Loading...
nl

Vaak moe

Maktub
Maktub dec 12 '08
Ook al is het voor een ander nog zo raar. Je moet leren om naar je eigen gevoelens te luisteren, niets zo belangrijk als dat!

Succes!
Prada
Prada dec 23 '08
Hey, ik ben laatst toch nog maar even naar de dokter geweest (2e x dus) maar nu bij een andere..

Deze vroeg of er laatste tijd veel was veranderd in mn leven: enja dat is ook zo..

En omdat ik nu pas werk en minder tijd met vrienden en vrijtijd heb dan toen ik op school zat, was haar conclusie: ik moet meer leuke dingen gaan doen ;-) omdat het werke veel energie vraagt en ik buiten werk nie veel doe, moet ik meer dngen gaan doen waar ik energie van krijg zoals: fietse, wandelen, met vrienden afspreken enz.

Ik moest dit een maand uitproberen dus ik hoop dat t helpt..
En anders had ze het over dat ik naar de fisio moest voor ademhalingsoefeningen, dus ben benieuwd
Natalie1986
Natalie1986 apr 5 '09
hallo,

heeft het nog geholpen het is inmiddels 4 maanden later.
Ik heb er zelf ook last van en ik weet sinds anderhalf jaar dat ik een hsper ben.
Het heeft wel veel herkenning gegeven dacht namelijk altijd dat ik raar was.
Prada
Prada apr 21 '09
Hey het heeft zeker wat geholpen en met dit mooie weer ga ik nu vaker wat wandelen bij ons in de bossen enzo en vanaf sept. wil ik 1x in de week gaan dansen (gister proefles gehad) maar kan pas nieuwe seizoen lid worden dus helaas ff wachten..

Daardoor ben ik nu wat minder moe.. Dat duizelige had ik nog steeds beetje maar kon ook komen doordat ik niet goed eet blijkbaar (hangt allemaal samen) eet nooit geen fruit en melk(producten) omdat ik dat niet lekker vind, dus dat ga ik nu ook proberen vaker te doen (anders krijg ik weer buikpijn)


Maar tijd voor mezelf en actieve dingen doen heeft zeker al veel geholpen!! Gelukkig maar
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 21 '09
Goed te horen dat die dingen helpen! Lukt het je ook goed om je af te sluiten voor alle indrukken om je heen?
Prada
Prada apr 21 '09
Hey Nims

Dat lukt me nog niet echt, maar ik open zo ff een nieuw topic wat daar mede over gaat..

Moet ook zeggen dat ik er ook niet altijd aan denk, pas als t eigenlijk al een beetje te laat is blush
Natalie1986
Natalie1986 apr 22 '09
Weet je wat ik altijd visualiseer?

Ik doe altijd alsof ik in een piramide sta van licht! Ik ben zelf niet goed in visualiseren maar dit lukte me aardig..
of je handen op je zonnevlecht houden kan ook werken, maar je sluit je dan wel helemaal af dat is dan weer het nadeel.
Prada
Prada apr 22 '09
Jah probeer ook altijd met piramide van licht (als ik er dus aan denk)

Wat je zegt met je handen op je zonnevlecht.. Dat is toch rond je navel he.. Merk wel dat ik onbewust vaak mn buik vast pak met mn hand, met mn duim boven mn navel en rest van hand erop en onder mn navel..
Natalie1986
Natalie1986 apr 22 '09
Ja, de zonnevlecht is rond je navel!!
Best wel grappig dat je dat onbewust doet he, ik merk het van meer mensen. Dan leggen ze de handen rond de navel!!
Emuca
Emuca apr 22 '09
Vaak als ik bezig ben met dingen zien of sturen, liggen mijn handen ook vaak op mijn buik. Tja, toch een soort bescherming denk ik. smile
Natalie1986
Natalie1986 apr 22 '09
Ja heel gek het gaat gewoon automatisch, ik denk dat iedereen het aanvoelt ofzo
Maryssa
Maryssa apr 22 '09
Ik gebruik het ook vaak als ik niet kan slapen. Op je rug liggen met een hand op je zonnevlecht geeft een heel geborgen gevoel. Vaak val ik dan wel in slaap.
Heidelroos
Heidelroos apr 23 '09
Ik doe mijn orrdoppen in, val in slaap op het geruis van mijn eigen hart / bloedsuizen... hééérlijk..
Emuca
Emuca apr 23 '09
Als ik niet kan slapen, maak ik mezelf zo kalm dat ik enkel dat nog voelt. Dan ben ik zo weg. Mensen die andere kunnen aanvoelen, kunnen serieus in slaap bij mij vallen... smile
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki