Loading...
nl

Demonen, wat hebben jullie wel eens gezien ???????

Serenity
Serenity okt 4 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Wat bedoel je precies met:
Quote:
Als bv een geest over de straat loopt is het niet te ervaren, dus zal die geest dit iemand moeten laten inbeelden. De een is daar gevoeliger voor dan de ander.


waarom zou een geest op straat lopen?
ik kan alleen maar bedenken: omdat hij niet weet dat ie is overleden...
geesten/ entiteiten zien, komt vanuit jezelf!
(soms krijg ik een aanwijzing van mijn gids, omdat ik erom gevraagt heb)
ze kunnen je wel bepaalde dingen laten zien, als een droombeeld met open ogen!

Ik moet er bij zeggen dat iedereen het anders ervaart, maar de grote lijnen blijven toch wel het zelfde wink
Wat mij als eerst opvalt, is een klein beetje een opgelaten gevoel, daarbij kijk ik automatisch op en zie ik een kleur (meestal 1 hoofdkleur, daarbij 2 bijkleuren)
als ik blijf kijken komt er langzaam een persoon/ of dier tevoorschijn...

groetjes moonflowertje wink

Ik zie kleine cirkelvormige gekleurde glitter maar dan groter dan een echte glitter als of je een nabeeld heb van een lamp/zon/weerspiegeling o.i.d.
En de kleuren kunnen afwijken en ik ben nog niet achter de kleur code. ^^
Zal zoiets ook van een lichtwezen kunnen zijn?
Core
Core okt 5 '11
Origineel bericht van: niels
Lieve Core,
ik snap jouw theorie niet zo heel goed. Als ik het lees zie ik dit : als er geesten zouden zijn dan zou een mens niet in staat zijn om hem te zien zolang de ziel (ik noem geesten liever zielen :D) niet gezien wilt worden.
En als ik dan het stukje lees waar je het voorbeeld geeft over die dierbare die overleden is haal ik er dit uit : Dat een overleden dierbare zijn familie opzoekt is enkel en alleen maar de verbeelding van die mensen zelf .

Waarschijnlij zit ik er compleet naast maar dat is het gene wat ik uit je woorden begreep. Dus als ik het verkeerd zag verbeter me dan alstublieft laugh

Heel veel liefs
Niels

Hoi Niels smile

Wat je zegt is idd hoe ik het zei, maar dit kan ook aangestuurd worden door zielen om zich toonbaar te maken, de verbeelding gaat dan dus via dezelfde manier.

Ook wil ik er graag aan toevoegen dat ik zelf contact met zielen heb gehad die het simpel weg niet meer lukte zich aards te laten zien en zijn er ook tijden dat je niks door zal krijgen of zien dus. Hierdoor ontstaan situaties waarbij wat je ziet zelfs alien of enkel kleurrijk word en toch een ziel is.

Gr, Core
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 8 '12
Niets is wat het lijkt, denk ik...
Als je bedenkt dat de hersenen zelf ook beelden gaan vormen in de
dingen die niet duidelijk kunnen worden gezien...
Een maatje van me is bijna blind
(met het ene oog kan hij donker en licht onderscheiden, en het andere oog is alsof je in een beslagen spiegel kijkt)
^ dat heeft hij me uit gelegd aan de hand van beelden die hij nog kan herinneren van toen hij nog wel goed kon zien...
Door de was tekeningen die ik maak... waar hij naar zat te kijken, en ook nog kon vertellen dat ie ze heel mooi vond, heb ik gevraagd: "Kun jij dat wel zien dan?"
De was tekeningen die ik gemaakt heb met zilver kon hij zeker goed zien... vooral omdat het zilver het licht weer-kaatste...
De hersenen vullen zelf het beeld aan vertelde hij...
Ik vind het wel interessant om te weten...
Want eigenlijk klopt dat wel wink
De hersenen + emoties zoals liefde of angst hebben er zeker mee te maken hoe je de dingen ziet!
Ook is het zo dat je hersenen automatisch het beeld aanvullen met beelden die wel bekent zijn in je geheugen...

Maar een echte demon zoals in "charmed" heb ik zelf nog nooit gezien...
Wel schimmen, van die donkere schimmen die je ziet bewegen vanuit je ooghoek, als kind durfde ik er haast niet naar te kijken...
Als ik het nu zie, in mijn huis...
Dan doe ik witte salie branden... en zorg ik voor een goede energie door Celine Dion aan te zetten...
en daar mee mee te zingen tongue

groetjes moonflowertje wink
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki