Loading...
nl

Geloof jij in het bestaan van UFO's?

Beschermengel
Beschermengel dec 11 '09


Wat het ook is, ik blijf het mooi vinden ...je ziet het niet vaak volgens mij is het de eerste keer dat er zo iets was te zien.
Cialara
Cialara dec 11 '09
Toch wel Beschermengel, het laatste van de drie filmpjes die je hier hebt geplaatst is opgenomen in Rusland, in 2006...
Beschermengel
Beschermengel dec 11 '09


Ja inderdaad smile...ik dacht dat het bij 2009 hoorde!
admin
admin dec 11 '09
Ufo is een engelse afkorting. UNIDENTIFIED flying OBJECT;


Het betekenT ongeïdentificeerde vliegende objecten.
Wel tot zolang ze niet geidentificeert zijn, zijn het ufo's
Op het moment dat je weet wat het is, niet meer.

Dus de vraag is " geloof jij in het bestaan van Ufo's ? ahja.. tot ze zijn geidentificeert
wink
Cialara
Cialara dec 11 '09
Ha ha ha, ja je hebt gelijk Bellefleur. Dan geloof ik er zeker in wink

Een betere vraag zou dan misschien zijn of wij in buitenaards leven geloven?
admin
admin dec 11 '09
Geloof je in buitenaards leven?
ahja, tuurlijk.. een engel is een buitenaards leven! smile
Geloof je dat er leven is op andere planeten?
ja tuurlijk geloof ik dat smile
admin
admin dec 13 '09
Nog een waarneming:

admin
admin dec 13 '09
En nog een, vanuit Siberie.
Beschermengel
Beschermengel dec 13 '09


Geweldig Mooi!! smile
Beschermengel
Beschermengel dec 16 '09


Richie Richard
Richie Richard dec 16 '09
Grappig, ik geloof dat ik er gister 1 heb gezien. Vlak bij Utrecht Centraal. Ik was samen met Jip en Ruben door de stad aan het lopen. We stonden in een park achtig iets. En ik keek naar de lucht. Iets trok me.

Plots zag ik een driehoek. Aan elke punt een grote bol licht. En dan nog in het midden 1. En het had een silhouet. Het was niet zo zeer rond. Meer een ingedeukte driehoek.. Het vloog over mij heen over Utrecht Centraal heen. Je hoorde het totaal niet en het vloog vrij laag.. Ik probeerde het Jip en Ruben het te laten zien, maar die zagen het niet..
Rainbow
Rainbow dec 17 '09
ja ufo's bestaan wel degelijk, kgb heeft deze dossieren heel de tijd verborgen gehouden en nu pas vrijgegeven. Ufo's geven ook signalen door geluidstonen. Als je soms buiten bent kan je dit horen. Weet niet of iedereen dit hoort of alleen de nieuwe tijdskinderen geboren van 2de helft van 1960

zijn allemaal tekens om de mensen bewust te maken

Groetjes
Beschermengel
Beschermengel okt 2 '10

Een interresant bericht van Robert Hastings interview CNN 29 september 2010

Beschermengel
Beschermengel okt 7 '10

Vanmorgen!... een stukje uit de Telegraaf! smile

http://telegraaf-i.telegraaf.nl/telegraaf/_main_/2010/10/07/005/
Cialara
Cialara nov 6 '10
Mimosa
Mimosa nov 6 '10
Ik heb me nooit zo hierin verdiept. Heb wel altijd geweten dat er meer leven in het universum moest zijn.
Best wel indrukwekkend om te zien, maar ik kreeg er tegelijkertijd een heel warm gevoel bij.
Beschermengel
Beschermengel nov 6 '10


Mooi Jorine, het lijkt wel een tijdmachine als je zo kijkt ...hij was ook ineens verdwenen!
admin
admin nov 6 '10
Het zou mooi zijn als het echt zo is. Van afstand lijkt het een nep-kerstbal (die statisch bungelt) en met inzoomen ziet het er vaag uit. Maar who knows?!!
karda
karda nov 14 '10
Ik geloof in het bestaan van ufo´s, dat er beschavingen zijn op andere planeten, ook sommigen die verder dan ons zijn geevalueerd en ruimtevaartuigen (ufo's' tot hun beschikking hebben) er zijn al een hoop waarnemingen gedaan, er wordt zelfs beweerd dat er al eens een is neergestort met een (bestuurder) en dat ze dat voor ons geheim houden.

groetjes karda
byakuya
byakuya jan 9 '11
ik geloof in ufo's
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki