twee weken gelden is mij iets bijzonder overkomen.
Zoals de meeste van jullie weten heb ik een kleine van 3 maanden en ben daardoor even een tijdje met mezelf bezig. Juist dood en leven komen in zo'n periode sterk naar boven, ook besef van het zijn wordt sterker.
Ik heb sinds een aantal weken weer het gevoel dat er een entiteit in huis is. Ik spreek het regelmatig aan en laat dat vooral weten dat ik nog even wil wachten om contact te maken omdat die kleine me nu heel veel energie kost en ik zijn komst heb ik nog niet helemaal heb verwerkt.
We lagen op bed net na de laatste voeding. Toen er contact met mij werd gezocht, dit is nieuw voor mij, want meestal zijn ze makkelijk af te poeieren met een piramide van licht.
Dat lukte deze keer niet.
Dit was de boodschap die ik kreeg:
Stop even! je hoeft niet bang te zijn, ik ben zo weer weg ik kom alleen een goede boodschap brengen, luister even. Jouw gezinnetje gaat mee naar de nieuwe wereld in 2012.
Hierdoor was ik even helemaal uit mijn doen, zo simpel en zo direct en zo'n rust om me heen.....Dus mijn vraag mijn hele gezin? antwoord: ja! mijn antwoord oke, bedankt. En toen wat het weg.
Ik heb het even op me in laten werken...
En heb gevraagd aan de entiteit die hier in huis is of hij/zij het was, toen was het antwoord, nee zoiets mag ik niet zeggen.
Weet iemand van jullie wat er bij me is geweest en heeft 1 van jullie ook zoiets gehad?
Verklaart het misschien de lichtflitsen die ik zie en die door de kamer wegschieten? Die zie ik namelijk weer na dit bezoek. Vooral 's avonds valt het op. Het is zo groot als een sinaasappel ongeveer en schiet door de kamer. Zodra ik me erop wil focussen schiet het weg.
Tijdens mijn zwangerschap heb ik ze ook even gehad, maar dacht toen dat het bij de kleine hoorde, wat het misschien ook wel zo is.