Loading...
nl

voorspelling 2012???

linkie
linkie jan 26 '09
twee weken gelden is mij iets bijzonder overkomen.
Zoals de meeste van jullie weten heb ik een kleine van 3 maanden en ben daardoor even een tijdje met mezelf bezig. Juist dood en leven komen in zo'n periode sterk naar boven, ook besef van het zijn wordt sterker.

Ik heb sinds een aantal weken weer het gevoel dat er een entiteit in huis is. Ik spreek het regelmatig aan en laat dat vooral weten dat ik nog even wil wachten om contact te maken omdat die kleine me nu heel veel energie kost en ik zijn komst heb ik nog niet helemaal heb verwerkt.

We lagen op bed net na de laatste voeding. Toen er contact met mij werd gezocht, dit is nieuw voor mij, want meestal zijn ze makkelijk af te poeieren met een piramide van licht.
Dat lukte deze keer niet.

Dit was de boodschap die ik kreeg:

Stop even! je hoeft niet bang te zijn, ik ben zo weer weg ik kom alleen een goede boodschap brengen, luister even. Jouw gezinnetje gaat mee naar de nieuwe wereld in 2012.
Hierdoor was ik even helemaal uit mijn doen, zo simpel en zo direct en zo'n rust om me heen.....Dus mijn vraag mijn hele gezin? antwoord: ja! mijn antwoord oke, bedankt. En toen wat het weg.
Ik heb het even op me in laten werken...
En heb gevraagd aan de entiteit die hier in huis is of hij/zij het was, toen was het antwoord, nee zoiets mag ik niet zeggen.

Weet iemand van jullie wat er bij me is geweest en heeft 1 van jullie ook zoiets gehad?
Verklaart het misschien de lichtflitsen die ik zie en die door de kamer wegschieten? Die zie ik namelijk weer na dit bezoek. Vooral 's avonds valt het op. Het is zo groot als een sinaasappel ongeveer en schiet door de kamer. Zodra ik me erop wil focussen schiet het weg.
Tijdens mijn zwangerschap heb ik ze ook even gehad, maar dacht toen dat het bij de kleine hoorde, wat het misschien ook wel zo is.
Delen:
linkie
linkie jan 26 '09
de vraag die me nog te binnen schiet:
Moet ik iets doen met deze boodschap?
admin
admin jan 26 '09
Hoi Kalinka,

De boodschap is positief. En het moet je vertrouwen geven.

Je verantwoordelijkheidsgevoel voor je kind maakt al dat je je zorgen maakt (want je schrijft over het besef van leven en dood).

De komende jaren gaat nogal wat in beweging komen op deze wereld. De boodschap is dat je meegaat in de transitie van de derde naar de vijfde dimense. het komt dus goed!

Het is een fijne boodschap. En het was noodzakelijk dat deze boodschap tot je kwam.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 26 '09
Ja inderdaad. Het is belangrijk dat je je geen zorgen maakt over de toekomst en bezig bent met het hier en nu! Er wordt voor je gezorgd en gewaakt over de kleine. (Dat zijn de bollen die je ziet).
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 26 '09
Origineel bericht van: Hans
De boodschap is dat je meegaat in de transitie van de derde naar de vijfde dimense. het komt dus goed!



Moet je me even helpen Hans, gaan we dat niet allemaal dan? Althans de mensen die al getransformeerd zijn? Ik leef met het idee dat als ik er goed ´in´ zit zoals ik nu doe, dat ik de transitie (al) doormaak. En dat zijn toch velen hier op dit forum?

Is er nog een verschil anders tussen transformatie en transitie?

admin
admin jan 26 '09
De grote veranderingen zijn inderdaad al gestart. En die lopen ook nog heel lang door, waarschijnlijk tot het jaar 2040 of 2050. daarna gaan we over in een verdere groei in een wat 'normaler' tempo. Ik gebruik transitie en transformatie door elkaar. Sorry smile
Je vraag - of we niet allemaal de transitie/transformatie meemaken - is een hele goede. Het is iets wat ik me ook regelmatig afvraag. Het ene moment denk ik dat er een scheiding ontstaat, mensen die wel en anderen die niet meegaan. En het andere moment heb ik het idee dat we allemaal de groei meemaken, maar wel ieder in een eigen tempo; de ene wat eerder dan de ander. Maar als ik zie in welke groeifase sommige mensen op deze aarde zitten, dan hebben ze nog een lange weg te gaan. Maar ik lat me graag positief verrassen.
Als er iemand anders is die hier een idee of indruk heeft, dan ben ik erg benieuwd...
Akasha
Akasha jan 26 '09
De mensen die niet "meegaan" blijven gewoon op aarde in de derde dimensie, niks mis mee, die hebben gewoon wat meer tijd nodig.
Maar we hopen dat iedereen mee kan natuurlijk.
linkie
linkie jan 26 '09
Bedankt Hans en Julien voor jullie fijne antwoorden.

Ik dacht al dat die bollen bij mijn kleine hoorden, das fijn om te weten dat er voor hem wordt gezorgd.
Ik was in mijn beleving helemaal niet meer bezig met de transformatie en door deze boodschap ervaarde ik dat er rust over me kwam en dat ik me ook weer ging openstellen. Met als gevolg weer vollop onverklaarbare dromen, ook oude die ik weer opnieuw beleef en herken, die bollen zien, en weer hier veel lezen en ontwikkelen alsof ik iemand bij me heb die me helpt orde in de chaos van afgelopen periode te scheppen. Er gaat een soort nieuwe wereld voor me open.

Ik ben alleen wel benieuwd wat die boodschap gebracht heeft, omdat ik gewend ben me te kunnen afsluiten en dat nu niet lukte. Ik dacht dat een piramide alles kon tegen houden, maar dat is dus niet waar, iets positiefs kan erdoorheen. Kan iemand me uitleggen hoe dat dan werkt?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 26 '09
Origineel bericht van: Hans

En het andere moment heb ik het idee dat we allemaal de groei meemaken, maar wel ieder in een eigen tempo; de ene wat eerder dan de ander.


Ja, zo zie ik het ook. Wordt de druk op de mensen, die nog niet getransformeerd zijn naar de 5e dimensie, door ´boven´ opgevoerd? Zo ja, hoe of in wat voor een soort gebeurtenissen?

Origineel bericht van: Hans

Maar als ik zie in welke groeifase sommige mensen op deze aarde zitten, dan hebben ze nog een lange weg te gaan. Maar ik lat me graag positief verrassen.


Bedoel je dat min of meer afkeurend? wink
admin
admin jan 26 '09
De gebeurtenissen gan vooraf door een zekere vorm van chaos. De meesten zullend dit negatief ervaren en trachten zich vast te houden aan het oude (materiele waarden, bezittingen, macht). De kunst is om bij jezelf te blijven en verder los te laten. Als de rups vasthoudt aan zijn bestaan als rups, of graag in de cocon blijft, dan wordt het nooit een vlinder.

Nee, ik bedoel dat zeker niet afkeurend. Ik zie dat velen nog sterk ik het materiele zitten. Dat is gewoon een waarneming, en geen oordeel. Wie ben ik om te oordelen?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 26 '09
Origineel bericht van: Hans
Nee, ik bedoel dat zeker niet afkeurend. Ik zie dat velen nog sterk ik het materiele zitten. Dat is gewoon een waarneming, en geen oordeel. Wie ben ik om te oordelen?


Hoe zei Beschermengel het ook al weer? Voordat je oordeelt eerst 3 manen in zijn moccasins lopen?

Nee, zo bedoel ik het niet hoor. Maar het is zo, sommige mensen zijn een enorme Rups Nooitgenoeg! Ik zie het soms met lede ogen aan. Gelukkig weet ik ondertussen beter en zie ik de betrekkelijkheid in.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 26 '09
Origineel bericht van: linkie

Ik ben alleen wel benieuwd wat die boodschap gebracht heeft, omdat ik gewend ben me te kunnen afsluiten en dat nu niet lukte. Ik dacht dat een piramide alles kon tegen houden, maar dat is dus niet waar, iets positiefs kan erdoorheen. Kan iemand me uitleggen hoe dat dan werkt?

Dit klinkt stom, maar dit ben jezelf geweest smile. Er hoeft ook niets tegenworden gehouden als jij het zelf bent. Het enige dat je hebt gedaan is gekeken naar je binnenste, waardood je je doel op aarde weer herinnerde. Het is nu een kwestie van te laten bezinken, en te doen waarvoor je gekomen bent.
linkie
linkie jan 27 '09
hmmzz ok, interessant antwoord julien!
het roept wel wat vragen bij me op, waarom geef ik mezelf deze boodschap als ik eigenlijk helemaal niet "bewust" bezig ben met die transformatie?
Ik heb het al een plekje gegeven en zit zowiezo weer veel beter in mijn vel, maar raar dat dat komt door een boodschap van mezelf.
Ik heb dat wel rationeel geprobeerd, maar toen maakte het geen enkele indruk, deze manier echter wel.....
Zou wel willen weten hoe ik "bewust" zo'n boodschap maak, kan ik het vaker gebruiken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 27 '09
Het is een beetje zoals regressie therapie. Je weet het wel, maar je kan er niet bij want het is niet bewust gemaakt. Je hebt alleen soms de juiste triggers nodig, om er wel bij te kunnen.

Waarom geef je jezelf de boodschap: Omdat het blijkbaar tijd is dat je het weet.

Overigens: Je maakt niet bewust zo'n boodschap in de zin dat je hem kunt verzinnen voor iets dat je wilt. Het is eerder een deja-vu die je beleeft, maar dan naar je innerlijke toe. (Ik weet niet goed hoe ik het beter moet omschrijven :D).
linkie
linkie jan 28 '09
ik snap het wel denk ik.
Ik heb dit soort dingen veel vaker, ook met ander dingen.
Dan vraag ik me af waar al die wijsheid vandaan komt en wat ik ermee kan doen.
Zo'n boodschap komt altijd op het juiste moment, wanneer ik door al mijn denken in een soort spiraal dreig te raken en dus vast zit en niet verder kom. Ik weet dan van te voren dat de tijd gekomen is voor wat hulp van "boven". Die komt altijd.
Dan kan ik weer verder met een open blik vol mogelijkheden.
Faith1988
Faith1988 feb 11 '09
Ja maar wat gaat er met de mensen geburen

krijgen we invasies, dingen uit de bijbel? mensen die beter ontwikelld zijn wat wat wie weet het antwoord
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 12 '09
We krijgen inderdaad mensen die beter ontwikkeld zijn. Die zijn er nu al, als je kijkt naar alle nieuwetijdse mensen.

Een invasie zoals je in spannende science fiction films ziet, hoef je niet bang voor te zijn. Dat zal niet gebeuren.
gast
gast feb 12 '09
Wat er in de bijbel staat is vooral beeldspraak. Geestelijke dingen worden op een symbolische wijze beschreven. Neemt niet weg dat je geest in staat is je dingen te laten geloven die er niet werkelijk zijn. Hallucinaties bijvoorbeeld kunnen levensecht zijn maar zijn het dus niet.
linkie
linkie feb 12 '09
In de bijbel wordt ook waak over "wonderen" gesproken. Dingen die voor toen heel normaal waren, maar die wij nu verleerd zijn door onze materiele ontwikkeling.
Zie ik het goed dat er weer meer mensen komen die weer "wonderen" gaan verrichten?
julien, bedoel jij dat met mensen die meer ontwikkeld zijn?
Faith1988
Faith1988 feb 13 '09
Maar weet je nu wat het stomme is toen ik met mijn moeder en oppas kindje buiten waren hadden wij degelijk meerdere ufo's gezien ik kan niet uitlegen hoe ze eruit zien maar werl tekenen, en een maat van mij kwam er mee en het zit me toch niet lekker ik heb nooit gelooft met de einde van de wereld of wat dan ook met kwa zulkendingen , maar het zit me echt niet lekker
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki