Hallo iedereen,
Ik heb zoveel dingen meegemaakt betreft het paranormale. Posetief, maar ook negatief...verschijnselen, overname ect, ect. Maar wat ik een paar jaar gelden had meegemaakt, ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden...Ik begin maar hahaha
Mijn broertje en ik, wouden naar een vriend gaan, we woonden op een hoekhuis. achter ons huis is een soort parkje(met heuvels en hoge bomen) en een basisschool. We liepen altijd al door het park, okal waren de lantaarnpalen kapot, bang zijn we niet voor het donker(ik buiten niet dan), maar deze keer haden we zo'n gevoel van we gaan over het schoolplein, het moment dat wij ons huis verlieten en richting het schoolplein wouden lopen vielen eerst alleen de lantarenpalen bij de bossen/bomen uit we liepen door, wij dacht ja boeiend omdat het wel vaker gebuurt dat er bij mij op straat lichten uitvallen, maar toen werdt het ineenkeer binnen een paar seconden mistig heel erg mistig, en we zagen iets heel groots over de 2 meter uit de boom springen, (ik wil niet gek overkomen maar) wij zagen dudelijk grote vleugels zoals van vampieren. gespierd dat kon je zien, zwart waren ze, en ik dacht ook dat ik kleine donkere bruin/roon horens, nee echt waar.... we keken elkaar aan een zeiden laten we morgen aar naar hem toe gaan... want we haden het gevoel ik heel erg dat als ik naar hem toe zou lopen dat ik er niet levend weg zou komen. Bang waren we niet maar het was aan de ene kant mooi, Prachtig want zo iets had ik nog nooit gezien, bacaroe's wel maar dat nog nooit... we zijn gewoon terug naar huis gelopen, toen ben ik naar boven gegaan en keek uithet raam, er was nog een kleine beetje mist, maar je zag wat het ook was niet meer. ik weet dat het geen geesten of dat was, mijn gevoel ging eerder uit. dat dat iets wat nooit geleefd had als mens....... hebben jullie ook zulke dinge meegemaakt?????
Ik hoor het graag.... maar dit is nog niks, wij hebben in ons gezin allemaal van zulke dingen meegemaakt....... vooral mijn moerder en ik... mijn broer ook wel maar die hoor ik er nooit over, het boeid hem niets... Mij integendeel wel xxxxxx