Loading...
nl

Longontsteking

gast
gast feb 15 '09
Helma, ik begrijp dat je niet je hand op wilt houden om aan leef geld te komen, en dat siert je, er zijn er genoeg die wel willen profiteren van anderen. Heb alleen wat meer vertrouwen in het leven. En zelfvertrouwen is wel een goed begin om ook vertrouwen in dit leven te kunnen hebben. Want wat je van binnen bent straal je uit naar de wereld om je heen.
Heb vertrouwen in jezelf, daar heb je geen goedkeuring voor nodig dat krijg je vanzelf als je zover bent.
Lena
Lena feb 15 '09
nee maar om in je eentje kinderen op te voeden is niet eenvoudig smile
zeker niet met de zorgen die dit met zich meebrengt
anders leren kijken(de wereld om je heen,je vriendschappen) maar vooral vertrouwen te krijgen in jezelf is vaak een heel proces wink
een levensmaatje of goede vriend is niet een garantie voor welslagen ,maar maakt het leven misschien wel wat eenvoudiger.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 15 '09
Origineel bericht van: gast
fl 1600,- fl 8000,-.


Gast, ik loop nog maar net op dit forum mee, maar waarom heb jij het nog over florijnen? Wij werken toch al een tijdje met euro's?
Helma
Helma feb 15 '09
'Maar even zonder dollen Helma; als jij al niet naar jezelf (lichaam en geest) kunt luisteren, wie moet het dan doen?':

Ik luister wel naar mijn lichaam: gisteravond ging ik om 20.30 naar bed, en met een kleine pauze vannacht sliep ik door tot 13.00 uur vanmiddag laugh

Morgen naar de fysio en verder rustig aan; doordeweeks om 22.00 uur naar bed en smeken om reiki; lekker onder de hete douche staan en een nieuwe broek kopen voor mezelf, kortom, ik luister goed naar mijn lijf.

Binnenkort een interview geven voor de plaatselijke krant, met foto, dus ook met mijn zelfvertrouwen is niks mis.

En ik hoef niemands goedkeuring: als ik het van belang vind dat iemand mij goedkeurt of afkeurt, dan zegt dat iets over mijzelf laugh

En tot slot zie mijn onderschrift.
Lena
Lena feb 15 '09
Origineel bericht van: Phoenix
Ik ben namelijk best nieuwsgierig naar degene achter alle wijze woorden wink



lees ze gewoon je hoeft er niets mee
vragen staat vrij toch? wink
alleen niet op alle vragen is 1 2 3 een antwoord........
en als je in jezelf gelooft dan is het alleen maar een welkome aanvulling op toch?
gast
gast feb 16 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Origineel bericht van: gast
fl 1600,- fl 8000,-.


Gast, ik loop nog maar net op dit forum mee, maar waarom heb jij het nog over florijnen? Wij werken toch al een tijdje met euro's?


Ja, haha, die 1600 was nog van voor de euro en die 8000 zou eigenlijk NAfl moeten zijn (Nederlandse Antillen florijn) Dus omgerekend naar euro: +/- 700 euro en +/- 3000 euro.
Het grappige is wel dat ik Nederland de euro nog steeds terug rekende naar guldens en hier doe ik de NAfl omrekenen naar euro's. Beetje lastig is het wel want de koers is niet bepaald vast. Vorig jaar stond hij op z'n hoogst bijna 3 nafl voor 1 euro nu is het ongeveer 2.35.

Ik wilde er alleen mee zeggen dat je je leven kan aanpassen aan wat je "krijgt"/"verdiend".
Helma
Helma feb 16 '09
Nou, daar heb ik me wel op aangepast wink

Inmiddels acht jaar rond jouw laagste bedrag geleefd, en ik heb het goed gehad! Ik kon er zelfs van sparen; en ik zou het zo weer acht jaar kunnen, no problemo. wink
Lena
Lena feb 16 '09
nou ik vind het nog al wat hoor crazy
sparen?
Lena
Lena feb 16 '09
maar goed wat is armoede he?
Helma
Helma feb 16 '09
We zijn allemaal rijk: zolang we een dak boven ons hoofd hebben, brood op de plank, een bed om in te slapen, en de mogelijkheid hebben om achter een pc te typen die van onszelf is, dan zijn we ontzettend rijk!

Maar, materiaal is maar relatief he. Maar het draagt wel bij aan en algemeen welbevinden.

We zijn wel behoorlijk offtopic nu... wink
Emuca
Emuca nov 11 '10
Meteen smile
Emuca
Emuca nov 11 '10
Van uitstel komt afstel.
Emuca
Emuca nov 11 '10
Anti wil ik het niet noemen.. maar ik rook niet.. kan ook niet goed tegen de rook.. wordt er echt een beetje ziek van.
Eruan
Eruan nov 12 '10
Heb je niet wanneer je precies weet wat roken met je doet dat je gewoon niet meer wil roken?
Je moet goed voor je lichaam zorgen en als je weet hoe veel groter de kans al wordt op kanker en dat het een slechte invloed heeft op allerlei lichamelijk processen, dan zou ik in ieder geval zo snel mogelijk stoppen als ik jou was. 3 sigaretten is niet veel op een dag, maar op een week, op een maand, op een jaar wel.
Kies voor jezelf en stop met roken, je kan het! smile
Eruan
Eruan nov 12 '10
Dat vind ik echt een goed idee! Ik geloof dat je van mediteren een fijner gevoel kan krijgen dan van roken, en ik denk dat je lichaam daar ook erg blij mee gaat zijn. Dan ben je gezond bezig voor lichaam en geest smilexD
Of je gaat breien als je met je handen bezig moet zijn, of schilderen, of gewoon schrijven wanneer je een sigaretje zou moeten. Maar mediteren is echt eigenlijk wel een heel goed idee, gewoon het tempo van je leven iets aanpassen zodat je geen sigaret meer nodig hebt, slim idee!

Dat 'afkicken' gaat je echt wel lukken!
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki