binding ontstaan. De Engelmens wordt weer herinnerd aan de individualiteit die het ooit had. Daarmee komen ook de beperkingen van de ziel weer boven en kan de Engelmens zich weer even gewoon mens voelen. Dit heeft meteen tot gevolg dat de Engelmens zich in dit gevoel kan verliezen vanwege de kracht die het heeft.

Bij het loslaten van de "geholpen" ziel, treedt er direct een gevoel van eenzaamheid op, omdat het vertrouwde gevoel van de ziel is verdwenen. Ineens draait alles weer om het grotere doel en is er geen excuus meer om je van je taak af te houden. Op die momenten beseft de engel zich, dat zij niet uniek is en er alleen maar is om te geven. Het gemis van een ziel is op die momenten duidelijk voelbaar.

Dit gemis heeft wel degelijk een functie en is een oerinstinct van de Engelmens. Het is altijd op zoek naar een nieuwe "prooi" om verder te helpen. Het is een drift die gestuurd wordt door het goddelijke plan: een gekoppeld netwerk van nieuwe zielen in een universeel netwerk. De komst van God op aarde."
Natalie1986
Natalie1986 apr 3 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Is het raar als je na een zielenkoppeling je enorm treurig voelt? Dat heb ik tenminste heel erg.


Zo dit herken ik echt heel erg. Hebben mensen een relatie en dan zit het erweer op voor jou als helper zeg maar.
Als ik terug kijk gebeurd het zovaak dan heb je elkaar op 1 of andere manier niet meer nodig ofzo.

Dan hebben ze elkaar gevonden en gaan ze verder.

Vroeger dacht ik altijd dat ik verkeerde dingen deed confused
Emuca
Emuca apr 3 '09
Nou, ik heb vooral dat, als ik contact met iemand heb gemaakt, ook al is het maar 2 tellen, dat ik, zodra ik weer afkoppel, echt een huilerig gevoel krijg.
Natalie1986
Natalie1986 apr 3 '09
Volgens mij is dat heel normaal hoor. Je hoort het wel vaker tenminste van mensen die er mee bezig zijn.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 3 '09
Ja er zijn wel vaak na-effecten. Ik verbreek meestal de verbinding ook niet zo rigoreus, maar laat hem gewoon uitvloeien. Soms blijf ik nog dagen of soms zelfs weken verbonden en wordt het langzaam vanzelf minder. Zo is het veel minder confronterend voor mij.
Emuca
Emuca apr 4 '09
Ik hou ook wel een soort van contact, maar als ik 'kijk'hoe het met iemand gaat, is het contact veel dichterbij. Snapje?
Natalie1986
Natalie1986 apr 13 '09
Doe je de zielenkoppeling trouwens niet automatisch? als ik echt aan iemand denkt voelt diegene dat!
Emuca
Emuca apr 13 '09
Ik denk dat sommige mensen makkelijker dingen kunnen zenden en ontvangen dan de ander. En dat de ander echt niet hoeft te weten of je contact maakt.

Als de nood heel hoog is, hoor ik het geroep zelfs.
Natalie1986
Natalie1986 apr 13 '09
ja dat heb ik ook dwars door de muziek heen confused
Emuca
Emuca apr 13 '09
Ik heb het vannacht gehad. En dan echt een roep om hulp. Geen idee meer wat het was en wat ik geantwoord heb.
Natalie1986
Natalie1986 apr 13 '09
Ja sommige roepen je gewoon wakker!! vooral geesten.
Emuca
Emuca apr 13 '09
Ik ben vannacht wakker geroepen door een levend mens. Het was zo duidelijk.


Als iets echt op jou gericht is, merk je het veel beter dan dat het een algemene roep om hulp is.
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki