Loading...
nl

voorspelling 2012???

Precious1
Precious1 feb 13 '09
Nog even terugkomend op mensen die niet mee gaan naar de 5e dimensie, dit is op zielsniveau al bepaald en zij gaan naar huis. Dus gaan weg van de aarde.
In aardse termen: zij overlijden dus.

Er zijn veel mensen die overlijden de laatste tijd.
Ik werk op een school en er zijn het afgelopen jaar al 3 studenten overleden.
Ook familie van collega's zijn er geloof ik al 5.

Faith, je klinkt nogal angstig.
Waar ben je bang voor?
Maris1976
Maris1976 feb 13 '09
Nou lekker dan, dus in 2012 of in ieder geval voor die tijd al zullen mensen overlijden, fijne theorie.

Hoe weet je of je meegaat naar de 5e dimensie? MIjn enige zorg is mijn gezin en dat heb ik al vaker op dit forum gezegt in een soortgelijk onderwerp, ik wil wat er ook gebeurd bij mijn gezin zijn en blijven.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 13 '09
Ik geloof ook eigenlijk niet dat iedereen die niet meegaat komt te overlijden.
gast
gast feb 13 '09
Dat mensen overlijden is toch ook niet alleen omdat 2012 voor de deur staat! Dat is van alle tijden en heeft niets met overgang naar 5de dimensie te maken.
Precious; denk jij dat iedereen die nu overlijd naar die 5de dimensie gaat? Gevaarlijke gedachte m.i.
Precious1
Precious1 feb 13 '09
Quote:
Precious; denk jij dat iedereen die nu overlijd naar die 5de dimensie gaat? Gevaarlijke gedachte m.i.


Nee juist niet, die maken dat hier op aarde niet mee. Dat is op zielsniveau besloten. Op zielsniveau hebben zielen ooit gekozen om dit niet mee te maken op de aarde. Dus die vertrekken. Gaan over.

Snap jullie verontwaardigde reacties, het klinkt ook niet erg leuk/vriendelijk. Maar lees alle boeken over 2012 er maar op na. Daarin wordt o.a. ook verteld dat de Tsunami daarmee te maken had. Opschonen van het negatieve. De aarde reageert.
En wat te denken over wat er allemaal in het midden oosten gebeurd? Zwaar karma wat daar opgeschoont/ingelost wordt.

Heb het destijds ook aan een medium gevraagd die nogal sterk bezig was met 2012. Die vertelde me dat o.a.
En de boeken hebben dat bevestigd.

Kan het ook niet helpen. Het is wat het is.
Precious1
Precious1 feb 13 '09
Lees het stuk hier maar, hierin wordt het ook verteld en ook uitgelegd wat er gebeurd en waarom.

http://naihla.web-log.nl/naihla/2012/index.html
linkie
linkie feb 13 '09
Zou het niet zo kunnen zijn dat de mensen die over gaan naar de 5e dimensie meer overwicht krijgen. Liefde en licht worden belangrijker en hoe meer mensen dat uitstralen hoe meer je er van merkt. Daardoor kunnen andere mensen uit de derde dimensie misschien alsnog de sprong maken. En dan ontwikkeld de aarde zich dus op meerdere manieren. Door de komst van nieuwe mensen, door al ontwikkelde mensen en door ontwikkeling van oude mensen.

Ik geloof er niet in dat alle mensen die niet meegaan snel zullen overlijden, dat zouden er dan ineens heel veel kunnen zijn, een soort ark van noach verhaal zeg maar.
Precious1
Precious1 feb 13 '09
En dit stuk:

Voordat er vrede en harmonie op Aarde zal zijn zullen vele, vele zielen overgaan zoals nu, door ziekte, hongerdood, oorlogen en andere vormen van geweld, geofysische gebeurtenissen. De wereldbevolking zal hierdoor dus blijven afnemen. Hoe verdrietig deze doden ook lijken, de tegenspoed die deze zielen nu meer ervaren dan waarin zij aanvankelijk hadden toegestemd versnelt hun spirituele ontwikkeling enorm. Zij begroeten hun terugkeer naar Nirvana wetend dat wanneer zij een nieuw Aards leven kiezen, dat in de pracht en glorie zal zijn van een nieuwe wereld en in de duurzame liefde van haar bewoners.

Het gehele stuk kun je hier lezen. http://www.niburu.nl/index.php?articleID=18649
Precious1
Precious1 feb 13 '09
Hier nog een channeling over 2012.
Van afgelopen december.
http://nl.netlog.com/clan/2012/blog/blogID=836207

Het stuk op Niburu is van vorige maand.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 13 '09
Ik weet niet precies hoe je dat eruit gelezen hebt, want ik lees toch echt iets anders op die website. De volgende stukjes heb ik letterlijk overgenomen.

Van de website:

Voor die zielen is er een nieuwe aarde gecreeerd, een spiegelplaneet van de aarde maar dan in de 4e/5e dimensie. Deze planeet is bijna klaar voor gebruik, en binnenkort kunnen de eerste zielen ernaar toe.


en


2012 de overgang naar de 5e dimensie. het is iets waar vele nu eindelijk over spreken terwijl vele het al jaren weten en zelfs al eeuwen is door gegeven. In de bijbel staat het bekend als de dag des oordeels.
Het is niet zo dat iedereen dan sterft alleen. Het is een einde voor een nieuw begin. Maar voordat we over 6 jaar deze evolutie gaan mee maken moet er nog een hoop gebeuren wat vele weten. ten eerste zal nederland de belangrijkste land zijn. zeg maar een soort basis voor de spirituele wereld.


Dit komt enigzins in de buurt, alleen ik vind opruiming nog niet helemaal hetzelfde als overlijden:
Er word een opruiming geplaatst die al een tijdje bezig is. Zielen die het niet aan kunnen, zullen het dus ook niet mee maken. Terwijl er zielen in de rij staan om geboren te worden.

Er word wel iets meer verteld over dat proces:
Niemand is zeker wat er precies gaat gebeuren. de ene spreekt over een donkere periode en vervolgens licht, terwijl andere het zien als gelijdelijk op gaan.


Dit is het enige concrete dat ik gevonden heb, maar stamt uit november 2005 en is daarmee volgens mij al enigzins achterhaald: Maar hoe zit het dan met de andere zielen buiten oudere zielen en rijperen zielen die al geboren waren? Ja dat is erg moeilijk, maar het is gewoon een feit dat zij niet lang onder ons zullen blijven. Deze zielen zijn niet gereed voor de overgang en zullen in lagere dimensies eerst nog het een en andere moeten leren. Maar sommige zielen kiezen er ook voor om weg te gaan, omdat ze al weten dat ze dit niet aan zouden kunnen.

De opruiming als al enige tijd bezig. Al een paar jaartjes en hoe meer je naar het nieuws kijkt hoe meer je het ziet. Gezinnen die worden vermoord door eigen familie, aardbevingen, orkanen, vloedgolven, massa moorden, zelf moorden. Het is all over the news. Duizenden zielen tegelijk verlaten deze aarde. En oudere en rijpere zielen worden er geboren. Jonge ziel? ja die gaan dus.


Ik krijg eerder het gevoel dat zij de ellende van de wereld heeft gebruikt om er deze verklaring bij te vinden.

Ikzelf heb ook wel eens gedacht over die natuurrampen alleen is daarvoor het aantal mensen dat er is overleden voor mijn gevoel in teveel grote groepen. Als het echt op nivo van "hoever" iemand is, dan zou er een enorme willekeur aan overleidens plaatsvinden van mensen in mijn omgeving waarvan ik al van te voren weet dat ze zouden moeten gaan.
Het enige dat ik zou kunnen verzinnen dat zoiets teweeg zou kunnen brengen is een dodelijk virus, dat zeer willekeurig mensen doodt. Of een virus dat alle mensen dood, maar waartegen verlichte mensen imuum zouden zijn. Een tsunami, aardbeving etc is in mijn ogen niet effectief genoeg om het hierboven beschreven verlichtingsproces te kunnen laten voltooien.
Precious1
Precious1 feb 13 '09
Hier nog een stukje:

Ook vele oude zielen die de oude energie dragen zullen overgaan. Je zult grote getallen zien overgaan en hunlevenscyclus hier op de planeet zien beëindigen. Laat dit jeniet beangstigen, dit is een natuurlijke voortgang en een natuurlijk onderdeel van de ascensiereis. Wanneer deze zielen naar een andere dimensie verdergaan en deze wereld verlaten, doen ze dit omdat hun energie hier niet langer ondersteund kan worden. Net zoals een plant water nodig heeft om te leven, heeft ook het menselijk lichaam bepaalde energieniveaus nodig om te bestaan. Als deze energieën niet langer ondersteund kunnen worden kan dit lichaam, als het niet beslist om verder te ascenderen of zijn energie aan te passen, verdergaan naar de andere kant zodat een nieuwe ziel zijn plaats kan innemen. Wees niet bang voor het grote aantal dat overgaat. Dit maakt deel uit van hun keuze, dit is een deel van hun zielsreis. De zielen die overgaan worden veel sneller vervangen door nieuwe zielen die een lichtere, hogere en minder dichte energie dragen. Dit maakt ook deel uit van het werk dat jullie doen in het beëindigen van contracten en het voltooien van banden met jullie zielsgroepen, zielematen en zielsfamilies.
Precious1
Precious1 feb 13 '09
Nims misschien dat je meer aan de andere berichten hebt. Die zijn ook recenter. Uit januari dit jaar en uit december 2008.
Bovendien zijn het gechannelde berichten. Dus niet verzonnen door een aards mens.
admin
admin feb 13 '09
De indicatie is dan ongeveer 1 op de 20 mensen naar de 5de dimensie gaat. Wat er met de rest gebeurt, dat is niet geheel duidelijk.
Ik ben het oook met Kim eens: er overlijden tamelijk veel mensen. het kan schijn zijn, maar het valt me wel op.
Faith1988
Faith1988 feb 16 '09
OP de een of ander manier heeft iemand mij ooit eens vertelt dat aliens er ook mee te maken gaan komen in 2012 dat zit me niet lekker, ik heb al tijd wel geloofd in dat maar ik heb ooit wat met mijn moeder gezien dat klopte niet en ik bener van overtuigd. vandaar
gast
gast feb 16 '09
Hans; hoe kom je aan zulk soort cijfers? En kan het niet gewoon zijn dat er zo'n percentage nodig is om het geheel over te laten gaan naar de 5de dimensie?

Faith; aliens zijn niet per definitie "slecht". Het is alleen "eng" omdat je er nog niets van weet. Ga dus niet direct in de verdedigings modes als er iets is dat je niet kent.
Met een open vizier en gezond verstand bereik je meer.
karda
karda dec 29 '10
die onderste 2 linken werken niet.
karda
karda dec 29 '10
mij lukt het niet echt
Vari
Vari jan 5 '11
De kalender van de Maya's loopt toch ook niet verder dan 2012. Bizar toch? Of zou er een logische verklaring voor zijn?
Raida
Raida jan 5 '11
dan begint "denk ik " de Nieuwe tijd, de nieuwe aarde...
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki