Loading...
nl

Geloof jij in het bestaan van UFO's?

admin
admin jun 1 '09
Als kind hebben mijn zus en ik wel eens een ufo waargenomen .. het was in de avond en uit het niets zagen we een groot object boven ons hoofd hangen .. het maakte totaal geen geluid en ik zag alleen maar een groot oppervlak met hele kleine lichtjes .. zo snel als het gekomen was, was het ook weer weg .. in ons enthousiasme zijn we naar huis gerend en uitgebreid verteld wat we hadden gezien .. levendige fantasie van een stel kinderen smile
Eruan
Eruan jun 2 '09
Ik weet niet of ik erin geloof, er zullen er misschien wel wat zijn. Maar ik denk wanneer ik er een zou zien dat ik wel even zou schrikken... wink
Richie Richard
Richie Richard jun 2 '09
Het lijkt me niet onmogelijk, want het lijkt mij stug dat wij de enigste levende planeet hebben. Er moet meer aanwezig zijn wink
frettenfan
frettenfan jun 2 '09
Ik geloof het pas als ik het zelf heb gezien/waargenomen.
Maar sluit idd niet uit dat ze er zijn en dat er op andere planeten ook leven is.
Maryssa
Maryssa jun 2 '09
Ja ik geloof er in en zoals eerder al gezegd door D&A kunnen we niet de enige levende planeet zijn. Maar ik vind het tegelijkertijd ook doodeng... Waarschijnlijk iets te veel films gezien als War of the World en documentaires over ontvoeringen door aliens voor experimenten etc
frettenfan
frettenfan jun 2 '09
Tja en dan vraag je je af waar komen al die inspiraties voor die films vandaan?
Waarom zien de aliens en ufo's er bijv. zo uit in de films. Wie heeft dat ooit verzonnen?
Beschermengel
Beschermengel nov 13 '09


Een mooie film, het gaat over ufo's Lichtwezens, Doodervaringen en nog veel meer...het duurt wel ongeveer 1 uur maar erg interesant!!
wel helemaal uitkijken, je hoort steeds mooiere dingen!

http://www.archive.org/details/UfoContactHasBegun
Beschermengel
Beschermengel dec 10 '09
Vanmorgen op het journaal!....mooi om te zien smile


Beschermengel
Beschermengel dec 10 '09
Nog een
van de zelfde

Beschermengel
Beschermengel dec 10 '09
En nog een... wink

Cialara
Cialara dec 10 '09
Beschermengel
Beschermengel dec 10 '09


Is dat de zelfde (poort daar vindt ik het op lijken )als van het filmpje Jorine? ....het lijkt er wel op! ....mooi hoor! smile
Cialara
Cialara dec 10 '09
Ja, deze foto stond op het niburu forum. Ik vind het wel heel bijzonder. En dan zeggen ze op het journaal dat het een raket zou zijn geweest, maar waar komt dan die blauwe spiraal vandaan?

Ik vind het wel een prachtig gezicht smile
admin
admin dec 10 '09
Dit is toch een computer-bewerkte foto neem ik aan Jorine?
Cialara
Cialara dec 10 '09
Nee, op de filmpjes zie je een dergelijk licht ook dat blauw. En er zijn er nogal wat gemaakt. De meeste Noren hebben het met hun mobieltjes vastgelegd...

Het lijkt te mooi om waar te zijn hè?
gast
gast dec 10 '09
Alles wat je er nu van maakt hoeft niet zo te zijn. Het is speculeren. Voor het zelfde geldt is het gewoon een lazer die door gewone aardse mensen bediend wordt.
Wat zou het volgens jou zijn Jorine?
admin
admin dec 10 '09
Ik heb de filmpjes gezien, maar volgens mij waren het laserlichten, inderdaad bediend door aardse mensen. Het zag er wel mooi uit, daar niet van. De foto van hierboven is naar mijn mening niet echt, maar enorm aangedikt.
Cialara
Cialara dec 10 '09
Ha ha ha, ik heb geen idee hoor winkMaar vanochtend werd die zogenaamde testraket nog volledig ontkent door een russische leger officier...

Maakt ook niet uit, ik vond het erg mooi om te zien. Je moet er toch ook niet aan denken als je daar woont dat de russen zeggen dat het een mislukte testraket is die daar boven je land rondjes draait? Nee, dan liever een UFO smile
admin
admin dec 11 '09
Dat doen ze toch altijd? Ontkennen?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki