Ik weet niet precies hoe je dat eruit gelezen hebt, want ik lees toch echt iets anders op die website. De volgende stukjes heb ik letterlijk overgenomen.
Van de website:
Voor die zielen is er een nieuwe aarde gecreeerd, een spiegelplaneet van de aarde maar dan in de 4e/5e dimensie. Deze planeet is bijna klaar voor gebruik, en binnenkort kunnen de eerste zielen ernaar toe.
en
2012 de overgang naar de 5e dimensie. het is iets waar vele nu eindelijk over spreken terwijl vele het al jaren weten en zelfs al eeuwen is door gegeven. In de bijbel staat het bekend als de dag des oordeels.
Het is niet zo dat iedereen dan sterft alleen. Het is een einde voor een nieuw begin. Maar voordat we over 6 jaar deze evolutie gaan mee maken moet er nog een hoop gebeuren wat vele weten. ten eerste zal nederland de belangrijkste land zijn. zeg maar een soort basis voor de spirituele wereld.
Dit komt enigzins in de buurt, alleen ik vind opruiming nog niet helemaal hetzelfde als overlijden:
Er word een opruiming geplaatst die al een tijdje bezig is. Zielen die het niet aan kunnen, zullen het dus ook niet mee maken. Terwijl er zielen in de rij staan om geboren te worden.
Er word wel iets meer verteld over dat proces:
Niemand is zeker wat er precies gaat gebeuren. de ene spreekt over een donkere periode en vervolgens licht, terwijl andere het zien als gelijdelijk op gaan.
Dit is het enige concrete dat ik gevonden heb, maar stamt uit november 2005 en is daarmee volgens mij al enigzins achterhaald: Maar hoe zit het dan met de andere zielen buiten oudere zielen en rijperen zielen die al geboren waren? Ja dat is erg moeilijk, maar het is gewoon een feit dat zij niet lang onder ons zullen blijven. Deze zielen zijn niet gereed voor de overgang en zullen in lagere dimensies eerst nog het een en andere moeten leren. Maar sommige zielen kiezen er ook voor om weg te gaan, omdat ze al weten dat ze dit niet aan zouden kunnen.
De opruiming als al enige tijd bezig. Al een paar jaartjes en hoe meer je naar het nieuws kijkt hoe meer je het ziet. Gezinnen die worden vermoord door eigen familie, aardbevingen, orkanen, vloedgolven, massa moorden, zelf moorden. Het is all over the news. Duizenden zielen tegelijk verlaten deze aarde. En oudere en rijpere zielen worden er geboren. Jonge ziel? ja die gaan dus.
Ik krijg eerder het gevoel dat zij de ellende van de wereld heeft gebruikt om er deze verklaring bij te vinden.
Ikzelf heb ook wel eens gedacht over die natuurrampen alleen is daarvoor het aantal mensen dat er is overleden voor mijn gevoel in teveel grote groepen. Als het echt op nivo van "hoever" iemand is, dan zou er een enorme willekeur aan overleidens plaatsvinden van mensen in mijn omgeving waarvan ik al van te voren weet dat ze zouden moeten gaan.
Het enige dat ik zou kunnen verzinnen dat zoiets teweeg zou kunnen brengen is een dodelijk virus, dat zeer willekeurig mensen doodt. Of een virus dat alle mensen dood, maar waartegen verlichte mensen imuum zouden zijn. Een tsunami, aardbeving etc is in mijn ogen niet effectief genoeg om het hierboven beschreven verlichtingsproces te kunnen laten voltooien.